Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 11 lut 2013, 23:21

Wiadomo może, co w KMowych ELFach będzie modernizowane?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 lut 2013, 8:51

Modernizacja? Nie za wcześnie?
Chyba trochę przesadzone słowo. Może po prostu P3?

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 12 lut 2013, 9:48

przewoz pisze:Modernizacja? Nie za wcześnie?
Chyba trochę przesadzone słowo. Może po prostu P3?
albo może montaż biletomatów, był nie dawno przetarg o 32(po 2 na każdy)

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 12 lut 2013, 11:14

Ok, ale po co zmniejszają liczbę drzwi? Czy dzięki temu będzie mniej awaryjny? Wiem, że większa liczba drzwi to większe prawdopodobieństwo usterki, ale w tej jednostce awaria drzwi nie jest tak dokuczliwa jak w innych jednostkach.

Awatar użytkownika
moonwalker
Posty: 354
Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: moonwalker » 12 lut 2013, 14:27

To Ty mowisz o zapowiedzianej modernizacji EW60, a nie Flirtow..

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 lut 2013, 14:43

Flirty nie mają mieć modernizacji, tylko ELFy (choć dalej myślę, że to P3) i EW60 (też zapowiedziana dawno P4) no i faktycznie marcin89 coś pokręcił.

Mateusz950
Posty: 767
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 13 lut 2013, 19:30

Mam pytanie:
Czy pociąg 6025 (KM801 z Radomia 16:56) jest planowo na piętrusa, czy nie?
Pytam się gdyż go spotkałem dzisiaj w Radomiu. Pewnie przed tym miał KME81.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 13 lut 2013, 20:12

przewoz pisze:Flirty nie mają mieć modernizacji, tylko ELFy (choć dalej myślę, że to P3) i EW60 (też zapowiedziana dawno P4) no i faktycznie marcin89 coś pokręcił.
Nie pokręciłem ^^ Cały czas myślałem o EW60 ;) Tylko wydawało mi się, że nad moim postem jest artykuł o modernizacji EW60 :D Za dużo zakładek ;)

kebe

Post autor: kebe » 14 lut 2013, 19:31

przewoz pisze:Modernizacja? Nie za wcześnie?
Chyba trochę przesadzone słowo. Może po prostu P3?
A wyświetlacze nie będą na górę przekładane?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2013, 22:24

:arrow: 2 x EN71 o 8:15 z Wileniaka do Tłuszcza to już na stałe? Podoba mi się :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 16 lut 2013, 0:38

Wolfchen pisze:2 x EN71 o 8:15 z Wileniaka do Tłuszcza to już na stałe? Podoba mi się :)
Tak jest w planie. Przechodzi z 7726.

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 25 lut 2013, 11:37

emzi pisze:Elfy są sukcesywnie wysyłane do Pesy na modernizację - do czasu jej zakończenia jeden obieg na "lotniskach" będzie realizowany przez 1ER75.
Dzisiaj wszystkie trzy lotniska są na Elfach. Czy mamy już jakąś jednostkę po modernizacji?

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 25 lut 2013, 18:56

Wieczorem na trójkiblowych Siedlcach poszły dwa full-plastiki (trzeci standardowy). Ten kierunek dawno chyba nie doświadczył takiego standardu podróży. :D

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 01 mar 2013, 16:24

Kurier kolejowy oznajmia:
Spółka Koleje Mazowieckie otrzymała informację od PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. o możliwości jazdy pociągów „push-pull” przez podmiejski tunel średnicowy. Wjazd składów typu „push-pull” torami linii średnicowej przeznaczonymi dla ruchu pasażerskiego umożliwiły prace w tunelu, wykonane w 2012 r. przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Roboty realizowane były w nocy, bez utrudnień dla ruchu pociągów. Polegały na wykonaniu izolacji stropu oraz regulacji sieci trakcyjnej w tunelu. Prace poprzedzone były badaniami i ekspertyzą naukowców z Politechniki Łódzkiej.

Pociągi „push-pull” uruchamiane przez Koleje Mazowieckie, wykorzystywane są przede wszystkim do obsługi połączeń przyspieszonych i kursują na wszystkich liniach w godzinach szczytów przewozowych. Jednak dzięki przeprowadzonej modernizacji średnicowego tunelu podmiejskiego, Spółka może wykorzystać je również do obsługi niektórych połączeń zwykłych.

Zmiana dotyczy połączeń realizowanych poza godzinami szczytu, na liniach do Skierniewic, Radomia, Skarżyska Kamiennej, Dęblina, Żyrardowa oraz Łowicza. W nowym zestawieniu kursuje: 8 pociągów codziennych, 12 pociągów w C (sobota, niedziela i święta), 4 pociągi w D (od poniedziałku do piątku) oraz 2 pociągi w niedziele i 2 pociągi w soboty.
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/12 ... dnica.html

Pytanie: czy ktoś już widział jakieś składy? I najważniejsze, czy ktoś ma dostęp do informacji, jakie to konkretnie numery pociągów?

kajo
Posty: 2822
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 01 mar 2013, 20:12

Właśnie jestem na śródmieściu i z 15 minut temu widziałem piętrusa. Jak wrócę do domu to zgram zdjęcia z fona. To był chyba km101 w stronę wschodniej
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ