No dobra, ale jak w takim razie dojechać np. z Konarskiego czy Góralskiej do Żelaznej, Feminy, na Bankowy na Stare Miasto jak wywalimy też i 190 ?lublin42 pisze: ↑28 paź 2019, 8:38Średnio może być i 2, w weekend są to pojedyncze osoby ale na tygodniu są kursy że tym krótkim odcinkiem jedzie i 20 osób.
Co do 190 to ewentualnością jest połączenie z kursami skróconymi 105 od zachodu. Ale nadal będę twierdzić że poza połączeniem 109,155,171 w jedną trasę i pozostawieniem dowozowek(z Górczewskiej/SB oraz z NB, Wrocławskiej, Deotymy lub Ciołka), to wcale nie 520, a 190 powinno być obcięte. I właśnie 520 będzie bardziej odpowiadać pasażerom niż 190. Jak ktoś będzie chciał pojechać na Pragę to wybierze regularne M2. Z Wileńskiego do Feminy czy Żelaznej są tramwaje i też nikt nie będzie płakać. Od Płockiej na Bemowo albo M2 z przesiadką albo 520 z przesiadką. Za to Marki i Radzymińska zyskają regularne połączenie z Wileńskim.
Ja uważam, że właśnie 190 i 523 powinny zostać bez zmian (tzn. 190 wyprostowane jak wcześniej przez Leszno rzecz jasna).
Dla jadących z Górczewskiej w okolice Bankowego czy Stare Miasto w dalszym ciągu nie będzie szybszej alternatywy niż 190.