Strona 20 z 39

: 31 sty 2008, 22:42
autor: Emdegger
R-9 Chełmska pisze:Czerwonaki jeżdżą mimo wszystko znacznie częściej
Toteż główny potok dostaje swoją linię :-s
R-9 Chełmska pisze:Poza tym 5xx dojeżdżają na osiedla, a nie tylko do węzłów, co jest nie bez znaczenia...
Zaraz, ale ja nie chcę tego krańcować ani na Płowieckiej, ani na Wiatracznej. Co też nie jest bez znaczenia :D

: 31 sty 2008, 22:47
autor: R-9 Chełmska
emdegger pisze:
R-9 Chełmska pisze:Czerwonaki jeżdżą mimo wszystko znacznie częściej
Toteż główny potok dostaje swoją linię :-s
Która i tak nie będzie na tyle silna, aby całkowicie zniechęcić do przesiadek na PNR
emdegger pisze:
R-9 Chełmska pisze:Poza tym 5xx dojeżdżają na osiedla, a nie tylko do węzłów, co jest nie bez znaczenia...
Zaraz, ale ja nie chcę tego krańcować ani na Płowieckiej, ani na Wiatracznej. Co też nie jest bez znaczenia :D
Aha, dwoma liniami chcesz obsłużyć wszystkie osiedla? Nie mam więcej pytań...

: 31 sty 2008, 22:47
autor: Tm
emdegger pisze:raz, zaraz - przystanki 1xx i 188 na Rozdrożu=>Praga są (ups, byłyby) w tym samym miejscu. Jest połączenie Płowiecką i Okularową? Jest. Jest z Ostrobramską? A jakże. A może połączenia z Wiatraczną nie ma?
Jest połączenie z Ursynowem? Nie będzie. :D W drugą stronę gorzej, podróż z Marysina czy Rembertowa będzie znacznie utrudniona(w końcu TŁ sama z siebie nie generuje ż takiego ruchu). Bowiem trzeba będzie dojechać do Płowieckiej(Saskiej czy gdziekolwiek) i zaczekać na 1xx co wydłuży czas podróży o średnio 5-7,5 minut(zakładając częstotliwość 10/15/15).

[ Dodano: 2008-01-31, 22:50 ]
R-9 Chełmska pisze:Która i tak nie będzie na tyle silna, aby całkowicie zniechęcić do przesiadek na PNR
Myślę, że znacznie ograniczy przesiadki, zwłaszcza, że przystanki na PNR w kierunku północnym są rozdzielone i opcja "najwyżej podjadę tym samym 1xx, do którego wsiadłbym przy Saskiej" odpada - trzeba się będzie decydować ostatecznie.

: 31 sty 2008, 23:06
autor: Emdegger
R-9 Chełmska pisze:nie będzie na tyle silna, aby całkowicie zniechęcić do przesiadek na PNR
Nie ma czerwońców, nie ma przesiadek, jest linia bezpośrednia, czytajże uważnie ;/
R-9 Chełmska pisze:dwoma liniami chcesz obsłużyć wszystkie osiedla?
Jeżeli uważasz, że z Dolnego Mokotowa przy 401 idą przez TŁ potoki na Marysin, Rembertów i Wesołą duże na tyle, żeby robić z tego kolejną linię, to pomyślę nad wydzieleniem z specjalnej 3xx dla obsługi, dajmy na to, potoku Bagatela - Zielona :rotfl2:
Tm pisze:Jest połączenie z Ursynowem? Nie będzie :D
Jak to? Z Polibudy metro zawraca przy Wierzbnie? :D

A przystanek w stronę Pragi będzie ten sam dla 1xx co dla 151, nikt pokrzywdzony nie jest, najwyżej Ci, którzy muszą przesiadać się... na Witosa :-$

: 31 sty 2008, 23:20
autor: Bastian
emdegger pisze:Nie ma czerwońców, nie ma przesiadek
Jeśli założeniem tego projektu jest usunięcie czerwonaków z Rozdroża, to od razu go odłóżcie na półkę - albo opracujcie go na innych założeniach. Ja bym się naprawdę ucieszył, gdyby się kiedyś udało ich pozbyć z ZP MARSZAŁKOWSKA*, a wy liczycie na omijanie Rozdroża? Planujcie coś, co jest wykonalne, zamiast czas tracić. Fantaści... :bredzisz:


*) Stańcie na ziemi, od paru lat nie daje się wyrzucić Rozbratu z 520...

: 01 lut 2008, 0:07
autor: Emdegger
Bastian pisze:Ja bym się naprawdę ucieszył, gdyby się kiedyś udało ich pozbyć z ZP MARSZAŁKOWSKA*, a wy liczycie na omijanie Rozdroża?
TO jest właśnie niemożliwe i niewykonalne. Ilekroć jadę po południu 520 czy 525, to na Marszałkowskiej zawsze stoją tłumy, czy masz je zamiar obsłużyć linią czarną, dublująca całą chmarę czerwonych, które i tak sumarycznie będą cześciej? Linia czarna, która będzie miała TE SAME zadania co czerwone, przegra z nimi ZAWSZE, zaś czarnuch, który miałby katalizować czas przejazdu w podanym przez Ciebie przypadku całej reszcie z powodu stawania przy MP NIE BĘDZIE miał funkcji rozdzielnych. Przynajmniej moje "fantazje" są oparte na pożytecznych dla całego układu rezultatach.
Bastian pisze:od paru lat nie daje się wyrzucić Rozbratu z 520...
I nie uda się, dopóki 520 nie będzie zastąpione przez linię z innej części Pragi niż 182 i 188. Ja tej Płowieckiej nie wytrzasnąłem z kosmosu...

Wy oczywiście także możecie sobie roić, że da się cichcem wszystko usunąć z Międzynarodowej, gdzie - w przeciwieństwie do Rozbratu - innej komunikacji nie ma, da się uzwyklić 520 i przekonać do tego Marysin, po latach zarzynania na kolejnych przystankach i cięciach rozkładów czego się dało oraz wypieprzeniu dwóch stałek (spróbuj się tam dostać w DS, powodzenia :] ) oraz nawet to, że ma to jakikolwiek sens.

Czarnuch o innych funkcjach niż 4xx oraz 5xx, jadący stamtąd, gdzie szybkie połączenie z Centrum jest i załatwiający potoki szkolne z innej części Pragi na przystanki Międzynarodowa i Rozbrat (acz ta pierwsza i tak jest nie do usunięcia, stąd też należy szukać INNYCH rozwiązań w celu zmniejszenia liczby przystanków czerwonym), pozwalający zachować wysoki odsetek mijanych przez 408 przystanków (Rozdroże out, Zamieniecka in) i uporządkować je. Oczywiście możecie na Dzielnej nie podzielać tej wizji. Ale przestańcie też do licha rytualnie majaczyć, że rozwiązanie to "uzwyklenie 520, bo to pseudopośpiech, a w ogóle to jest 171 zapchane na Górczewskiej, więc czego oni chcą" :bredzisz:

Połączenie TŁ - TK, jeśli ma mieć stabilne zapełnienie, musi być pasażersko odseparowane od reszty, bo inaczej to wszystko prędzej czy później rozlezie się w 525 z przesiadką. Rozwiązanie śmiałe, ale do jego autorów świat należy :P

Ponawiam prośbę o przeniesienie :)

: 01 lut 2008, 0:14
autor: Bastian
emdegger pisze:przestańcie też do licha rytualnie majaczyć, że rozwiązanie to "uzwyklenie 520, bo to pseudopośpiech
Nie ta epoka, obudź się...

Pawcio niech przenosi, ja teraz nie dam rady ;)

: 01 lut 2008, 12:27
autor: Dennis
Kleszczu pisze:
Dennis pisze:...
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
:co jest: :P
Kleszczu pisze:Natomiast połączenie TŁ - TK jest szalenie potrzebne i umożliwi nie tylko zabranie się za reformę linii przyśpieszonych na Trasie Łazienkowskiej ale i pomoże rozwiązać naprawdę szalenie nie wygodne przesiadki na PNR.
Zakładam, że wiesz co mówisz. Powiem szczerze jednak, że jeśli ta reforma na TŁ ma wyglądać tak, jak proponują to niektórzy w tym wątku, to może lepiej, żeby już zostało, jak jest :-?
Kleszczu pisze:Tak. 106 ma optymalną trasę, która korekty wymaga tylko na Młocinach :-$ .
I dodania przystanku SOKRATESA w kierunku Młocin ;)
Pozdrowionka.

: 01 lut 2008, 12:29
autor: Glonojad
A ja naprawdę nie rozumiem, dlaczego 106 musi jechać na OKĘCIE zamiast na LOTNISKO...

: 01 lut 2008, 12:29
autor: Dennis
To może inaczej: udowodnij, że powinna na LOTNISKO ;)

: 01 lut 2008, 12:31
autor: slav
Dennis pisze:Tak. 106 ma optymalną trasę, która korekty wymaga tylko na Młocinach
Skoro wymaga korekty to chyba nie jest optymalna?

: 01 lut 2008, 12:34
autor: Dennis
Jest.

: 01 lut 2008, 12:48
autor: Glonojad
Dennis pisze:To może inaczej: udowodnij, że powinna na LOTNISKO ;)
Proszę bardzo:
1. Wydłużenie relacji obwodowej wspomagającej 189 aż do Żwirek, gdzie jest możliwość przesiadki w poprzek i na dalszą część obwodu wzdłuż Hynka - dochodzi 136, 182, 504. Połączenia obwodowe powinny przecież być kończone "na styk", jeśli nie w ogóle na zakładkę.
2. Zmniejszenie o 1 liczby przesiadek w podróżach na lotnisko dla całego zachodniego pasa przedmieść, w wielu przypadkach do 0.
3. Znacznie lepsza sytuacja ruchowa na lewoskręcie S->W na krzyżówce Żwirek niż Grójeckiej.
4. Ograniczenie nadpodaży miejsc w komunikacji na odcinku Hynka - Okęcie.

: 01 lut 2008, 13:36
autor: mariow
inż. Glonojad pisze:Połączenia obwodowe powinny przecież być kończone "na styk", jeśli nie w ogóle na zakładkę.
no zdecydowanie ten drugi wariant jest lepszy, ale nie wszedzie sie da

co do 106 na Okecie (petla) czy Okecie-Lotnisko? Obecnie kursowanie tam 106 nie jest wbrew pozorom pozbawione sensu. Linia daje mieszkańcom Bemowa i Włoch bezpodredni dojazd do miejsc pracy mieszczacych sie w poblizu pętli na Okeciu i przy Szyszkowej.

Dla odmiany wzdłuż Hynka nie ma nic niemal, w dodatku przesiadla na styk gdy i tak jest czeste 189 i 401 nie ma tak wielkiego sensu.

Obawiam że oba warianty kursowanie 106 maja tyle samo wad ile zalet :-k

: 01 lut 2008, 13:47
autor: Glonojad
Taaak, rewelacyjnie często to 189 jeździ wieczorami... co 20 minut w DS od 18, doskonałe do podróży z przesiadką. 8-(

Co do miejsc pracy - sama 9 bije 189 na głowę częstotliwością o każdej porze, a jest jeszcze 7 i 15. Lepsza przesiadka MSZ w tej relacji, niż zawężenie obwodu do tylko 189.