FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie
-
- Posty: 4326
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 4326
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Rozmowa jak z blondyką. Wola może solowego Hipolita puścić na 27, 31, 74. A czy na daną linię puści 105Na (1009, 1045, 1070, 1072, 1087, 1092, 2005), 105Nz (2028, 2029) czy 123N (2136, 2137, 2164, 2165) to ich sprawa. Dziś np. na 74 jeździł 1045, ale jutro w jego miejsce może być zupełnie inny wagon.
-
- Posty: 4326
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 4326
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
marcin3001 pisze:Czyżby nie udało się przekonać 2137 do samodzielnej jazdy?
Ashirze, czy twój post jest odpowiedzią na pytanie Marcina3001?ashir pisze:Z moich obserwacji dobrze sobie radził, bo bardzo często w DP na 27 i w ostatnio w DŚ na 31 widywałem 3 Hiopolity (2136, 2164, 2165).
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ani pośrednio, ani bezpośrednio. Po prostu nie doczytałeś. I przy tym zostajemy.
Co się dzieje z niektórymi hipolitami? Podczas postoju wpadają w wibracje prawie jak najgorsze U10 z Mobilisu pod koniec kariery. W tramwaju człowiek nie jest jednak przyzwyczajony do takich efektów specjalnych
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.