OIDP to jest robione jako dialog konkurencyjny, co onacza, że tak naprawdę dopiero podczas negocjacji będzie ustalana technologia, więc wszytko się może wydarzyć. Choć jeśli miastu będzie zależało na obniżeniu kosztów (a pewnie będzie), to trudno liczyć na stacje drążone.inż. Glonojad pisze:Słusznie, bo ma małe szanse być konkurencyjny cenowo. Chociaż ważności ceny w negocjacjach nie znam.R-11 Kleszczowa pisze: Nawet o tym nie śmiem marzyć![]()
Bemowo-Wola-Bielany, czyli od 155 przez 122 po 180
Moderator: Wiliam
Podpis nie kursuje do odwołania. Przepraszamy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przecież dokładnie o tym piszę.
Forma postępowania NIE ma znaczenia, znaczenie ma WAGA przywiązywana do poszczególnych kategorii.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ursynów jedną linię na Trakt już ma...Dennis pisze:Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje.
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Co się dziwić skoro się nawet przy Dolinie nie zatrzymuje, a do 189 częstsze nigdy nie będzie.Rafaello_24 pisze:Ostatni odcinek STEGNY - WILANOWSKA to juz wogóle porażka.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Dennis pisze:Jakoś nie do końca rozumiem dlaczego forsuje się wątpliwej potrzeby połączenie TŁ-KP, na którego rzecz chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem KrólewskimTm pisze:Wtedy nie będzie ani brygad dla linii z TŁ, ani jakiegoś zastępstwa dla Bielan, a zostanie linia służąca północnemu Ursynowowi i dwóm przystankom na dolinie Służewieckiej - kiepski interes.Bo metro mają? Wolnego
OIDP ono nie jeździ na KP, a w dodatku jeździ zapchane po brzegi i nie specjalnie widzę możliwości dołożenia mu kolejnych pasażerów? Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje. W przeciwieństwie do linii na Trakt. A Bielanom to raczej 114, jako stricte dowozówkę (która traci rację bytu, bo będzie kropka w kropkę dublować metro), trzebaby zabrać po oddaniu metra do Huty, a nie - na Boga - 195
A może wszystko dlatego, że 116 (na północy) i 503 (na południu) są? He he. To skasujmy 709, bo jest 710. Albo skasujmy 522, bo jest 117. Super pomysły, nie ma co
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne i umożliwi nie tylko zabranie się za reformę linii przyśpieszonych na Trasie Łazienkowskiej ale i pomoże rozwiązać naprawdę szalenie nie wygodne przesiadki na PNR.
Tak. 106 ma optymalną trasę, która korekty wymaga tylko na MłocinachDennis pisze:Nie, nie, nie! Proszę mi przy 106 nie majdrowaćbarluk pisze:106 połączenie z 184 MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)![]()
Jeśli już, to bym proponował samo 184, jak ktoś kiedyś rzucił na forum, wydłużyć od Szczęśliwickiej przez Wery, Banacha i Rakowiec oraz ŻiW na to Lotnisko (coś tam tnąć jednocześnie na Rakowcu - nie chcę wskazywać palcem co, żeby nie wrzucić nieopatrznie granatu do szamba
). Wtedy i połączenie Ochoty z całym Bemowem by się poprawiło, i całe Bemowo + po pół Woli i Ochoty (no i Dworzec Zachodni, w tym przecież PKS) dostałyby połączenie z lotniskiem.
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Nie prawdaR-9 Chełmska pisze:E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...R-11 Kleszczowa pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Ależ prawda. Tutaj, jak mało gdzie, funkcjonuje "siła ciągu", czyli przesiadka z jeżdżących co minutę linii na TŁ w jeżdżące co minutę cokolwiek na KP. Jak pojawi się bezpośrednia linia na TK co jakieś 15, czy choćby nawet 10 minut ludzie i tak będą jeździć z przesiadką, ze względu na krótszy czas oczekiwania, chyba, że wspomniana linia od razu przyjedzie...R-11 Kleszczowa pisze:Nie prawdaR-9 Chełmska pisze: E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...![]()
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Zaraz, zaraz - przystanki 1xx i 188 na Rozdrożu=>Praga są (ups, byłyby) w tym samym miejscu. Jest połączenie Płowiecką i Okularową? Jest. Jest z Ostrobramską? A jakże. A może połączenia z Wiatraczną nie ma?R-9 Chełmska pisze:No i super, po co jeszcze utrudniać podróż na Pragę Trasą
Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Czerwonaki jeżdżą mimo wszystko znacznie częściej, 1xx nie rozwiąże sprawy przesiadek na PNR. Poza tym 5xx dojeżdżają na osiedla, a nie tylko do węzłów, co jest nie bez znaczenia...emdegger pisze:Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32