archiwalne rozkłady jazdy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Kolejna partia trasówek z prośbą o pomoc.
- Załączniki
-
- Linia 122.1a.xls
- brak odległości Powązki i Piaseczyńska
- (56.5 KiB) Pobrany 210 razy
-
- Linia 120.2a.xls
- (35.5 KiB) Pobrany 174 razy
-
- Linia 118.1a.xls
- (51 KiB) Pobrany 176 razy
-
- Linia 117.1a.xls
- (33 KiB) Pobrany 166 razy
-
- Linia 116.1a.xls
- wątpliwości ciągu Traktu Królewskiego
- (48.5 KiB) Pobrany 188 razy
-
- Linia 115.1a.xls
- Na Kamionku
- (73 KiB) Pobrany 175 razy
-
- Linia 114.1.xls
- (28.5 KiB) Pobrany 177 razy
-
- Linia 112.1.xls
- (29.5 KiB) Pobrany 166 razy
-
- Linia 111.2a.xls
- (32.5 KiB) Pobrany 167 razy
Myślę że to dobry pomysł, mi też by pomógł.
Co do trasówki 109 z 1989 r (TP-DWC) to wg atlasu sieci MZK z kwietnia 1989, między Góralską i Ciołka istniał już przystanek 5030 Jana Olbrachta 01 na którym 109 mogło się już wtedy zatrzymywać. Dawny Ciołka 01 to dzisiejszy Park Moczydło 01.
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34

Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Przystanek między Ciołka a Góralską był mniej więcej na wysokości adresu Górczewska 104 w stronę Bemowa i jak pamiętam miał nazwę Góralska 03. Przed przebudową Górczewskiej był całkiem inny układ przystanków niż jest obecnie. Dla linii jadących Górczewską ZP Jana Olbrachta w ogóle nie istniał.
misiek34 pisze: ↑09 cze 2017, 15:08Linia autobusowa podmiejska stała 211
Trasa obowiązuje od: 08.10.1982r do: 30.09.1983r.
Warszawa: MARYSIN, Korkowa, Wesoła: Wspólna – Niemcewicza – 1 Praskiego Pułku – Armii Krajowej - Żółkiewskiego
Przebieg trasy na podstawie informacji zawartej na stronie TRASBUS oraz własnych zbiorów.
Nazwy i numery przystanków wg systemu wprowadzanego w latach 80-tych, przez MZK Warszawa.
Przypadkiem zajrzałem do Twojego posta z rozkładem 211.Jedno mnie zastanawia: czy rzeczywiście ta linia jeździła kiedyś w takcie 6/12/15?misiek34 pisze: ↑09 cze 2017, 15:08Linia autobusowa podmiejska stała 211
Trasa obowiązuje od: 08.10.1982r do: 30.09.1983r.
Warszawa: MARYSIN, Korkowa, Wesoła: Wspólna – Niemcewicza – 1 Praskiego Pułku – Armii Krajowej - Żółkiewskiego
Przebieg trasy na podstawie informacji zawartej na stronie TRASBUS oraz własnych zbiorów.
Nazwy i numery przystanków wg systemu wprowadzanego w latach 80-tych, przez MZK Warszawa.
-
- Posty: 2148
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Jezdzila
Nie. Jedynie przebieg linii jest faktyczny. Rozkład jest mojego autorstwa.
Nie mam zielonego pojęcia z jaką częstotliwością wówczas kursowała.
Przypadkiem zajrzałem do Twojego posta z rozkładem 211.Jedno mnie zastanawia: czy rzeczywiście ta linia jeździła kiedyś w takcie 6/12/15?
[/quote]
Nie mam zielonego pojęcia z jaką częstotliwością wówczas kursowała.
Przypadkiem zajrzałem do Twojego posta z rozkładem 211.Jedno mnie zastanawia: czy rzeczywiście ta linia jeździła kiedyś w takcie 6/12/15?
[/quote]
Coś kojarzę z tamtych czasów. Ale niestety mam bardzo duże trudności, by wykonać trasówki na podstawie archiwalnych, do których zwyczajnie nie mam dostępu.
drobert pisze: ↑05 kwie 2020, 8:50Przystanek między Ciołka a Góralską był mniej więcej na wysokości adresu Górczewska 104 w stronę Bemowa i jak pamiętam miał nazwę Góralska 03. Przed przebudową Górczewskiej był całkiem inny układ przystanków niż jest obecnie. Dla linii jadących Górczewską ZP Jana Olbrachta w ogóle nie istniał.
Nie jeżdziła.
Rozkład jest mojego autorstwa.
To była linia podmiejska, więc jest mało prawdopodobne, by kursowała z tak wysoką częstotliwością.
Kolejna partia trasówek archiwalnych - braki w odległościach i inne wątpliwości związane z lokalizacją ZP.
Numeracja ZP jest sprzed 1990-1991, kiedy nastąpiło przeniesienie niektórych ZP do innych stref. (Brak dokładnych dat)
Numeracja ZP jest sprzed 1990-1991, kiedy nastąpiło przeniesienie niektórych ZP do innych stref. (Brak dokładnych dat)
- Załączniki
-
- Linia 129.1.xls
- poprawiona
- (35 KiB) Pobrany 145 razy
-
- Linia 134.1.xls
- odcinek Natoliński - możliwe braki w przystankach
- (33.5 KiB) Pobrany 205 razy
-
- Linia 130.1.xls
- (32 KiB) Pobrany 166 razy
-
- Linia 128.1.xls
- (30.5 KiB) Pobrany 165 razy
-
- Linia 127.1.xls
- (24 KiB) Pobrany 186 razy
-
- Linia 126.1a.xls
- (60.5 KiB) Pobrany 178 razy
-
- Linia 125.1.xls
- (43.5 KiB) Pobrany 160 razy
-
- Linia 124.2a.xls
- (30.5 KiB) Pobrany 176 razy
-
- Linia 123.2a.xls
- (36.5 KiB) Pobrany 155 razy
Jeśli ktoś by zechciał pomóc, można by było zrobić stronę z archiwalnymi trasówkami.
Póki co, korzystam jedynie z Trasbus'a, na domysłach i z nowszych trasówek.
Póki co, korzystam jedynie z Trasbus'a, na domysłach i z nowszych trasówek.
Janek1236 pisze: ↑04 kwie 2020, 22:40Myślę że to dobry pomysł, mi też by pomógł.
Co do trasówki 109 z 1989 r (TP-DWC) to wg atlasu sieci MZK z kwietnia 1989, między Góralską i Ciołka istniał już przystanek 5030 Jana Olbrachta 01 na którym 109 mogło się już wtedy zatrzymywać. Dawny Ciołka 01 to dzisiejszy Park Moczydło 01.
Ja tam 30 lat mieszkałem więc i pamiętam wąską Górczewską ale chociażby odległości między przystankami nie znam bo mnie to po prostu nie interesowało ale gdzie były przystanki i co na nich stawało to pamiętam.
misiek34 pisze: ↑05 kwie 2020, 17:18Coś kojarzę z tamtych czasów. Ale niestety mam bardzo duże trudności, by wykonać trasówki na podstawie archiwalnych, do których zwyczajnie nie mam dostępu.
drobert pisze: ↑05 kwie 2020, 8:50Przystanek między Ciołka a Góralską był mniej więcej na wysokości adresu Górczewska 104 w stronę Bemowa i jak pamiętam miał nazwę Góralska 03. Przed przebudową Górczewskiej był całkiem inny układ przystanków niż jest obecnie. Dla linii jadących Górczewską ZP Jana Olbrachta w ogóle nie istniał.
Ja na Bemowie mieszkam od 1982 roku, także coś niecoś pamiętam.
Ale monografie tworzę dopiero od kilku lat.
O możliwości zakupu trasówek dowiedziałem się z naklejek, które były kiedyś umieszczane na przystankach.
Problem w tym, że nie wiedziałem wtedy, że jest możliwość zakupu trasówek. Naklejka mówiła jedynie o możliwości zakupu rozkładu przystankowego.
Stąd te olbrzymie braki.
Pierwsza trasówkę zakupiłem dopiero około 1995 roku przez przypadek.
Chciałem stworzyć pełny rozkład linii 137, więc zakupiłem wtedy komplet rozkładów przystankowych, póżniej stałem na przystanku, by spisać brygady.
W ten sposób wpadła mi w ręce pierwsza trasówka. Póżniej juz kupowałem same trasówki. Kupowałem tylko te, które interesowały, (to był błąd) a teraz okazuje się że potrzebuję praktycznie wszystkich.
Ale monografie tworzę dopiero od kilku lat.
O możliwości zakupu trasówek dowiedziałem się z naklejek, które były kiedyś umieszczane na przystankach.
Problem w tym, że nie wiedziałem wtedy, że jest możliwość zakupu trasówek. Naklejka mówiła jedynie o możliwości zakupu rozkładu przystankowego.
Stąd te olbrzymie braki.
Pierwsza trasówkę zakupiłem dopiero około 1995 roku przez przypadek.
Chciałem stworzyć pełny rozkład linii 137, więc zakupiłem wtedy komplet rozkładów przystankowych, póżniej stałem na przystanku, by spisać brygady.
W ten sposób wpadła mi w ręce pierwsza trasówka. Póżniej juz kupowałem same trasówki. Kupowałem tylko te, które interesowały, (to był błąd) a teraz okazuje się że potrzebuję praktycznie wszystkich.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Mi majaczy przystanek Góralska w stronę Bemowa mniej więcej na wysokości obecnego przystanku w stronę Śródmieścia. Zresztą kilkanaście lat temu zdaje się stał tam jeszcze kiosk, którego lokalizacja była pozostałością lokalizacji przystanku.drobert pisze: ↑05 kwie 2020, 8:50Przystanek między Ciołka a Góralską był mniej więcej na wysokości adresu Górczewska 104 w stronę Bemowa i jak pamiętam miał nazwę Góralska 03. Przed przebudową Górczewskiej był całkiem inny układ przystanków niż jest obecnie. Dla linii jadących Górczewską ZP Jana Olbrachta w ogóle nie istniał.
W stronę Bemowa były dwa przystanki Góralska. Pierwszy mniej więcej na wysokości budynku 104 a drugi jak piszesz, na wysokości obecnego przystanku w stronę Śródmieścia. Ten pierwszy został w latach 90 zlikwidowany.