O chłodzeniu i niechłodzeniu
No nie ma.
W Inspiro są klapy, które powinny się pod wpływem pędu powietrza w czasie jazdy podnosić.Łukasz pisze:To może być przyczyna.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Jechałem 131 i było przyjemnie chłodno. A potem jechałem kolejno 10-15-1 i tyle było powietrza, ile przez drzwi wleciało. Pfui.
Jak stałem w okolicy skrajnych drzwi (mniej więcej w kącie pomiędzy drzwiami, a ścianką kabiny maszynisty), to widziałem, jak pracują te klapy... Dokładnie na odwrót. Otwarte podczas postoju na stacji, a zamykające się w momencie przekroczenia pewnej prędkości i tak zamknięte aż do momentu wjazdu na stację.MisiekK pisze:W Inspiro są klapy, które powinny się pod wpływem pędu powietrza w czasie jazdy podnosić.Łukasz pisze:To może być przyczyna.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
W Warszawie, gdzie metro w 100% jest podziemne przynajmniej w teorii nie musi być ogrzewania/klimatyzacji bo w zimie jest tam cieplej a w lecie chłodniej jak na dworze.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Człowiek ma temperaturę 36 stopni. A lubi, jak jest 20-kilka. Ale kiedy otaczają go inni ludzie o temperaturze 36 stopni dodatkowo wydychający gaz o temperaturze wyższej niż preferowana, to przestaje być przyjemnie, a wręcz robi się nieznośnie. Temperatura w tunelu jest czynnikiem niemalże pomijalnym w sytuacji, gdy przemieszczają się nim zamknięte puchy.
Których ostatnio nie da się w ogóle otworzyć Dzisiaj w metrze było strasznie duszno
A w nowych rosyjskich jak dobrze pamiętam to już tylko są uchylne okna?Łukasz pisze:W starych ruskich przynajmniej okna były otwierane...
W żadnym składzie metra, dla pasażerów nie ma klimy.
Nie ma klimatyzacji. A w pewnym sensie nawiew to ma każdy pociąg, stare rosyjskie to nawet lepszy niż nowe rosyjskie.Łukasz pisze:Jest jakiś nawiew albo klimatyzacja nawet.