Strona 20 z 74
: 01 wrz 2008, 23:58
autor: tarantula01
inż. Glonojad pisze:Jechałem dziś tą trasą na ostatnim pomoście składu i nigdzie nie rzucało.
Zdradź pozycję na pomoście, gdzie nie rzuca.
Niemiecka technologia w fazie testów? Hm.
Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego pociągami PKP nie trzęsie, wszak jeżdżą po torowisku z podsypką? Może to kwestia zagęszczania warstw pod podsypką?
: 02 wrz 2008, 0:32
autor: mkm101
tarantula01 pisze: Niemiecka technologia w fazie testów? Hm.
Zamiast bawić się w dziennikarza ("pewna pani pewnej pani powiedziała że słyszała...") proponuję zagladnąć na
listę referencyjną tej "testowej" technologii ("Rheda City" str 4 i 5)
: 02 wrz 2008, 0:41
autor: tarantula01
A czy możesz mi podać nośność - odpowiednik parametru KRx dla dróg?
: 02 wrz 2008, 8:17
autor: Glonojad
piotram pisze:
Co do hałasu: Nie wiem ile w tym prawdy, kolega rozmawiał z pracownikami budującymi tory w okolicach Sokołowskiej i powiedzieli mu, ze ta nowa super technologia została nam sprzedana przez Niemców w celu przetestowania, czy będzie się sprawdzać, a jak tak to będą ją stosowac u siebie
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bzdura na resorach.
Zacznijmy od tego, że technologia jest holenderska. (Dokładniej, to firma jest w tej chwili holendersko - niemiecko - francuska). A gdyby była nigdzie indziej nie stosowana, to by nie było problemu ze ściągnięciem elementów systemu z zachodu. Itd.
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 08:19 ]
tarantula01 pisze:A czy możesz mi podać nośność - odpowiednik parametru KRx dla dróg?
W kwestii II etapu Siskom też będzie tak pseudofachowo upierdliwy, ale dopiero na etapie realizacji?
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 09:51 ]
mkm101 pisze:proponuję zagladnąć na
listę referencyjną tej "testowej" technologii ("Rheda City" str 4 i 5)
Fajnie wygląda zwłaszcza te 2x 980 000 m w Chinach...
Na trasie W-z jest jednak system ERS-M.
: 02 wrz 2008, 11:13
autor: tarantula01
inż. Glonojad pisze:tarantula01 pisze:A czy możesz mi podać nośność - odpowiednik parametru KRx dla dróg?
W kwestii II etapu Siskom też będzie tak pseudofachowo upierdliwy, ale dopiero na etapie realizacji?
W tej kwestii zastanawiamy się, czy jest sens przesyłać wnioski, które prawdopodobnie zostaną olane, gdyż remont torowiska na WZ-ce nie pozwala na optymalne zaprojektowanie wszystkiego. I na razie tyle w tej kwestii. A odpowiedzi na pytanie brak.
: 02 wrz 2008, 11:19
autor: Glonojad
Cóż, nieobecni nie mają racji. Nawet, jeśli ją mieli.
: 02 wrz 2008, 12:29
autor: tarantula01
A odpowiedzi na pytanie brak.
: 02 wrz 2008, 12:47
autor: Glonojad
Ode mnie jej nie uzyskasz na pewno.
: 02 wrz 2008, 14:31
autor: tarantula01
A odpowiedzi na pytanie brak. I czemu nie uzyskam odpowiedzi od Ciebie?
: 02 wrz 2008, 15:24
autor: Glonojad
Nie widzę powodu, bym się musiał z tego tłumaczyć. Sam wielokrotnie unikałeś odpowiedzi na zadane pytania i nic z tego.
: 02 wrz 2008, 15:58
autor: tarantula01
A odpowiedzi na pytanie brak. Wielokrotnie? Szczerze nie pamiętam. Popraw mi pamięć.
: 02 wrz 2008, 15:58
autor: pawcio
Kurna go raz. Idźcie sobie na PW, albo GG, co?
: 08 wrz 2008, 13:02
autor: Glonojad
To nie ja się głupio powtarzałem w każdym poście.
Do meritum - wraca przystanek Cm. Prawosławny. Wieść niesie, że do Ruty zadzwonił Putin i zagroził atakiem nuklearnym ze względu na dyskryminację prawosławnej mniejszości religijnej.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
: 08 wrz 2008, 18:23
autor: Solaris U10
A poważnie? Nacisk oddolny czy odgórny?
: 08 wrz 2008, 18:24
autor: pawcio
Cała nadzieja w gwarancji usługi.