Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 kwie 2011, 19:43

Robert 514 pisze:
Kozik pisze: A czy 5161 nie został skasowany w listopadzie 2010 roku?

Może chodzi Ci o 5163, czyli jedyny z 1991 roku w R-5 jaki pozostał w eksploatacji.
#6814 wraca
Po jednym zdjęciu tak sugerujesz a ile już takich sugestii było. Dużo. Więc nie był bym taki pewien przykład 5731. 6814 trafił do sprzedaży razem z dwoma kolegami.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 kwie 2011, 18:20

Drugi plac:

6338, 5233, 5736, 5784, 7770 :D
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 17 kwie 2011, 18:29

Neoplany są spoko, nie powinni ich jeszcze kasować za to gnioty jak najbardziej. Niestety widzę, że tylko w styczniu kilka poszło na złom.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 kwie 2011, 18:39

Czotyk pisze:Neoplany są spoko, nie powinni ich jeszcze kasować za to gnioty jak najbardziej. Niestety widzę, że tylko w styczniu kilka poszło na złom.
Tu nie liczą się sentymenty, tylko jak wygląda stan konstrukcji autobusu....

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 18 kwie 2011, 19:53

Najstarsze gnioty są z 1993 a Neoplany są o 5 lat młodsze więc powinny być w lepszym stanie. Dużo gniotów w ostatnim czasie zmodernizowano a Neoplanów prawie wcale. Chyba nie są aż tak źle zrobione, że nie opłaca się ich remontować a starsze gnioty już tak.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3846
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 kwie 2011, 19:57

Czotyk pisze:Najstarsze gnioty są z 1993...
1995

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 18 kwie 2011, 20:04

Mój błąd 8-(
Ale gnioty (jak się okazało młodsze ale tylko o 1-2 lata) jakoś się remontowało w 2007 a Neoplany nie.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3846
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 kwie 2011, 20:13

Czotyk pisze:Mój błąd 8-(
Ale gnioty (jak się okazało młodsze ale tylko o 1-2 lata) jakoś się remontowało w 2007 a Neoplany nie.
A to nie było tak: Jelcze się wtedy rozpadały. MZA ogłosiło jakiś przetarg, czy coś w ten deseń na remont generalny tych autobusów, który wygrał Jelcz? Z Neoplanami nie było wtedy takich kłopotów, dlatego ich się nie uwzględniało. Jeśli coś pokręciłem, prostować!

fluger
Posty: 523
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 18 kwie 2011, 21:14

Na Jelcze narzekamy i chcemy ich skasowania z powodu ich nie wygody, słabej konstrukcji i trwałości. A Neoplany są po prostu stare i dla tego na nie niektórzy narzekają. Ich konstrukcja w porównaniu do Jelczy jest na pewno o wiele bardziej przemyślana, trwała. Na pewno ich nie lubi nikt z powodu ich konstrukcji tylko stanu do którego doprowadziła starość.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 19 kwie 2011, 18:20

Niestety czarne chmury zbierają się nad Kleszczowym "rodzynkiem" - 6414 :(

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 19 kwie 2011, 18:55

Szymon pisze:Niestety czarne chmury zbierają się nad Kleszczowym "rodzynkiem" - 6414 :(
A można wiedzieć czemu to rodzynek ?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 kwie 2011, 19:05

Nordyk110 pisze:
Szymon pisze:Niestety czarne chmury zbierają się nad Kleszczowym "rodzynkiem" - 6414 :(
A można wiedzieć czemu to rodzynek ?
Bo to jedyny krótki Ikarus na "Kleszczowej". ;-)

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 20 kwie 2011, 14:08

Prawdopodobnie tracimy przedprzedostatniego kwadrata - #4344. Posypała się kratownica i chyba to koniec, ale części nie demontują, bo podobno wyszedł taki zakaz. Jak coś: http://przegubowiec.com/kacik-taborowy/ ... 11-i-poowa, patrzmy komentarze.

[ Dodano: |20 Kwi 2011|, 2011 14:20 ]
Przedwczoraj podobno pożegnaliśmy jednego z ośmiu ostatnich przegubowych lewarków - #2320. :cry:

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 kwie 2011, 19:47

4344 odstawiony bez kasowników na drugim placu. Podobno ma być przekazany dla KMKM. :D

Kolejny do kolekcji a warto bo części jest bardzo dużo w magazynach jak i nowych tak i po kasatach.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2011, 20:20

beni pisze:4344 odstawiony bez kasowników na drugim placu. Podobno ma być przekazany dla KMKM. :D

Kolejny do kolekcji a warto bo części jest bardzo dużo w magazynach jak i nowych tak i po kasatach.
Pamiętam, że kiedyś już była o tym mowa na Przegubowcu. Uważam, że zachować kwadrata to super pomysł. :smile:

ODPOWIEDZ