Strona 20 z 90

: 23 maja 2013, 22:12
autor: Emyl
tomi pisze:dojazd z 1 Sierpnia na Ursynów
Jak na razie, jest coś takiego jak 504. Dwa zespoły przystankowe chyba nie muszą mieć bezpośredniego dojazdu do Reala i Tesco na Ursynowie, no nie?

: 24 maja 2013, 8:56
autor: Georg
A nie można zrobić linii dowozowej na trasie:
HYNKA - Al. Krakowska - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Banacha - Bitwy Warszawskiej. Wtedy przesiadka do 504 na Rakowcu byłaby ułatwiona, bo nie trzeba będzie chodzić po schodach (udogodnienie dla niepełnosprawnych), dowiezie 1 Sierpnia do tramwajów (Bitwy) bez dublowania komunikacji szynowej (1 Sierpnia-Bitwy Warszawskiej).
Oczywiście dalej linię trzeba byłoby gdzieś zakrańcować. Myślałem o Młynowie, który nie wymaga linii co 10/15/15.

: 24 maja 2013, 12:23
autor: Emyl
I znowu niech autobusy gniją w korku na Prymasa? :>

: 24 maja 2013, 12:25
autor: fik
emyl pisze:I znowu niech autobusy gniją w korku na Prymasa?
...dodatkowo właściwie bez krańca i postojów na Hynka.

Co nie zmienia faktu, że pomysł jest ciekawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę praktycznie zerową frekwencję 154 między Pralką a Urzędem Statystycznym.

: 24 maja 2013, 15:17
autor: Georg
Można skierować na trasę: Bitwy Warszawskiej - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE, zastępując tym samym linię 521.

[ Dodano: Pią 24 Maj, 2013 15:20 ]
fik pisze:...dodatkowo właściwie bez krańca i postojów na Hynka.
Czy możesz mi wytłumaczyć, dlaczego na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia i nocniki nie można zorganizować postoju wyrównawczego?
Długość kryterium postojowego wynosi około 50 metrów, czyli można tam zmieścić spokojnie nawet dwa przeguby, nie mówiąc już o solówkach.

: 24 maja 2013, 15:23
autor: fik
Georg pisze:Czy możesz mi wytłumaczyć, dlaczego na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia i nocniki nie można zorganizować postoju wyrównawczego?
Na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia, nocniki, bezpłatna linia do Reala, kilkadziesiąt PKSów regionalnych i dalekobieżnych dziennie...

: 24 maja 2013, 16:05
autor: Georg
Czyli wniosek z tego, że postój mógłby odbywać tylko jeden wóz w danym czasie. Identyczną sytuację masz na Bitwy, gdzie masz kraniec 208, przystanek przelotowy 414 i wymienionych przez Ciebie "kilkadziesiąt" autobusów dziennie. Długość przystanku wynosi 38 metrów czyli jeden SU12 mniej. I jakoś wszystko daje radę.

: 24 maja 2013, 16:09
autor: fik
I z pewnością podnoszone również na waflu głosy, że wypadałoby przystanek końcowy 208 przenieść w miejsce przypominające chociażby okolicę cywilizowaną, wzięły się przypadkiem. W godzinach szczytu potrafi tam dziać się pierdolnik niezwykły, włącznie z wymianami na czwartego i piątego na środku skrzyżowania z Opaczewską, bo PKS Grójec rzucił bisy. Przy tym wszystkim 208 jest króciutką linią z marniutkimi postoikami i dość wysoką częstotliwością gwarantującą regularność pozwalającą przymknąć oko na ewentualne opóźnienia, takie 154 - kursujące wszak nieczęściej niż co 15 minut zapewne - musiałoby mieć sporo dłuższe postoje wyrównawcze.

: 24 maja 2013, 16:24
autor: Glonojad
Problem z BW1920 to także zastawienie początku pasozatoki donicami (Bóg raczy wiedzieć, po co) - tam mógłby stawać PKS (wiem, dojścia, ale sorry, autobusy sprzedające bilety przez 5 minut nie powinny blokować miejsca przelotowym).

: 25 maja 2013, 0:10
autor: Pawel_
fik pisze:Co nie zmienia faktu, że pomysł jest ciekawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę praktycznie zerową frekwencję 154 między Pralką a Urzędem Statystycznym.
O nie. Co to, to nie... Okęcie Business Park potrafi zadbać o frekwencję. :)

: 25 maja 2013, 10:56
autor: fik
No, dzięki czemu na Żwirkach jest niezmiennie jednocyfrowa.

: 28 maja 2013, 19:23
autor: Glonojad
No i 151 zaraziło 102 atrakcyjną częstotliwością...

: 28 maja 2013, 19:26
autor: Pawel_
Kuźwa. Jak już robią nową linię, to niech zrobią jakiś ogarnięty rozkład... ](*,)

: 28 maja 2013, 19:41
autor: Dantte
O Jezu... Akurat 102 to na frekwencję na praskim odcinku nigdy nie narzekało - co 15 minut w szczycie B to gwarantowany ścisk z Centrum przez Świętokrzyski. A co 20? Szkoda pisać.

: 28 maja 2013, 19:56
autor: Vilén
Dantte pisze:O Jezu... Akurat 102 to na frekwencję na praskim odcinku nigdy nie narzekało - co 15 minut w szczycie B to gwarantowany ścisk z Centrum przez Świętokrzyski. A co 20? Szkoda pisać.
Spokojnie, paradoksalnie po zmniejszeniu częstotliwości, 102 zrobi się luźniejsze.

Bo nikt normalny do niego nie wsiądzie…