Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 15 cze 2007, 16:06
Zastanawiam się, czemu MZA ma tylko takie problemy z tą klimą. Nie twierdzę, że w ITSie czy PKSie zawsze działa należycie, ale procent nie działającej klimy w MZA jest chyba największy
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 15 cze 2007, 16:58
E tam, klima na ogół działa również w MZA, problem polega na jej włączeniu...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 15 cze 2007, 17:08
R-9 Chełmska pisze:problem polega na jej włączeniu...
Toż o tym też mówię.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Nazgul
- Posty: 705
- Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
- Lokalizacja: z XI RP
Post
autor: Nazgul » 15 cze 2007, 20:00
Piotrek pisze:R-9 Chełmska pisze:problem polega na jej włączeniu...
Toż o tym też mówię.
Bo kierowcy mają gdzieś pasażerów i olewają swoje obowiązki
-
Rudolf
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 gru 2005, 12:40
- Lokalizacja: Białołęka
-
Kontakt:
Post
autor: Rudolf » 16 cze 2007, 17:11
I chyba wciąż obowiązuje system dopłat za zaoszczędzone paliwo...wg mnie takie twierdzenie jest conajmniej po prostu śmieszne, gdy brak możliwości otwarcia okien(nie nie ma) bądź są zablokowane.
-
Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: Petroniusz » 16 cze 2007, 17:21
Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone. Nie wspomnę o wachlowaniu drzwiami na każdym przystanku. Czy co roku trzeba powtarzać akcję ciepły i zimny guzik?
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 16 cze 2007, 18:25
Petroniusz pisze:Czy co roku trzeba powtarzać akcję ciepły i zimny guzik?
No właśnie. Zauważyłem mimo wszystko, że pasażerowie w większości się już nauczyli i b.często niezależnie od tego czy jest ciepły/zimny guzik, i tak wciskają przycisk. Gorzej teraz z kierowcami, którzy o tym zapominają.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: Petroniusz » 16 cze 2007, 18:31
Piotrek pisze:Zauważyłem mimo wszystko, że pasażerowie w większości się już nauczyli i b.często niezależnie od tego czy jest ciepły/zimny guzik, i tak wciskają przycisk.
I co ciekawe częściej o tym pamiętają starsze osoby, a młodzi często stoją i patrzą się jak wół na malowane wrota.
-
Tadek A.
- Posty: 429
- Rejestracja: 02 maja 2007, 10:08
- Lokalizacja: spod Warszawy
-
Kontakt:
Post
autor: Tadek A. » 20 cze 2007, 17:37
Taak... a w zimę jakoś amnezji dostają i nie wiedzą jak wejść do środka
-
Nazgul
- Posty: 705
- Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
- Lokalizacja: z XI RP
Post
autor: Nazgul » 21 cze 2007, 9:12
Petroniusz pisze:Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone.
Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.
-
Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: Petroniusz » 22 cze 2007, 6:13
Nazgul pisze:Petroniusz pisze:Ja dziś jechałem SU12 na 119 i miał zablokowane okna, działającą klimę, ale klapy w dachu uchylone.
Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.
Oki, w takim razie po co zamknięte okna? Rozumiem, że klimaty z sauny są w SU15, bo nie ma wyjścia, ale w SU12?
-
Nazgul
- Posty: 705
- Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
- Lokalizacja: z XI RP
Post
autor: Nazgul » 22 cze 2007, 9:02
Petroniusz pisze:Nazgul pisze:
Ale przecież otworzenie klap powoduje automatyczne wyłączenie klimatyzacji, a to co słychać to zwykły nawiew.
Oki, w takim razie po co zamknięte okna? Rozumiem, że klimaty z sauny są w SU15, bo nie ma wyjścia, ale w SU12?
Trudno mi powiedzieć jaki tego był powód, czy było to celowe działanie czy nierozgarnięcie kierowcy, bo albo była to złośliwość albo brak myślenia czy brak wiedzy
A system dopłat za zaoszczędzone paliwo nie ma tu znaczenia, bo na klimę przeznaczona jest dodatkowa ilość paliwa.
-
ITS A 218
- Posty: 3167
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 02 lip 2007, 19:51
Często jeżdżę wozami ITSu (linia 186 itd.) i rzadkością naprawdę jest żeby kierman nie włączył klimatyzacji. Czasami aż jest za bardzo wychłodzone ale chyba lepiej tak niż jak to jest np. w nowych SU18 jak jest gorąco i duszno. Poza tym klimatyzowane SU18 z R10 też raczej jeżdżą z wyłączoną klimą bo chyba kierowcy MZA poprostu nie mają ochoty ich włączać. Nie myślcie że bronię ITSu bo nie mam takiego zamiaru ale naprawdę aż przyjemnie jest jechać takim klimatyzowanym autobusem.
RELOBUS A38 ESTRADY
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 02 lip 2007, 19:55
Poprostu klima jaką posiadają wozy MZA daje zupełnie inny efekt od tej ITSu.
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 02 lip 2007, 21:53
Czy kierowcy Mobilisa włączają klimę? Dostałem relację, że przejazd na prawie całej trasie 197 to jazda w saunie.