Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 29 cze 2010, 16:24
Bernard pisze:marko80 pisze:
To z czego ITS schodzi, że wchodzi w takiej liczbie na E-4?
Już zszedł z dwóch brygad 801.
no tak bo wiem jeszcze ze ITS zszedł tez z 51/114+116 a przejela to redutowa.
Ale z tym PKSem to ciekawe schodzi z tylu linii bierze te brygady w zamian mobilis ale na czym jeszcze pojawi sie PKS oprócz 102.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 29 cze 2010, 16:39
Daniel_FCB pisze:Skąd się wzięło 13 nowych brygad dla Mobilisu?
Np. z rozkładów wakacyjnych 110, 185, 713, 717 i 734.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 29 cze 2010, 16:40
ZaciszaniN pisze:123 - bez R13 w DS, 6 całek do R-10
150 - przekazanie 4 całek z PKS do Mobilisu
159 - bez R-10, 4 całki do Mobilisu
160 - przekazanie 3 dodatków popołudniowych z R-6 do R-13
169 - 1 dodatek ucałodzienniony
186 - 3 dodatki z R-11 ucałodziennione
194 - bez PKS, 5 całek do Mobilisu
195 - bez R-13 w DP, 2 całki do R-6
411 - R-11 wchodzi na 3 BWLkowe brygady, łączone z 517
414 - przekazanie 3 brygad z R-11 do R-7
500 - 2 wtyczki całodzienne w DS
523 - 5 dodatków z R-10 ucałodziennionych
Wszystko od lipca. Poza tym 144 w całości do ITS (bez PKS) oraz zawirowania na liniach nieporęckich - o czym było wcześniej.
Na liniach nieporęckich będzie tylko Stalowa? Jeżeli nie, to które linie do ajenta?
Gdzie idą łamańce niskopodłogowe z R13 na 123?
Zmniejszy sie plan R13 na 186, 509 i 510? Co z 510-czy prawdą jest że dp będą przeguby?
Zastanawiające są BWL z R7 na 414/517?
marekb
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 29 cze 2010, 16:43
A jak sprawa z BWLkami na 411 czy będą to przeguby z linii 517 czy krótszy tabor? I czy będą to brygady kończące na 517 w Śródmieściu?
Co do wtyczkododatków na 186 to rano zaskoczyło mnie 18/186 w grafiku na lipiec ale już wszystko się wyjaśniło
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 29 cze 2010, 16:43
marekb pisze:Zastanawiające są BWL z R7 na 414/517?
A nie BWL 411+517.
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 29 cze 2010, 16:44
marekb pisze:Zastanawiające są BWL z R7 na 414/517?
Z R11 i z 411.
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 29 cze 2010, 16:50
dzidek pisze:marekb pisze:Zastanawiające są BWL z R7 na 414/517?
Z R11 i z 411.
czyli BWL-ki będą na 517 na trasie skróconej?
marekb
-
zeus
- Posty: 822
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21
Post
autor: zeus » 29 cze 2010, 16:58
Na liniach nieporęckich będzie tylko Stalowa? Jeżeli nie, to które linie do ajenta?
Tylko Stalowa, Mobilis schodzi na czas wakacji z 734
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 29 cze 2010, 17:00
no dobra ale w takim razie co bierze PKS?
-
Flash8222
- Posty: 7632
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 29 cze 2010, 17:27
Może nic nie bierze, tak jak kiedyś przez wakacje ITS miał uszczuplony plan brygadowy ze względu na wyjeżdżone kilometry. To samo może być teraz z PKS.
-
zeus
- Posty: 822
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21
Post
autor: zeus » 29 cze 2010, 19:28
Dobry pomysł z tym sobotnim rozkładem jazdy na 17
Ogólnie ten temat powinien być rozwijany, bo jest całkiem sporo linii na którym można by to praktykować w celu racjonalizacji wykorzystania taboru
Ale 144 co 30 min przez cały dzień (DP) to chyba przesada
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 29 cze 2010, 19:52
Owszem, przegęcie. Podobnie, jak 517 co 20 przez cały dzień (rzadziej, niż w DS)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
ITS A 218
- Posty: 3167
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 29 cze 2010, 20:07
Ciekawe kiedy będą rozkłady...
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 29 cze 2010, 20:11
marekb pisze:ZaciszaniN pisze:123 - bez R13 w DS, 6 całek do R-10
150 - przekazanie 4 całek z PKS do Mobilisu
159 - bez R-10, 4 całki do Mobilisu
160 - przekazanie 3 dodatków popołudniowych z R-6 do R-13
169 - 1 dodatek ucałodzienniony
186 - 3 dodatki z R-11 ucałodziennione
194 - bez PKS, 5 całek do Mobilisu
195 - bez R-13 w DP, 2 całki do R-6
411 - R-11 wchodzi na 3 BWLkowe brygady, łączone z 517
414 - przekazanie 3 brygad z R-11 do R-7
500 - 2 wtyczki całodzienne w DS
523 - 5 dodatków z R-10 ucałodziennionych
Wszystko od lipca. Poza tym 144 w całości do ITS (bez PKS) oraz zawirowania na liniach nieporęckich - o czym było wcześniej.
Na liniach nieporęckich będzie tylko Stalowa? Jeżeli nie, to które linie do ajenta?
Gdzie idą łamańce niskopodłogowe z R13 na 123?
Zmniejszy sie plan R13 na 186, 509 i 510? Co z 510-czy prawdą jest że dp będą przeguby?
Zastanawiające są BWL z R7 na 414/517?
nie 510 solo
każdy ajent schodzi o ok 4 sztuki z planu stąd może niektórym rachunki się nie zgadzają
ITS schodzi w dp z 509
414 3 szt dodatków z kleszczowej przechodzą na r-7
na 500 wysoka podłoga ale w zm. b bez dodatków w rozkładzie
411 + 517 3 dodatki z R-11 z politechniki ptr na centrum i dalej jako 517