piotram pisze:
Co do hałasu: Nie wiem ile w tym prawdy, kolega rozmawiał z pracownikami budującymi tory w okolicach Sokołowskiej i powiedzieli mu, ze ta nowa super technologia została nam sprzedana przez Niemców w celu przetestowania, czy będzie się sprawdzać, a jak tak to będą ją stosowac u siebie
Bzdura na resorach.
Zacznijmy od tego, że technologia jest holenderska. (Dokładniej, to firma jest w tej chwili holendersko - niemiecko - francuska). A gdyby była nigdzie indziej nie stosowana, to by nie było problemu ze ściągnięciem elementów systemu z zachodu. Itd.
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 08:19 ]
tarantula01 pisze:A czy możesz mi podać nośność - odpowiednik parametru KRx dla dróg?
W kwestii II etapu Siskom też będzie tak pseudofachowo upierdliwy, ale dopiero na etapie realizacji?
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 09:51 ]
mkm101 pisze:proponuję zagladnąć na
listę referencyjną tej "testowej" technologii ("Rheda City" str 4 i 5)
Fajnie wygląda zwłaszcza te 2x 980 000 m w Chinach...
Na trasie W-z jest jednak system ERS-M.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.