: 24 wrz 2012, 21:55
Na Gocławiu jest pętla i jakoś wygodniej tam chyba zaczynać. Wtyczki na 514 jakieś wygibasy wykręcają...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Jako Gocławiak moge napisac że 411 jeżdże z Politechniki tylko jak akurat podjedzie, w innym wypadku jade czymkolwiek do Saskiej. Powód jest prosty, po co mam czekać na 411 jak to i tak mnie nie dowiezie do domu bo i tak musze sie przesiadac w 111/123/509. Jasne, 411 moge dojechac do Afrykanskiej i nie latać po schodach ale przeważnie ucieka mi w międzyczasie jakies 509 i dojeżdżam do domu później.pawcio pisze:No właśnie nie chcą. Nie wiem, nie rozumiem, nie pytaj.
Tym niemniej dla komfortu pasażerów ważne jest, żeby kierowca trasę jednak ogarniał. A łatwiej będzie ją ogarniał, jeśli rejony obsługi poszczególnych zajezdni będą mniej więcej stałe. Bo jak kierowca nie zna dobrze trasy, to się może nie zatrzymać na przystanku stałym, wjechać tam, gdzie nie trzeba itp. No i w ogóle będzie się czuł mniej pewnie. Zresztą przykład z życia - miesiąc temu kiedy był objazd z powodu prac przy Kasprowicza, brygada z Woronicza na N44 parę razy próbowała zaliczyć podstawową trasę, za to po zakończeniu objazdu jeszcze ze dwie noce kierowcy z Woronicza jeździli po trasie objazdowej. Ciekawe, co będzie w przypadku objazdu w Legionowie...Szeregowy_Równoległy pisze:Ale i tak żaden zakład nie jeździ po swoich rejonach. Nocne nie będą wyjątkiem. Czy Os. Derby to rejony Redutowej? A Marki były od zawsze Kleszczowe? Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza. No i dalej mam wątpliwości, czy faktycznie po to MZA posiadają pięć zajezdni, żeby państwo z Woronicza do Legionowa nie jeździli z pasażerami.
Linia Wiatrak-MP byłaby niewiele dłuższa i pomogła lepiej 523 niż wtyczki na 514. Owszem, może nie dałaby czystej podaży na Saskiej, ale skoro w 523 są problemy z dostaniem się już na os. Majdańskiej, to może jednak...Georg pisze:Skoro chcą się przesiadać, to po co jest 411? Niech zamiast kursów skróconych Gocław-MP zrobią linię Saska-MP. Krótszy odcinek, częściej, mniejszym kosztem brygadowym.
jak dla mnie Mialo by to sens, takie 423 z wiatraka na zachodni... Mozna by sie poKusić o E3 z pominięciem przyczółka, międzynarowęj, gusu i wawelskiej...drja pisze:Linia Wiatrak-MP byłaby niewiele dłuższa i pomogła lepiej 523 niż wtyczki na 514. Owszem, może nie dałaby czystej podaży na Saskiej, ale skoro w 523 są problemy z dostaniem się już na os. Majdańskiej, to może jednak...Georg pisze:Skoro chcą się przesiadać, to po co jest 411? Niech zamiast kursów skróconych Gocław-MP zrobią linię Saska-MP. Krótszy odcinek, częściej, mniejszym kosztem brygadowym.
No własnie cały kłopot polega na tym, że przepełnienie 523, to nie jest kwesta tylko odcinka centralnego i tylko w DP.Gontar pisze:jak dla mnie Mialo by to sens, takie 423 z wiatraka na zachodni...
Tak, omijajmy węzły przesiadkowe, brawo.Gontar pisze:Mozna by sie poKusić o E3 z pominięciem (...) gusu i wawelskiej...
Ale zachęta dla Zapłowieszcza. Bo skąd niby się biorą tłumy na Wiatracznej? Niestety to nie ogromny potencjał os. Majdańska, to też i linie zapłowieckie w których ludzie zdobywszy miejsca siedzące w autobusach nie opuszczają ich do końca trasy, a potem przesiadają się w 523. Zaletą tego rozwiązania obok wygody jest właśnie GUS, który chciałbyś pominąć, choć teraz podejrzewam że silniejszą zachętą były by miejsca siedzące w tym E3...Gontar pisze:z wiatraka na zachodni... Mozna by sie poKusić o E3 z pominięciem przyczółka, międzynarowęj, gusu i wawelskiej...
Cudowne - bez GUSu i WawelskiejGontar pisze:z wiatraka na zachodni... Mozna by sie poKusić o E3 z pominięciem przyczółka, międzynarowęj, gusu i wawelskiej...
Przy GUS i Wawelskiej całkiem sporo ludzi się przesiada, te przystanki są konieczne. Zbędna jest Międzynarodowa i zbędny jest Park Moczydło.Gontar pisze:Do Czarnej nie wsiadaja... Zreszta nie w tym temacie ta dyskusja
[ Dodano: |25 Wrz 2012|, 2012 14:08 ]
Cudownie, masz tam 2 inne linie.
Zapraszam po 8 rano na przystanek Saska w stronę Pl. Na Rozdrożu a zobaczysz po co są te wtyczki. Wreszcie można normalnie wsiąść do autobusu a nie przepuszczać 5 kolejnych żeby wreszcie choć wcisnąć się na śledzia po 10 minutach sterczenia.Płowieszczołak pisze:Może nie widzi sensu wtyczek na 514. Też się czasem zastanawiam dlaczego więcej osób jest w okolicach godziny 8.30-9.15 w tym autobusie w Woli Grzybowskiej niż na Trasie Łazienkowskiej we wtyczkach.