W autobusach ZP jak w saunie. ZTM interweniuje
Pasażerowie autobusów ZP narzekają na wadliwą klimatyzację lub jej brak w pojazdach kursujących na linii. – Tam jest jak w saunie, nie do wytrzymania – zaznaczają. Sprawą zajął się już ZTM.
(...)
O chłodzeniu i niechłodzeniu
http://wiadomosci.wpr24.pl/w-autobusach ... 34377.html
Co za bzdury. Jeżdze tą linią codziennie i jest w niej klima codziennie.alojz pisze: ↑18 cze 2018, 19:00http://wiadomosci.wpr24.pl/w-autobusach ... 34377.htmlW autobusach ZP jak w saunie. ZTM interweniuje
Pasażerowie autobusów ZP narzekają na wadliwą klimatyzację lub jej brak w pojazdach kursujących na linii. – Tam jest jak w saunie, nie do wytrzymania – zaznaczają. Sprawą zajął się już ZTM.
(...)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
I jesteś w stanie sobie rękę uciąć za każdy wóz? Zwłaszcza, że ZTM w artykule potwierdza, że były nieprawidłowości, tylko Walas jak zwykle wie najlepiej. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Za każdy nie ale większośc już tak.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Coś mi się zdaje, że to chodzi o linię ZG, której operatorem jest EEC. Wskazuje na to zdanie: "okna się nie otwierają", a szyberdachy niewiele dają". Brzmi jak Ambassador firmy EEC. W Scaniach przecież są otwierane okna. I rzeczywiście klima jest włączana w Scaniach, a szyberdachy w takiej sytuacji zamknięte.
Ludzie zawsze narzekają. Klima średnio działa lub jest słabo wydajna w jednym bądź dwóch wozach dziennie. Co na taką skalę jest wynikiem całkiem niezłym. Kierowcy również są bardzo mocno rozliczani z używania klimatyzacji i kontrolowani każdego dnia. Zawsze znajdą się narzekacze, którzy jeszcze będą pierwsi otwierać okna gdy klima działa...
KM Pruszków
Mi ostatnio Szanowna Pani kazała zmniejszyć siłę nawiewu..
Mili,
Gdzieś mi to się widziało, ale nie wiem gdzie. Ktoś i gdzieś to wrzucał, ale nie wiem gdzie. Mianowicie: chodzi o wymogi ZTM w kwestii temperatury w wozie. Ile powinno być przy 35°C, ile przy 22°C, a ile przy -10°C. Ktoś poratuje plikiem, linkiem, czymkolwiek?![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pzdr.
Gdzieś mi to się widziało, ale nie wiem gdzie. Ktoś i gdzieś to wrzucał, ale nie wiem gdzie. Mianowicie: chodzi o wymogi ZTM w kwestii temperatury w wozie. Ile powinno być przy 35°C, ile przy 22°C, a ile przy -10°C. Ktoś poratuje plikiem, linkiem, czymkolwiek?
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pzdr.
Poszukaj w dokumentacjach przetargowych dla ajentów, im nowsze, tym lepsze. Przy czym w każdej umowie mogą być drobne różnice.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Szukałem. Czarna magia. Zbyt duża ilość plików PDF.
Paaaanie, 10 sekund
Słowa klucze w nazwie pliku - komfort termiczny ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ftp://theta.ztm.waw.pl/PN_7_2018_Zalacz ... MICZNY.pdf
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ftp://theta.ztm.waw.pl/PN_7_2018_Zalacz ... MICZNY.pdf
Dzięki, mordeczko. ![😎](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f60e.svg)
O, świetnie, że temat wyszedł. Czy te zasady dotyczą także MZA, czy tylko ajentów. Bo niestety jest różnica w podejściu do tematu. W większości wozów Mobilisu z ostatnich przetargów jest komfort termiczny wewnątrz, natomiast w MZA jest tak jak jest, kierowcy czekają na stempel w karcie, żeby coś włączyć klimę. Efekt taki jak zwykle - okna zablokowane a w środku gorąco. I jeszcze kierowcy stosują CG, bo mają napisane, że trzeba to robić przez cały rok.
Czy te zasady nie powinny być ujednolicone od stycznia - zwłaszcza w nowych wozach MZA - tak jak w przypadku ubioru służbowego i numerów służbowych w widocznym miejscu?
Czy te zasady nie powinny być ujednolicone od stycznia - zwłaszcza w nowych wozach MZA - tak jak w przypadku ubioru służbowego i numerów służbowych w widocznym miejscu?
Najbardziej rozśmiesza mnie stosowanie CG w ciągu dnia w deskorolkach i starych NGtach. Nie dość, że wóz chociaż trochę się nie wietrzy, jak otworzą się jedne drzwi, to jeszcze autobus łapie na każdym przystanku parę(naście) sekund opóźnienia, zanim klientelia zorientuje się i podejdzie nacisnąć CG.
Ja jechałem jak były te upały u-bootem w szczycie i motorniczy używał CG. W tramwaju był niesamowity gorąc, na dodatek na każdym przystanku staliśmy dłużej niż normalnie, bo zanim ludzie otworzyli drzwi.............