Mniej więcej dobrze:Pan Piotr pisze:No tak, ale podstawowa myśl Twojego wywodu jest taka. Przynajmniej ja to tak rozumiem:RobertP pisze:Tylko pisałem też o koordynacji ale tego już nie zauważyłeś. W tej chwili jest zła. 4 i 35 powinny być co 5/7,5 i po między nie 10 i 14(15).
- Zlikwidujmy 15, mimo że jeździ gorzej zapełnione niż 14.
- Skoordynujmy 4 z 35. Czyli jak rozumiem skoro zostawiasz 4, 18, 35 na Marszałkowskiej to między PL. ZBAWICIELA a PL. BANKOWYM dajesz układ koordynacyjny:
- w szczycie: 2-3-5-2-3-5-2-3-5
- poza szczytem i w weekendy: 7-4-4-7-4-4-7
- wieczorami: 10-5-5-10-5-5-10
Trochę słabo to widzę jak przez 5 minut w szczycie ludzi np. będą się gromadzić na przystanku CENTRUM, żeby jechać czymkolwiek. W tym samym czasie co ok. 2 minuty w szczycie tramwaj na Puławskiej.
- Zlikwidujmy 15 bo w/g mnie jeździ puste w obie strony na północ od M.Politechnika. 14 jeździ źle zapełnione bo jest kiepsko skoordynowane.
- dobrze rozumiesz. Zostawiamy na Marszałkowskiej 4, 18, 35 i za bankowym 4, 35.
Pytanie tylko która wersja koordynacji lepsza:
-4 (5 minut) 35 (2 minuty) 18 (3 minuty) wtedy za bankowym zostaje 4 i 35 co 5 minut.
- 4 (4 minuty) 18 (2 minuty) 35 (4minuty) wtedy na wyścigach wypada nam: 4 (6 minut) 35 (2 minuty) 10 (2 minuty) a na królikarni 4 (2 minuty) 15 (2 minuty) 18 (2 minuty) 35 (2 minuty) 10 (2 minuty) i za bankowym 4 (6 minut) 35 (4minuty)
Trzeba się zdecydować który odcinek dla nas jest najstotniejszy
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ewentualnie wersja która bardziej Cię ucieszy:
- z królikarni 4 10 35 18 co 2-3 minuty
- na Pl.Zbawiciela 10 wymienia się z 15
- morał z bajki - 14 do piachu
Ale i tak uważam że bardziej linia przyda się na mokotowie na puławskiej niż marszałkowskiej
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)