Komunikacja w Nieporęcie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 02 paź 2012, 22:43

emyl pisze:
michalek^ pisze:Mówisz o pociągach do których nie ma jak dotrzeć? Dzięki.
Rozumiem, że jeżdżą puste?
A żebyś wiedział, że tak.

Tyle, że to nie jest argument za tym, żeby dociągnąć autobusy podmiejskie ZTM-u do metra, tylko za tym, żeby Legionowo sprawiło sobie wreszcie jakąś porządną komunikację miejską, chociażby w formie L-ek.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2012, 22:48

Tyle, że to nie jest argument za tym, żeby dociągnąć autobusy podmiejskie ZTM-u do metra, tylko za tym, żeby Legionowo sprawiło sobie wreszcie jakąś porządną komunikację miejską, chociażby w formie L-ek.
W tej sprawie nie do ZTM zażalenia, a do Urzędu miasta należałoby składać. Chociaż wiem, że burmistrzoprezydent twierdzi, że nie ma problemu, żeby przyjechać rowerem na stację.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 02 paź 2012, 23:00

emyl pisze:
mw158979 pisze:Napisalem nawet to co sam zapomniales wymyslic - na Konwaliowa
Ależ jaki inny przystanek w czasie jazdy nowym 705/735 może być dla mieszkańca Legionowa albo Dąbrówki Wiślanej punktem przesiadkowym?
Ja nie kwestionuje decyzji przesaidkowych tych osob.
Zresztą to i tak nie ma znaczenia, bo zapełnienie rozpoczyna się od punktu zerowego, ewentualnie na Kaskadzie.
To ma zadne znaczenie. Na K wysiada moze 30 pas. z jednego 511. Reszta nie bedzie sobie glowy zawracac jakims 735 bo i po co.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2012, 23:45

Jeśli jadą do Legionowa/na Płochocińską/ na Konwaliową lub też gdziekolwiek, gdzie jedzie 511, to wsiądą do pierwszego lepszego (w ostatnim przypadku po to, żeby potem mieć "żeniby" więcej opcji). Myślisz, że ja nigdy nie przyjechałem do domu ze Starego Miasta na Piotra Skargi 738, bo mam 160?

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 03 paź 2012, 0:09

No wiec analogia tu bedzie przejazd np 226 do Wilenskiego, bo tam jest wiecej opcji. Nie wiem czy tak jechales.

Ja bym sie bardzej obawial o 734, np te po 16. Nie dosc ze obdarzone najdluzsza trasa oraz krotkim taborem to jeszcze teraz moze zgarnac spadek po tamtych na Zeraniu...

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 03 paź 2012, 1:05

Wycięli 508 i teraz trzeba coś w zamian dać bo ludzie do autobusów się nie mieszczą :)
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 paź 2012, 1:28

Czotyk pisze:Wycięli 508 i teraz trzeba coś w zamian dać bo ludzie do autobusów się nie mieszczą
Daj spokój! To już lepiej było Z20 wyciągnąć, a nieporęckie zostawić w spokoju.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 03 paź 2012, 7:40

mw158979 pisze:No wiec analogia tu bedzie przejazd np 226 do Wilenskiego, bo tam jest wiecej opcji. Nie wiem czy tak jechales.

Ja bym sie bardzej obawial o 734, np te po 16. Nie dosc ze obdarzone najdluzsza trasa oraz krotkim taborem to jeszcze teraz moze zgarnac spadek po tamtych na Zeraniu...
Może zrobią je przegubowe.
Z jakiego stanowiska będą odjeżdżać 705 i 735?

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 03 paź 2012, 10:07

Najlepszym stanowiskiem na MM jest obecny końcowy 132 a były E-4 czyli nr 14 a takiego 132 wywalić na nr 15 były 511 :D
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 paź 2012, 12:31

Komunikacja publiczna jest dla ludzi, a nie ludzie dla komunikacji.
Jeżeli jakaś zmiana ułatwia życie pewnej grupie pasażerów bez szkody dla innych, to problemu nie widzę żadnego.
A pogarda z jaką pewne osoby wypowiadają się o mieszkańcach strefu podwarszawskiej w niczym nie ustępuje ideologii pewnego Pana zza naszej zachodniej granicy, który to sobie wcielał swoje wizje o wyższość jednych ludzi nad innymi w latach 30-tych i 40-tych ubiegłego wieku. Gdyby żył i to czytał, byłby z niektórych dumny ](*,) Moje gratulacje.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 paź 2012, 14:16

Frencher pisze: Jeżeli jakaś zmiana ułatwia życie pewnej grupie pasażerów bez szkody dla innych
Ale mówimy tu o zupełnie innej sytuacji.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
michalek^
Posty: 329
Rejestracja: 14 lis 2011, 19:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalek^ » 03 paź 2012, 16:20

Vilén pisze:Tyle, że to nie jest argument za tym, żeby dociągnąć autobusy podmiejskie ZTM-u do metra, tylko za tym, żeby Legionowo sprawiło sobie wreszcie jakąś porządną komunikację miejską, chociażby w formie L-ek.
Legionowo i tak mówi, że nie chcę eLki bo: sprzedaż biletów może spowolnić pojazd, brak możliwości użycia biletów minutowych, nie ma możliwości jeżdżenia na gapę (nie piszę swojego zdania, tylko zdanie innych mieszkańców). Oczywiście prezydent uważa, że autobus a'la dowozowy co 30 min w szczycie i co godzinę poza szczytem, jeżdżący tylko w dni robocze do 19 wystarczy BOO w Legionowie są jeszcze taksówki, no i rowerem można dojechać.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 03 paź 2012, 17:05

A czy przypadkiem na 705 nie pojawi się jakiś inny zakład niż R-4? W nowym rozkładzie widzę same kursy niskopodłogowe w DP. :-k

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1600
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 03 paź 2012, 17:25

Tranzystor pisze:A czy przypadkiem na 705 nie pojawi się jakiś inny zakład niż R-4? W nowym rozkładzie widzę same kursy niskopodłogowe w DP. :-k
A co to ma z układem komunikacyjnym wspólnego?

A zmiana jest bezsensu, głównie z powodów politycznych. Zaraz pokaże się jakaś grupa "oburzonych" na fejsie w stylu "103 do Legionowa, 719 na Wileński!!jedenjedenjeden" :p
W ogóle kto jest autorem pomysłu tej zmiany?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 paź 2012, 17:30

No jak to? Mieszkańcy Nieporętu. Nie raz już słyszałem na poważnie, że chcieliby, żeby 705 jechało na Marszałkowską.

ODPOWIEDZ