Strona 19 z 136

: 27 kwie 2010, 9:41
autor: Aligator
Z moich wrażeń na 19-ce...
Odnoszę wrażenie podobnie jak inni że drzwi będą piętą Achillesa.
Żeby je otworzyć musi zdaje się odsunąc się jeden schodek więc nie wiem czy nie będzie problemów z tym systemem - w końcu będzie narażony na bardzo częste działanie.
Do tego jak na pociąg miejski drzwi otwierają się zbyt długo - strata kilkunastu sekund na samo otwarcie w wypadku składu w któym liczy się maksymalizacja przepustowości jest nieporozumieniem.
Krzesła też powinny być raczej na całości zrobione pod ścianą - to w końcu pociąg krótkodystansowy a nie dalekobieg.

Ehhh ale to jest cena za kupno "pociągu do wszystkiego"...

Jak z pozostąłymi podzespołami trudno mi powiedzieć defekty wyjdą w praniu.
Klima jak klima rewelacji nie ma - mam na jej temat raczej ambiwalentne zdanie.

: 27 kwie 2010, 10:21
autor: tadeo
Aligator pisze:...jak na pociąg miejski drzwi otwierają się zbyt długo - strata kilkunastu sekund na samo otwarcie w wypadku składu w któym liczy się maksymalizacja przepustowości...
nie ma się czym przejmować. rozkłady jazdy dla KM i SKM są obliczone dla pociągów powolnych, nie zaś ekspresowych.
.

: 27 kwie 2010, 16:06
autor: abubu
rufio198 pisze:Czyli jest coś na rzeczy w twierdzeniu że brakuje na WZP skrajni ? Bo właśnie taka wersję dziś usłyszałem, ale wolałem się spytać
Na zachodnim odsunęli kilka cm. tor od peronów i nie powinno być problemów z drzwiami.

: 27 kwie 2010, 16:25
autor: rufio198
abubu pisze:
rufio198 pisze:Czyli jest coś na rzeczy w twierdzeniu że brakuje na WZP skrajni ? Bo właśnie taka wersję dziś usłyszałem, ale wolałem się spytać
Na zachodnim odsunęli kilka cm. tor od peronów i nie powinno być problemów z drzwiami.
Kiedy? Jak w niedziele z roboty o 19 wyłaziłem to nic jeszcze nie było przesunięte.Co to makieta że można ręcznie tor w jeden dzień przesunąć? Cały zeszły tydzień byłem w robocie i jakoś nie słyszałem żeby na WZP cokolwiek przesuwali. Prawda jest inna - tylko na jednym torze nie było skrajni. Dyżurni zaczęli przyjmować na tor gdzie jest skrajnia i problemy sie skończyły
Awaria pociągu SKM
w porannym szczycie
09:47 27.04.2010 / TVN Warszawa
Awaria pociągu SKM w porannym szczycie
Awaria pociągu SKM na dworcu Śródmieście TVN Warszawa
Zepsuty skład Szybkiej Kolei Miejskiej zablokował na 45 minut jeden tor linii średnicowej. Sytuacja wraca już o normy, ale wciąż są opóźnienia.
Do awarii doszło około godziny 8.40 na dworcu Warszawa Śródmieście. Stanął skład jadący w kierunku Pruszkowa.

- O godzinie 9.26 został zepchnięty, a ruch odblokowany - poinformował na antenie TVN Warszawa Jan Telecki z Polskich Linii Kolejowych.

Opóźnienia w ruchu sięgają 45 minut, ale powoli się rozładowują.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1653831,0, ... omosc.html

Czyżby 19WE wykonało pierwszy pad?

: 27 kwie 2010, 17:31
autor: abubu
rufio198 pisze:
abubu pisze: Na zachodnim odsunęli kilka cm. tor od peronów i nie powinno być problemów z drzwiami.
Kiedy? Jak w niedziele z roboty o 19 wyłaziłem to nic jeszcze nie było przesunięte.Co to makieta że można ręcznie tor w jeden dzień przesunąć? Cały zeszły tydzień byłem w robocie i jakoś nie słyszałem żeby na WZP cokolwiek przesuwali. Prawda jest inna - tylko na jednym torze nie było skrajni. Dyżurni zaczęli przyjmować na tor gdzie jest skrajnia i problemy sie skończyły.
Nie wiem kiedy. To nie jest takie trudne. Plasser potrzebuje około 30 min.

: 27 kwie 2010, 22:56
autor: Bernard
rufio198 pisze:Awaria pociągu SKM
w porannym szczycie
09:47 27.04.2010 / TVN Warszawa
Awaria pociągu SKM w porannym szczycie
Awaria pociągu SKM na dworcu Śródmieście TVN Warszawa
Zepsuty skład Szybkiej Kolei Miejskiej zablokował na 45 minut jeden tor linii średnicowej. Sytuacja wraca już o normy, ale wciąż są opóźnienia.
Do awarii doszło około godziny 8.40 na dworcu Warszawa Śródmieście. Stanął skład jadący w kierunku Pruszkowa.

- O godzinie 9.26 został zepchnięty, a ruch odblokowany - poinformował na antenie TVN Warszawa Jan Telecki z Polskich Linii Kolejowych.

Opóźnienia w ruchu sięgają 45 minut, ale powoli się rozładowują.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1653831,0, ... omosc.html

Czyżby 19WE wykonało pierwszy pad?
W kurierze pokazywali 14WE.

: 28 kwie 2010, 7:31
autor: Neoś_998
Wiadomo może czy jeździ już drugi skład 19WE :?:

: 28 kwie 2010, 9:59
autor: rufio198
Bernard pisze:W kurierze pokazywali 14WE.
A padła faktycznie 57/880

[ Dodano: |28 Kwi 2010|, 2010 10:35 ]
abubu pisze:Nie wiem kiedy. To nie jest takie trudne. Plasser potrzebuje około 30 min.
Jak nie wiesz kiedy to przestań pisać bzdury. Widziałeś tory na Zachodnim? Tam plasser jakby wjechał to faktycznie - przesunąłby od razu całkowicie. Sporo osób zastanawia się co jeszcze trzyma w całości te tory.
Poza tym - nie wiem czy wiesz- ale każda praca m.in plassera musi być zgłaszana do IDDE. Z ostatniego okresu nie ma żadnych prac w/w sprzętu w stacji na WZP.
Za to właśnie z IDDE wiem że dyżurni na WZP dostali polecenie przyjmowania SKM na tory gdzie jest skrajnia.

: 28 kwie 2010, 19:52
autor: abubu
rufio198 pisze:Jak nie wiesz kiedy to przestań pisać bzdury. Widziałeś tory na Zachodnim? Tam plasser jakby wjechał to faktycznie - przesunąłby od razu całkowicie.
Widziałem tory na zachodnim. I pracowałem na Plasserze to wiem jak to wygląda.

: 28 kwie 2010, 22:56
autor: Dzulikiewicz

: 28 kwie 2010, 23:36
autor: Bernard
Obrazek

Przedwyborczy najazd taboru

Dzisiaj na trasę wyjedzie drugi nowy pociąg SKM
(...)

Im bliżej jesiennych wyborów prezydenta Warszawy, tym więcej nowego taboru. O godz. 4.48 z Dw. Wschodniego wyruszy do Pruszkowa drugi z czterech zamówionych przez Szybką Kolej Miejską w nowosądeckim Newagu pociągów 19WE.

– Skład przeszedł odbiory techniczne, więc natychmiast wypuszczamy go na trasę – mówi prezes SKM Leszek Walczak. – Newag zadeklarował, że pozostałe dwa pociągi dotrą do końca maja – dodaje.

Jak sprawdza się pierwszy pociąg? Przez trzy tygodnie eksploatacji SKM odkryła problem z drzwiami, które blokują się na nierównych peronach PKP. Pasażerom podobają się za to aerodynamiczny kształt kabiny, klimatyzacja, monitoring i automaty biletowe. (...)
http://www.zw.com.pl/artykul/470890_Prz ... aboru.html

: 29 kwie 2010, 10:16
autor: mamadoo
19WE będą jeździły w trakcji podwójnej?

: 29 kwie 2010, 15:33
autor: zofey
Myślę że dobrze by było najpierw zapewnić podwójną dla EN57, potem 14WE, a dopiero na końcu dla 19WE. To tak w ramach odszkodowania za mniejszy komfort.

Na razie to EN57 jeżdżą solo.

: 29 kwie 2010, 15:37
autor: aaa
A ja uważam, że powinni puścić 19WE na S-9. Niech mieszkańcy Legionowa też mają coś do życia. Poza tym nowy pociąg to dobre narzędzie do rozreklamowania nowej linii.

: 29 kwie 2010, 15:59
autor: zofey
SKM ma tylko jedną linię :P.