O chłodzeniu i niechłodzeniu

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 15 cze 2007, 16:06

Zastanawiam się, czemu MZA ma tylko takie problemy z tą klimą. Nie twierdzę, że w ITSie czy PKSie zawsze działa należycie, ale procent nie działającej klimy w MZA jest chyba największy :-k
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 15 cze 2007, 16:58

E tam, klima na ogół działa również w MZA, problem polega na jej włączeniu...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 15 cze 2007, 17:08

R-9 Chełmska pisze:problem polega na jej włączeniu...
Toż o tym też mówię.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 15 cze 2007, 20:00

Piotrek pisze:
R-9 Chełmska pisze:problem polega na jej włączeniu...
Toż o tym też mówię.
Bo kierowcy mają gdzieś pasażerów i olewają swoje obowiązki :-?

Rudolf
Posty: 17
Rejestracja: 25 gru 2005, 12:40
Lokalizacja: Białołęka
Kontakt:

Post autor: Rudolf » 16 cze 2007, 17:11

I chyba wciąż obowiązuje system dopłat za zaoszczędzone paliwo...wg mnie takie twierdzenie jest conajmniej po prostu śmieszne, gdy brak możliwości otwarcia okien(nie nie ma) bądź są zablokowane.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 16 cze 2007, 17:21

Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone. Nie wspomnę o wachlowaniu drzwiami na każdym przystanku. Czy co roku trzeba powtarzać akcję ciepły i zimny guzik?

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 16 cze 2007, 18:25

Petroniusz pisze:Czy co roku trzeba powtarzać akcję ciepły i zimny guzik?
No właśnie. Zauważyłem mimo wszystko, że pasażerowie w większości się już nauczyli i b.często niezależnie od tego czy jest ciepły/zimny guzik, i tak wciskają przycisk. Gorzej teraz z kierowcami, którzy o tym zapominają.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 16 cze 2007, 18:31

Piotrek pisze:Zauważyłem mimo wszystko, że pasażerowie w większości się już nauczyli i b.często niezależnie od tego czy jest ciepły/zimny guzik, i tak wciskają przycisk.
I co ciekawe częściej o tym pamiętają starsze osoby, a młodzi często stoją i patrzą się jak wół na malowane wrota.

Awatar użytkownika
Tadek A.
Posty: 429
Rejestracja: 02 maja 2007, 10:08
Lokalizacja: spod Warszawy
Kontakt:

Post autor: Tadek A. » 20 cze 2007, 17:37

Taak... a w zimę jakoś amnezji dostają i nie wiedzą jak wejść do środka :-"
14.07.2008 - i starczy...

Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 21 cze 2007, 9:12

Petroniusz pisze:Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone.
Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 22 cze 2007, 6:13

Nazgul pisze:
Petroniusz pisze:Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone.
Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.
Oki, w takim razie po co zamknięte okna? Rozumiem, że klimaty z sauny są w SU15, bo nie ma wyjścia, ale w SU12?

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 22 cze 2007, 9:02

Petroniusz pisze:
Nazgul pisze: Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.
Oki, w takim razie po co zamknięte okna? Rozumiem, że klimaty z sauny są w SU15, bo nie ma wyjścia, ale w SU12?
Trudno mi powiedzieć jaki tego był powód, czy było to celowe działanie czy nierozgarnięcie kierowcy, bo albo była to złośliwość albo brak myślenia czy brak wiedzy :neutral:
A system dopłat za zaoszczędzone paliwo nie ma tu znaczenia, bo na klimę przeznaczona jest dodatkowa ilość paliwa.

ITS A 218
Posty: 3179
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 02 lip 2007, 19:51

Często jeżdżę wozami ITSu (linia 186 itd.) i rzadkością naprawdę jest żeby kierman nie włączył klimatyzacji. Czasami aż jest za bardzo wychłodzone ale chyba lepiej tak niż jak to jest np. w nowych SU18 jak jest gorąco i duszno. Poza tym klimatyzowane SU18 z R10 też raczej jeżdżą z wyłączoną klimą bo chyba kierowcy MZA poprostu nie mają ochoty ich włączać. Nie myślcie że bronię ITSu bo nie mam takiego zamiaru ale naprawdę aż przyjemnie jest jechać takim klimatyzowanym autobusem.
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 lip 2007, 19:55

Poprostu klima jaką posiadają wozy MZA daje zupełnie inny efekt od tej ITSu.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 02 lip 2007, 21:53

Czy kierowcy Mobilisa włączają klimę? Dostałem relację, że przejazd na prawie całej trasie 197 to jazda w saunie.

ODPOWIEDZ