Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fraktal
Posty: 5681
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lut 2019, 8:06

reserved pisze:
08 lut 2019, 1:20
No właśnie pytanie czy zalecił. Bo z wpisu ashira wynika, że samowolnie zmienił trasę.
Bez polecenia z centrali raczej nikt nie odważyłby się zmienić trasy. :)

Łukasz
Posty: 11090
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 lut 2019, 8:18

Sorry, powaliło mi się z tym biletem. Na 710 też jest 1 strefa przecie.

To pytanie o zmianę trasy to bardziej w kontekście rozporządzeń.
ŁK

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 08 lut 2019, 10:52

Łukasz pisze:
08 lut 2019, 8:18
Sorry, powaliło mi się z tym biletem. Na 710 też jest 1 strefa przecie.

To pytanie o zmianę trasy to bardziej w kontekście rozporządzeń.
W kontekście rozporządzeń to ogólnie byłby szeroki temat, bo wiele rzeczy jest nie do końca dobrze robionych (po myśli rozporządzeń). Chociażby teraz 155 jeździ wydłużone do nowego światu za metro - też poza rozkładem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lut 2019, 11:15

Komunikacja zastępcza jest wyjęta spod procedur rozporządzeniowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3211
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 18 mar 2019, 17:45

Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 mar 2019, 7:41

Z tematu: Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
mb112 pisze:
22 mar 2019, 23:32
Czy w zamian za te 130 elektryków planowane jest rozpoczęcie kasacji najstarszych SU18 ? Czy tylko reszta starych Manów i SU15 wyleci ? No bo uruchomienie na nowo Redutowej do tego czasu to chyba już nie wchodzi w grę ?
Na logikę to powinni właśnie wywalić wszystkie NG313, U18 z 2005 roku. SU15 to polecą mimo wszystko w tym roku. Prawie wszystkie, bo 8919 przecież zostaje.
Po dostawie tegorocznych MANów, ok. 20 poleci starszych NG313 z czego zostanie ok. 40. U18 z 2005 roku masz 80, czyli wszystkiego ok. 120. 10 sztuk zostaje "na zapas" czyli pierwsze kasacje 81xx. Ale w MZA nie ma logiki i wcale się nie zdziwię jak wywalą wszystkie 81xx bo one nie mają klimatyzacji, U18 z 2005 roku zostawią.
MZA już powinno ogłaszać kolejny przetarg na jakieś nowe "ekologiczne" pojazdy. Przynajmniej 50 solówek by skasować "szarpaki".
A uruchomienie nowoRedutowej odłożone na "św. nigdy". Nikt nie wie kiedy.

michael112
Posty: 3040
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 23 mar 2019, 7:56

SławekM pisze:
23 mar 2019, 7:41
Ale w MZA nie ma logiki i wcale się nie zdziwię jak wywalą wszystkie 81xx bo one nie mają klimatyzacji, U18 z 2005 roku zostawią.
No właśnie logika będzie jak uczynią tak jak piszesz. Być może jesteś kierowcą i Ci nie zależy, bo 81.. mają klimatyzację w kabinie, ale jeśli będziesz jechał jako pasażer, to przekonamy się koło czerwca czy masz rację...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 mar 2019, 9:33

michael112 pisze:
23 mar 2019, 7:56
SławekM pisze:
23 mar 2019, 7:41
Ale w MZA nie ma logiki i wcale się nie zdziwię jak wywalą wszystkie 81xx bo one nie mają klimatyzacji, U18 z 2005 roku zostawią.
No właśnie logika będzie jak uczynią tak jak piszesz. Być może jesteś kierowcą i Ci nie zależy, bo 81.. mają klimatyzację w kabinie, ale jeśli będziesz jechał jako pasażer, to przekonamy się koło czerwca czy masz rację...
Na szczęście nie jestem kierowcą ;)

Matt Cubis
Posty: 569
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 23 mar 2019, 10:39

Jestem sceptycznie nastawiony do elektryków, a szczególnie do wymiany 1:1 diesel za elektryk. Szczególnie, że ładowarki pojawiają się później niż autobusy.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 30 mar 2019, 23:42


SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 cze 2019, 9:12

Idzie lato, jest coraz cieplej to w weekend wypuścimy więcej NG313. Świetny pomysł :ok: :ok:

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 cze 2019, 9:25

SławekM pisze:
01 cze 2019, 9:12
Idzie lato, jest coraz cieplej to w weekend wypuścimy więcej NG313. Świetny pomysł :ok: :ok:
Nie widzę problemu, skoro organizatorowi jest to obojętne. :)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 cze 2019, 9:31

ashir pisze:
01 cze 2019, 9:25
SławekM pisze:
01 cze 2019, 9:12
Idzie lato, jest coraz cieplej to w weekend wypuścimy więcej NG313. Świetny pomysł :ok: :ok:
Nie widzę problemu, skoro organizatorowi jest to obojętne. :)
Szczególnie, że ostatnio w weekend albo nie jeździł żaden, albo pojedyncze egzemplarze. Tak więc może niech Jelcze 49xx też sobie wyjeżdżają skoro "organizatorowi to obojętne".

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 cze 2019, 10:05

SławekM pisze:
01 cze 2019, 9:31
Szczególnie, że ostatnio w weekend albo nie jeździł żaden, albo pojedyncze egzemplarze. Tak więc może niech Jelcze 49xx też sobie wyjeżdżają skoro "organizatorowi to obojętne".
Nie ma przeciwwskazań w ich wyjeździe. Proponuję, żebyś w tej sprawie skontaktował się oficjalną drogą z ZTMem. Z klimatyzowanego biurowca na Żelaznej najwyraźniej nie dostrzegają takiego problemu. ;)

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2019, 13:41

I napisał ale przedstawił plan brygadowy w bardzo wygodny dla siebie sposób nie uwzględniając:
a) tego, że część wozów zjechała późno z nocek
b) tego, że jakieś 10-15 brygad sprawnych elektrodeskowych musi dziś wyjechać na zasilenia na OWF i Dni Bemowa
c) tego, że musi być rezerwa wozów ze skrzynką oraz sprawnych elektrodeskowych np. pod kątem 169
d) tego, że część wozów jest rozbita lub z usterkami
e) dzisiejszych przegubów na 122
f) być może nawet kilka przegubów ma zmieniane wyświetlacze na białe

Sumując to wcale nie robi się tak kolorowo i nie sądzę by dyspozytor robił to celowo - po prostu zabezpieczył dużo rezerw na wieczór i wcale mu się nie dziwię.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ