Strona 19 z 39

: 31 sty 2008, 14:26
autor: PE
inż. Glonojad pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Nawet o tym nie śmiem marzyć 8-(
Słusznie, bo ma małe szanse być konkurencyjny cenowo. Chociaż ważności ceny w negocjacjach nie znam.
OIDP to jest robione jako dialog konkurencyjny, co onacza, że tak naprawdę dopiero podczas negocjacji będzie ustalana technologia, więc wszytko się może wydarzyć. Choć jeśli miastu będzie zależało na obniżeniu kosztów (a pewnie będzie), to trudno liczyć na stacje drążone.

: 31 sty 2008, 14:52
autor: Glonojad
Przecież dokładnie o tym piszę. ](*,) Forma postępowania NIE ma znaczenia, znaczenie ma WAGA przywiązywana do poszczególnych kategorii.

: 31 sty 2008, 18:44
autor: Tm
Dennis pisze:Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje.
Ursynów jedną linię na Trakt już ma... :twisted:
Rafaello_24 pisze:Ostatni odcinek STEGNY - WILANOWSKA to juz wogóle porażka.
Co się dziwić skoro się nawet przy Dolinie nie zatrzymuje, a do 189 częstsze nigdy nie będzie.

: 31 sty 2008, 20:52
autor: MeWa
PE pisze:miastu będzie zależało na obniżeniu kosztów (a pewnie będzie)
miastu będzie zależało pewnie na czasie przede wszystkim. A na drążone stacje to bym nie robił sobie nadziei

: 31 sty 2008, 21:31
autor: Kleszczu
Dennis pisze:
Tm pisze:Wtedy nie będzie ani brygad dla linii z TŁ, ani jakiegoś zastępstwa dla Bielan, a zostanie linia służąca północnemu Ursynowowi i dwóm przystankom na dolinie Służewieckiej - kiepski interes.
Jakoś nie do końca rozumiem dlaczego forsuje się wątpliwej potrzeby połączenie TŁ-KP, na którego rzecz chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem Królewskim :/ Bo metro mają? Wolnego =; OIDP ono nie jeździ na KP, a w dodatku jeździ zapchane po brzegi i nie specjalnie widzę możliwości dołożenia mu kolejnych pasażerów? Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje. W przeciwieństwie do linii na Trakt. A Bielanom to raczej 114, jako stricte dowozówkę (która traci rację bytu, bo będzie kropka w kropkę dublować metro), trzebaby zabrać po oddaniu metra do Huty, a nie - na Boga - 195 (-X A może wszystko dlatego, że 116 (na północy) i 503 (na południu) są? He he. To skasujmy 709, bo jest 710. Albo skasujmy 522, bo jest 117. Super pomysły, nie ma co (-(
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne i umożliwi nie tylko zabranie się za reformę linii przyśpieszonych na Trasie Łazienkowskiej ale i pomoże rozwiązać naprawdę szalenie nie wygodne przesiadki na PNR.
Dennis pisze:
barluk pisze:106 połączenie z 184 MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)
Nie, nie, nie! Proszę mi przy 106 nie majdrować (-X :P Jeśli już, to bym proponował samo 184, jak ktoś kiedyś rzucił na forum, wydłużyć od Szczęśliwickiej przez Wery, Banacha i Rakowiec oraz ŻiW na to Lotnisko (coś tam tnąć jednocześnie na Rakowcu - nie chcę wskazywać palcem co, żeby nie wrzucić nieopatrznie granatu do szamba :P). Wtedy i połączenie Ochoty z całym Bemowem by się poprawiło, i całe Bemowo + po pół Woli i Ochoty (no i Dworzec Zachodni, w tym przecież PKS) dostałyby połączenie z lotniskiem.
Tak. 106 ma optymalną trasę, która korekty wymaga tylko na Młocinach :-$ .

: 31 sty 2008, 21:35
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne
E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...

: 31 sty 2008, 21:37
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne
E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...
Nie prawda (-X

: 31 sty 2008, 21:41
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze: E tam, tak samo, jak relacje skrętne tramwajów na Rondzie Dmowskiego...
Nie prawda (-X
Ależ prawda. Tutaj, jak mało gdzie, funkcjonuje "siła ciągu", czyli przesiadka z jeżdżących co minutę linii na TŁ w jeżdżące co minutę cokolwiek na KP. Jak pojawi się bezpośrednia linia na TK co jakieś 15, czy choćby nawet 10 minut ludzie i tak będą jeździć z przesiadką, ze względu na krótszy czas oczekiwania, chyba, że wspomniana linia od razu przyjedzie...

: 31 sty 2008, 22:26
autor: Emdegger
R-9 Chełmska pisze:(...)
Dlatego też po ew. utworzeniu mocnego czarnucha na Trakt, czerwońców przy Rozdrożu już nie będzie...

: 31 sty 2008, 22:28
autor: R-9 Chełmska
No i super, po co jeszcze utrudniać podróż na Pragę Trasą?

: 31 sty 2008, 22:30
autor: Tm
emdegger pisze:Dlatego też po ew. utworzeniu mocnego czarnucha na Trakt, czerwońców przy Rozdrożu już nie będzie...
Będą, bo być muszą, przesiadki północ - wschód są dominujące, ale nie jedyne.

: 31 sty 2008, 22:30
autor: Emdegger
Tm pisze:189 częstsze nigdy nie będzie.
Ha! Cieszę się, że kolejna osoba dała dowód myślenia O-) (co nie znaczy, żebym akurat od niej go wcześniej nie dostał.

: 31 sty 2008, 22:32
autor: Tm
To prowokacja! Pytania są tendencyjne!

: 31 sty 2008, 22:35
autor: Emdegger
R-9 Chełmska pisze:No i super, po co jeszcze utrudniać podróż na Pragę Trasą
Zaraz, zaraz - przystanki 1xx i 188 na Rozdrożu=>Praga są (ups, byłyby) w tym samym miejscu. Jest połączenie Płowiecką i Okularową? Jest. Jest z Ostrobramską? A jakże. A może połączenia z Wiatraczną nie ma?

Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.

: 31 sty 2008, 22:38
autor: R-9 Chełmska
emdegger pisze:Nie wiem o jakich utrudnieniach mówisz.
Czerwonaki jeżdżą mimo wszystko znacznie częściej, 1xx nie rozwiąże sprawy przesiadek na PNR. Poza tym 5xx dojeżdżają na osiedla, a nie tylko do węzłów, co jest nie bez znaczenia...