Quo vadis, MZA?
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Ikarus miał 16,5, więc to w zasadzie było tylko półkłamstwo
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
3/4 neoplany miały 2+2 siedzenia i ubytek miejsc stojących był znaczący.
Ale już w porównaniu z przegubowym ogórkiem Neoplan nie wypadał źle.
No i mamy kolejne dolegliwości z gazowcami przegubowymi. Tym razem odkryto w kilku wozach pękającą kratownicę Wozy zostały odstawione, pozostałe są obserwowane i czekamy na rozwój wydarzeń.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
MANami.
Skąd mam wiedzieć które?
Wrócą deskorolki?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Man niby niemiecki (produkowany w Polsce) autobus, a to jak nie pękające szyby, to kratownica. A tak w ogóle to Man zaczął montować półtoraki i od tego czasu mi się nie podobają. Zresztą rozplanowanie wnętrza w tych nowych autobusach zupełnie mi się nie podoba, a w szczególności w tych nowych gazowych arrivyy, jak dla mnie tył to porażka, a przód z tym pojedynczym siedzeniem na przodzie, to jak żywcem wyjęte z "odkurzacza".
- vernalisadonis
- Posty: 3211
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
No właśnie półtoraki. We wrocławskich Manach jest tak, że na przodzie w solówce jest podwójne siedzenie, a w przegubie półtorak. Szczerze to nawet nie wiem po co takie coś zrobili pomimo, że produkowane były w jednym czasie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Mam wrażenie, że takie układy siedzeń to jakiś nowy wymóg ZTMu, bo nowe autobusy już za przegubem po lewej stronie mają pojedyncze fotele.
Co do MANów to pęka mocowanie podstawy osuszacza powietrza. Znajduje się to pod wozem między przegubem, a III drzwiami. Wozy są na bieżąco robione pierwsze 11 sztuk już dawno jest zrobionych, ale niestety dochodzą kolejne. Także warto zerknąć przy wsiadaniu III drzwiami czy autobus czegoś zaraz nie zgubi.
Tak samo w ostatnim czasie bocznym, zewnętrznym wyświetlaczom znudziło się wiszenie i próbują stamtąd uciec.
Co do MANów to pęka mocowanie podstawy osuszacza powietrza. Znajduje się to pod wozem między przegubem, a III drzwiami. Wozy są na bieżąco robione pierwsze 11 sztuk już dawno jest zrobionych, ale niestety dochodzą kolejne. Także warto zerknąć przy wsiadaniu III drzwiami czy autobus czegoś zaraz nie zgubi.
Tak samo w ostatnim czasie bocznym, zewnętrznym wyświetlaczom znudziło się wiszenie i próbują stamtąd uciec.
A propos jakichś nowych wymogów ZTM, to co nowego wymyślili, że do sterowania pierwszymi drzwiami w przegubowych elektrykach potrzeba dwóch (!) sterowników? Jednym podobno nie idzie tej zagmatwanej logiki ogarnąć.
Ale chodzi o to, że ma być oddzielny przycisk do sterowania każdym ze skrzydeł pierwszych drzwi?