Strona 19 z 44

: 12 gru 2012, 19:23
autor: michalek^
ashir pisze:Dawno temu zdaje się, że wszystkie rozkłady były w wiacie tuż przy schodach. :-k
Plotki głoszą, że kiedyś tak było.

: 13 gru 2012, 8:18
autor: Domas
ashir pisze:Tak, chyba że ja jestem inny od reszty pasażerów. Bo mi takie podjechanie przystanku nie sprawia żadnego problemu, nawet za bardzo nie można tego nazwać podróżą. 8-(
Zacznijmy od tego, że jak już dojedzie się tym tramwajem do Żerania to spokojnie podróż na Tarchomin i Nowodwory można dojechać linią 516 bezpośrednie z krańca - w końcu po coś jest.

: 13 gru 2012, 17:28
autor: bartoni722
Ludzie, powaliło Was?! Ostatnio gadałem z kolegą, jeździł tymi tramwajami na Jagiellońskiej po 9:00 (a więc 302 jeszcze jest) - 3 osoby. A wy chcecie 212 wyciągać?!

: 13 gru 2012, 19:04
autor: Glonojad
A jak ma być lepiej, jak przesiadka coraz gorsza, a kolejne linie omijają węzeł, jak tylko mogą?

: 13 gru 2012, 19:15
autor: Wolfchen
Szczególnie, że tamten odcinek Jagiellońskiej jest (i jeszcze długo będzie) w przeważającej mierze tranzytowy. Dopiero po wyburzeniu FSO i wybudowaniu tam mieszkaniówki ma szanse się to zmienić. :-k

: 13 gru 2012, 20:24
autor: Glonojad
Ten tramwaj trzeba po prostu wydłużyć. No ale przecież ważniejsze jest doprowadzenie większej liczby samochodów do Śródmieścia.

: 13 gru 2012, 23:19
autor: MisiekK
bartoni722 pisze: po 9:00 (a więc 302 jeszcze jest)
I ile go jest? całe 2 (słownie DWA) kursy a potem do 14 nic.

: 14 gru 2012, 0:05
autor: Bastian
A jest więcej, niż 150 chętnych? :P

: 18 gru 2012, 20:42
autor: Mario
Wiliam pisze:
pawcio pisze:Bo lud tak chce. Tak to działa.
To ludowi trzeba wytłumaczyć że ma tramwaje które puste się od siebie odbijają...
Lud ma to do siebie, że jest głupi. Po prostu głupi. I można nim manipulować w dowolną stronę. Zatem, należy wbić ludowi do zakutych pał, że na Jagiellońskiej mają puściusieńkie tramwaje, którymi dojadą do większej liczby miejsc aniżeli busem 509, który na siłę chcą uNaŻądowić na Śliwicach / B-T.

: 26 lut 2013, 11:28
autor: Domas
Pozwolę sobie odkurzyć trochę temat. Czy w ramach dorzucenia dodatkowych wozów w ciągu Dworzec Wileński - Wiatraczna poranne dodatki 145 nie mogą wyjeżdżać jako 226 i potem się przebierać w 145? Po szczycie powrót jako zjazdowe 226 do dw. Wileńskiego. Wiem, że pomysł może zawiły, ale pozwoli na dorzucenie dodatkowych wozów do przerzutu porannego tłoku do węzłów przesiadkowych.

: 26 lut 2013, 11:56
autor: pawcio
Ostatnia brygada na 145 na Wiatracznej zaczyna o 6:07. Żaden dodatek rano nie kończy na Wiatracznej. Chyba nie tędy droga.

: 26 lut 2013, 21:49
autor: MJ
Ale za to całki niektóre kończą na Wiatraku to one mogą być taką BWLką.

: 26 lut 2013, 21:50
autor: Domas
Jachim pisze:Ale za to całki niektóre kończą na Wiatraku to one mogą być taką BWLką.
Wieczorem to bez sensu kompletnie.

: 27 mar 2013, 23:20
autor: Domas
Cieszy mnie fakt, że ZTM w końcu robi małe porządki ze 138. Mam nadzieję, że ktoś też ruszy głową i jak już wpakuje 238 na Ząbkowską to rozkład zostanie ułożony tak, żeby tłok się rozkładał równomiernie. To samo ze 140 oczywiście - z obecną częstotliwością linia nadal nie będzie mieć racji bytu.

: 27 mar 2013, 23:33
autor: Emyl
Dlatego powinna zostać włączona w 238 i 338 (czyt. zlikwidowana). Za to z Targówka Mieszkaniowego na Przemysłowy trzeba było wyciągnąć 156. A z drugiej strony skrócić je do Podgrodzia.