Bez polecenia z centrali raczej nikt nie odważyłby się zmienić trasy.
Quo vadis, MZA?
Sorry, powaliło mi się z tym biletem. Na 710 też jest 1 strefa przecie.
To pytanie o zmianę trasy to bardziej w kontekście rozporządzeń.
To pytanie o zmianę trasy to bardziej w kontekście rozporządzeń.
ŁK
W kontekście rozporządzeń to ogólnie byłby szeroki temat, bo wiele rzeczy jest nie do końca dobrze robionych (po myśli rozporządzeń). Chociażby teraz 155 jeździ wydłużone do nowego światu za metro - też poza rozkładem.
Komunikacja zastępcza jest wyjęta spod procedur rozporządzeniowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- vernalisadonis
- Posty: 3211
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
O Toy-Toyce w Górze Kalwarii
http://www.gorakalwaria.net/news-czyja- ... u,838.html
http://www.gorakalwaria.net/news-czyja- ... u,838.html
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Z tematu: Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Po dostawie tegorocznych MANów, ok. 20 poleci starszych NG313 z czego zostanie ok. 40. U18 z 2005 roku masz 80, czyli wszystkiego ok. 120. 10 sztuk zostaje "na zapas" czyli pierwsze kasacje 81xx. Ale w MZA nie ma logiki i wcale się nie zdziwię jak wywalą wszystkie 81xx bo one nie mają klimatyzacji, U18 z 2005 roku zostawią.
MZA już powinno ogłaszać kolejny przetarg na jakieś nowe "ekologiczne" pojazdy. Przynajmniej 50 solówek by skasować "szarpaki".
A uruchomienie nowoRedutowej odłożone na "św. nigdy". Nikt nie wie kiedy.
Na logikę to powinni właśnie wywalić wszystkie NG313, U18 z 2005 roku. SU15 to polecą mimo wszystko w tym roku. Prawie wszystkie, bo 8919 przecież zostaje.
Po dostawie tegorocznych MANów, ok. 20 poleci starszych NG313 z czego zostanie ok. 40. U18 z 2005 roku masz 80, czyli wszystkiego ok. 120. 10 sztuk zostaje "na zapas" czyli pierwsze kasacje 81xx. Ale w MZA nie ma logiki i wcale się nie zdziwię jak wywalą wszystkie 81xx bo one nie mają klimatyzacji, U18 z 2005 roku zostawią.
MZA już powinno ogłaszać kolejny przetarg na jakieś nowe "ekologiczne" pojazdy. Przynajmniej 50 solówek by skasować "szarpaki".
A uruchomienie nowoRedutowej odłożone na "św. nigdy". Nikt nie wie kiedy.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No właśnie logika będzie jak uczynią tak jak piszesz. Być może jesteś kierowcą i Ci nie zależy, bo 81.. mają klimatyzację w kabinie, ale jeśli będziesz jechał jako pasażer, to przekonamy się koło czerwca czy masz rację...
Na szczęście nie jestem kierowcąmichael112 pisze: ↑23 mar 2019, 7:56No właśnie logika będzie jak uczynią tak jak piszesz. Być może jesteś kierowcą i Ci nie zależy, bo 81.. mają klimatyzację w kabinie, ale jeśli będziesz jechał jako pasażer, to przekonamy się koło czerwca czy masz rację...
-
- Posty: 569
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Jestem sceptycznie nastawiony do elektryków, a szczególnie do wymiany 1:1 diesel za elektryk. Szczególnie, że ładowarki pojawiają się później niż autobusy.
Czyżby MZA uwikłało się w aferę 'bilbordową bis'?
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019 ... okuratury/
https://www.tvp.info/41979680/kolejna-o ... terpelacje
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019 ... okuratury/
https://www.tvp.info/41979680/kolejna-o ... terpelacje
Idzie lato, jest coraz cieplej to w weekend wypuścimy więcej NG313. Świetny pomysł
Szczególnie, że ostatnio w weekend albo nie jeździł żaden, albo pojedyncze egzemplarze. Tak więc może niech Jelcze 49xx też sobie wyjeżdżają skoro "organizatorowi to obojętne".
Nie ma przeciwwskazań w ich wyjeździe. Proponuję, żebyś w tej sprawie skontaktował się oficjalną drogą z ZTMem. Z klimatyzowanego biurowca na Żelaznej najwyraźniej nie dostrzegają takiego problemu.
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I napisał ale przedstawił plan brygadowy w bardzo wygodny dla siebie sposób nie uwzględniając:
a) tego, że część wozów zjechała późno z nocek
b) tego, że jakieś 10-15 brygad sprawnych elektrodeskowych musi dziś wyjechać na zasilenia na OWF i Dni Bemowa
c) tego, że musi być rezerwa wozów ze skrzynką oraz sprawnych elektrodeskowych np. pod kątem 169
d) tego, że część wozów jest rozbita lub z usterkami
e) dzisiejszych przegubów na 122
f) być może nawet kilka przegubów ma zmieniane wyświetlacze na białe
Sumując to wcale nie robi się tak kolorowo i nie sądzę by dyspozytor robił to celowo - po prostu zabezpieczył dużo rezerw na wieczór i wcale mu się nie dziwię.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
a) tego, że część wozów zjechała późno z nocek
b) tego, że jakieś 10-15 brygad sprawnych elektrodeskowych musi dziś wyjechać na zasilenia na OWF i Dni Bemowa
c) tego, że musi być rezerwa wozów ze skrzynką oraz sprawnych elektrodeskowych np. pod kątem 169
d) tego, że część wozów jest rozbita lub z usterkami
e) dzisiejszych przegubów na 122
f) być może nawet kilka przegubów ma zmieniane wyświetlacze na białe
Sumując to wcale nie robi się tak kolorowo i nie sądzę by dyspozytor robił to celowo - po prostu zabezpieczył dużo rezerw na wieczór i wcale mu się nie dziwię.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.