Plotki głoszą, że kiedyś tak było.ashir pisze:Dawno temu zdaje się, że wszystkie rozkłady były w wiacie tuż przy schodach.
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Zacznijmy od tego, że jak już dojedzie się tym tramwajem do Żerania to spokojnie podróż na Tarchomin i Nowodwory można dojechać linią 516 bezpośrednie z krańca - w końcu po coś jest.ashir pisze:Tak, chyba że ja jestem inny od reszty pasażerów. Bo mi takie podjechanie przystanku nie sprawia żadnego problemu, nawet za bardzo nie można tego nazwać podróżą.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A jak ma być lepiej, jak przesiadka coraz gorsza, a kolejne linie omijają węzeł, jak tylko mogą?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ten tramwaj trzeba po prostu wydłużyć. No ale przecież ważniejsze jest doprowadzenie większej liczby samochodów do Śródmieścia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I ile go jest? całe 2 (słownie DWA) kursy a potem do 14 nic.bartoni722 pisze: po 9:00 (a więc 302 jeszcze jest)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36681
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A jest więcej, niż 150 chętnych? ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Lud ma to do siebie, że jest głupi. Po prostu głupi. I można nim manipulować w dowolną stronę. Zatem, należy wbić ludowi do zakutych pał, że na Jagiellońskiej mają puściusieńkie tramwaje, którymi dojadą do większej liczby miejsc aniżeli busem 509, który na siłę chcą uNaŻądowić na Śliwicach / B-T.Wiliam pisze:To ludowi trzeba wytłumaczyć że ma tramwaje które puste się od siebie odbijają...pawcio pisze:Bo lud tak chce. Tak to działa.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Pozwolę sobie odkurzyć trochę temat. Czy w ramach dorzucenia dodatkowych wozów w ciągu Dworzec Wileński - Wiatraczna poranne dodatki 145 nie mogą wyjeżdżać jako 226 i potem się przebierać w 145? Po szczycie powrót jako zjazdowe 226 do dw. Wileńskiego. Wiem, że pomysł może zawiły, ale pozwoli na dorzucenie dodatkowych wozów do przerzutu porannego tłoku do węzłów przesiadkowych.
Ale za to całki niektóre kończą na Wiatraku to one mogą być taką BWLką.