Bemowo-Wola-Bielany, czyli od 155 przez 122 po 180

Moderator: Wiliam

PE
Posty: 61
Rejestracja: 24 lip 2006, 16:24
Lokalizacja: Jelonki

Post autor: PE » 31 sty 2008, 14:26

inż. Glonojad pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Nawet o tym nie śmiem marzyć 8-(
Słusznie, bo ma małe szanse być konkurencyjny cenowo. Chociaż ważności ceny w negocjacjach nie znam.
OIDP to jest robione jako dialog konkurencyjny, co onacza, że tak naprawdę dopiero podczas negocjacji będzie ustalana technologia, więc wszytko się może wydarzyć. Choć jeśli miastu będzie zależało na obniżeniu kosztów (a pewnie będzie), to trudno liczyć na stacje drążone.
Podpis nie kursuje do odwołania. Przepraszamy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sty 2008, 14:52

Przecież dokładnie o tym piszę. ](*,) Forma postępowania NIE ma znaczenia, znaczenie ma WAGA przywiązywana do poszczególnych kategorii.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 31 sty 2008, 18:44

Dennis pisze:Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje.
Ursynów jedną linię na Trakt już ma... :twisted:
Rafaello_24 pisze:Ostatni odcinek STEGNY - WILANOWSKA to juz wogóle porażka.
Co się dziwić skoro się nawet przy Dolinie nie zatrzymuje, a do 189 częstsze nigdy nie będzie.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 31 sty 2008, 20:52

PE pisze:miastu będzie zależało na obniżeniu kosztów (a pewnie będzie)
miastu będzie zależało pewnie na czasie przede wszystkim. A na drążone stacje to bym nie robił sobie nadziei
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 31 sty 2008, 21:31

Dennis pisze:
Tm pisze:Wtedy nie będzie ani brygad dla linii z TŁ, ani jakiegoś zastępstwa dla Bielan, a zostanie linia służąca północnemu Ursynowowi i dwóm przystankom na dolinie Służewieckiej - kiepski interes.
Jakoś nie do końca rozumiem dlaczego forsuje się wątpliwej potrzeby połączenie TŁ-KP, na którego rzecz chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem Królewskim :/ Bo metro mają? Wolnego =; OIDP ono nie jeździ na KP, a w dodatku jeździ zapchane po brzegi i nie specjalnie widzę możliwości dołożenia mu kolejnych pasażerów? Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje. W przeciwieństwie do linii na Trakt. A Bielanom to raczej 114, jako stricte dowozówkę (która traci rację bytu, bo będzie kropka w kropkę dublować metro), trzebaby zabrać po oddaniu metra do Huty, a nie - na Boga - 195 (-X A może wszystko dlatego, że 116 (na północy) i 503 (na południu) są? He he. To skasujmy 709, bo jest 710. Albo skasujmy 522, bo jest 117. Super pomysły, nie ma co (-(
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne i umożliwi nie tylko zabranie się za reformę linii przyśpieszonych na Trasie Łazienkowskiej ale i pomoże rozwiązać naprawdę szalenie nie wygodne przesiadki na PNR.
Dennis pisze:
barluk pisze:106 połączenie z 184 MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)
Nie, nie, nie! Proszę mi przy 106 nie majdrować (-X :P Jeśli już, to bym proponował samo 184, jak ktoś kiedyś rzucił na forum, wydłużyć od Szczęśliwickiej przez Wery, Banacha i Rakowiec oraz ŻiW na to Lotnisko (coś tam tnąć jednocześnie na Rakowcu - nie chcę wskazywać palcem co, żeby nie wrzucić nieopatrznie granatu do szamba :P). Wtedy i połączenie Ochoty z całym Bemowem by się poprawiło, i całe Bemowo + po pół Woli i Ochoty (no i Dworzec Zachodni, w tym przecież PKS) dostałyby połączenie z lotniskiem.
Tak. 106 ma optymalną trasę, która korekty wymaga tylko na Młocinach :-$ .
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 sty 2008, 21:35

R-11 Kleszczowa pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne
E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 31 sty 2008, 21:37

R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne
E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...
Nie prawda (-X
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 sty 2008, 21:41

R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze: E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...
Nie prawda (-X
Ależ prawda. Tutaj, jak mało gdzie, funkcjonuje "siła ciągu", czyli przesiadka z jeżdżących co minutę linii na TŁ w jeżdżące co minutę cokolwiek na KP. Jak pojawi się bezpośrednia linia na TK co jakieś 15, czy choćby nawet 10 minut ludzie i tak będą jeździć z przesiadką, ze względu na krótszy czas oczekiwania, chyba, że wspomniana linia od razu przyjedzie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 31 sty 2008, 22:26

R-9 Chełmska pisze:(...)
Dlatego też po ew. utworzeniu mocnego czarnucha na Trakt, czerwońców przy Rozdrożu już nie będzie...
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 sty 2008, 22:28

No i super, po co jeszcze utrudniać podróż na Pragę Trasą?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 31 sty 2008, 22:30

emdegger pisze:Dlatego też po ew. utworzeniu mocnego czarnucha na Trakt, czerwońców przy Rozdrożu już nie będzie...
Będą, bo być muszą, przesiadki północ - wschód są dominujące, ale nie jedyne.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 31 sty 2008, 22:30

Tm pisze:189 częstsze nigdy nie będzie.
Ha! Cieszę się, że kolejna osoba dała dowód myślenia O-) (co nie znaczy, żebym akurat od niej go wcześniej nie dostał.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 31 sty 2008, 22:32

To prowokacja! Pytania są tendencyjne!
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 31 sty 2008, 22:35

R-9 Chełmska pisze:No i super, po co jeszcze utrudniać podróż na Pragę Trasą
Zaraz, zaraz - przystanki 1xx i 188 na Rozdrożu=>Praga są (ups, byłyby) w tym samym miejscu. Jest połączenie Płowiecką i Okularową? Jest. Jest z Ostrobramską? A jakże. A może połączenia z Wiatraczną nie ma?

Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 sty 2008, 22:38

emdegger pisze:Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.
Czerwonaki jeżdżą mimo wszystko znacznie częściej, 1xx nie rozwiąże sprawy przesiadek na PNR. Poza tym 5xx dojeżdżają na osiedla, a nie tylko do węzłów, co jest nie bez znaczenia...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Zablokowany