Strona 20 z 33

: 02 maja 2008, 13:52
autor: Piotrek
rufio198 pisze:Bielany czy Marymont są to poddzielnice Żoliborza-
No prosze Cię! Ja nie mieszkam na Żoliborzu!
Aleksander2634 pisze:Co za mentalność, ehhhh ;/
Nie co za mentalność, tylko wiadomo, że jak spada procent niskich z 90 na 35% to jest niezadowolenie. Tylko trzeba pamiętać skąd się wzięła taka sytuacja i w tym wypadku cieszyłbym się, że nie ma cięć na 507 :>

: 02 maja 2008, 13:55
autor: TOMEK
Ja bym się cieszył, że SU15 zostały zastąpione przegubami, bo teraz przecież będzie luźniej w autobusie, ale widać niektórzy tego nie zauważają #-o
Santos pisze:
TOMEK pisze: To od wczoraj niby? Nie zauważyłem, ale to ciekawe, czyżby nie mieli gdzie upchnąć grodzia :-k
Dziś razem z Ostrobramską szaleją na trzeciej zetce :lol: A od kiedy to nie wiem :P Kierowcy z R10 wogóle nie ogarniają trasy tej Zetki,a przecież to taka krótka trasa :lol:
a tak w ogóle to dzisiaj na "zetkach" jest rozkład sobotni czy świąteczny :-s :?:

: 02 maja 2008, 14:05
autor: Colony
TOMEK pisze:a tak w ogóle to dzisiaj na "zetkach" jest rozkład sobotni czy świąteczny
Świąteczny.

: 02 maja 2008, 15:16
autor: rufio198
Piotrek pisze:
rufio198 pisze:Bielany czy Marymont są to poddzielnice Żoliborza-
No prosze Cię! Ja nie mieszkam na Żoliborzu!...
Podałem przykład.

[ Dodano: 2008-05-02, 15:35 ]
solaris8315 pisze:
rufio198 pisze:Bielany czy Marymont są to poddzielnice Żoliborza
Jesteś pewny? Urząd dzielnicy Bielany [strona www] > http://www.bielany.waw.pl/page/
Pewny. Wawer i Ursusa tez maja swoje tzw Urzędy Dzielnic- a jedno leży w granicach adm Pragi Płd , drugie na Ochocie.
Stworzenie ,,nowych'' dzielnic miało ułatwić życie mieszkańcom i stworzyć posadki dla polityków.

: 02 maja 2008, 16:49
autor: Dantte
A co odechciało się nóżek podnosić by wsiąść do poczciwego Ikarusa?? Bemowiaki aż takie wygodne się zrobili??
Na 506 jest podobna ilość wysokopodłogowych kursów, może i większa, a ludzie nie narzekają. A jak już narzekają, to nikogo to nie obchodzi :/
rufio198 pisze:Pewny. Wawer i Ursusa tez maja swoje tzw Urzędy Dzielnic- a jedno leży w granicach adm Pragi Płd , drugie na Ochocie.
Stworzenie ,,nowych'' dzielnic miało ułatwić życie mieszkańcom i stworzyć posadki dla polityków.
Jak tak, to ja jestem święta Maria Magdalena. Nie pogrążaj się #-o

Dzisiaj na 121 śmigały gnioty, a kierowcy się gubili, bo nie wiedzieli, jak jechać (z R-13).

Ile na 162 jest brygad z Ostrobramskiej? I jakie?

: 02 maja 2008, 17:09
autor: Frencher
reserved pisze:Zobaczymy co powiesz po skróceniu godzin kursowania 718.
Jak mamy rozmawiać rzeczowo to proszę o jedno - bez demagogii =;
Na razie fakty są takie - z linii które docierają na Chomiczówkę cały czas zostaje normalne 106 i 170 + tramwaje w okolicy.
A jeżeli się już tak upierasz przy porównywaniu sytuacji do perspektywy Marek, to jeżeli jeszcze ZTM uruchomi ze 3 linie całotygodniowe, i będą one jeździły przynajmniej co 30 minut w godzinach późno wieczornych w DS, to gdy zostaną mi nawet 2 z ograniczonymi godzinami kursowania, to są przecież jeszcze 2 linie, którymi też da się wrócić (pod warunkiem że nie będą one z jakichś warszawskich zadupi, ale będą docierały w jakieś rozsądne miejsca).
A biorąc pod uwagę, iż w DS po 22 to raczej jeździ ten kto musi, i raczej wielkich tłumów nie ma (choć nawet 718 jest przykładem że o tej porze potrafi być nieźle nabite ludźmi), to Chomiczówka taka stratna nie jest. Dojazd jest, a że co 30 minut czasami ktoś poczeka, to nic się nie stanie.

: 02 maja 2008, 17:47
autor: ZaciszaniN
Frencher pisze:Jak mamy rozmawiać rzeczowo to proszę o jedno - bez demagogii =;
I kto to mówi. Na razie mistrzem demagogii jesteś Ty :-$
A jeżeli się już tak upierasz przy porównywaniu sytuacji do perspektywy Marek, to jeżeli jeszcze ZTM uruchomi ze 3 linie całotygodniowe, i będą one jeździły przynajmniej co 30 minut w godzinach późno wieczornych w DS, to gdy zostaną mi nawet 2 z ograniczonymi godzinami kursowania, to są przecież jeszcze 2 linie, którymi też da się wrócić (pod warunkiem że nie będą one z jakichś warszawskich zadupi, ale będą docierały w jakieś rozsądne miejsca).
Ty nie porównuj Marek do jakiegokolwiek osiedla w Warszawie. Marki to Marki - rubieże Warszawy, rejon drugorzędny. Najpierw należy zapewnić komunikację Warszawiakom, a dopiero później myśleć o miastach "wianuszka" (o ile zapłacą ;) ). ZTM jest organizatorem głównie transportu miejskiego (jak sama nazwa wskazuje: Zarząd Transportu Miejskiego). Widzę, że Ty tego nie rozróżniasz, roszcząc sobie niewiadomo co. Cieszy mnie chociaż, że wprowadzasz elementy humorystyczne, w postaci marzeń o trzech dodatkowych liniach całotygodniowych w Markach. Niektórym od dobrobytu to się już w du*** poprzewracało :grin:

: 02 maja 2008, 17:49
autor: Plesim
Santos pisze:Dziś razem z Ostrobramską szaleją na trzeciej zetce :lol: A od kiedy to nie wiem :P
Wczoraj ten zestaw też był czyli od pierwszego. ;-)

: 02 maja 2008, 17:53
autor: rufio198
Dantte pisze:
rufio198 pisze:Pewny. Wawer i Ursusa tez maja swoje tzw Urzędy Dzielnic- a jedno leży w granicach adm Pragi Płd , drugie na Ochocie.
Stworzenie ,,nowych'' dzielnic miało ułatwić życie mieszkańcom i stworzyć posadki dla polityków.
Jak tak, to ja jestem święta Maria Magdalena. Nie pogrążaj się #-o
Sam sie pogrążasz swoja znajomością miasta.ale czego mozna wymagac od 12 letniego dzieciaka który pamięta tylko obecny podział miasta?Najpierw poznaj dokładnie poznaj dokładnie mapę miasta w którym pomieszkujesz a potem sie wypowiadaj.
Jak w Sejmie zadecydują o utworzeniu dzielnicy Kozia Górka to tez będziesz twierdził ze nie leży w granicach Pragi Płd? ](*,)
Dorośnij najpierw a potem ucz kogoś.

: 02 maja 2008, 18:05
autor: desert_eag
Frencher pisze:z linii które docierają na Chomiczówkę cały czas zostaje normalne 106 i 170
No proszę Cię... Rozumiem, że bardzo pasowałoby Ci dojeżdżanie do Marek od strony Rembertowa?
rufio198 pisze:Obie te ulice są na Żoliborzu- ale jak ktos jest w Warszawie mieszka od 2-3 lat to tego nie wie.
Bielany czy Marymont są to poddzielnice Żoliborza- tak samo jak Gocław czy Grochów na Pradze Płd.
Przydałoby sie abyś wiedział coś więcej o mieście w którym pomieszkujesz.
Cóż, wszystko zależy od konwencji jaką przyjmiemy. Ja trzymam się obecnej, obowiązującej z resztą już od dłuższego czasu. Jeśli nadal przejeżdżasz przez Warszawę ul. Marchlewskiego czy Stołeczną - droga wolna! Ale pragnę Cię poinformować, że te nazwy już się zdeaktualizowały i możesz nie zostać zrozumiany przez niektórych, bardziej nadążających rozmówców.
A uwagi na temat mojej warszawskosci schowaj sobie w buty, bo nie dość, że są błędne, to jeszcze żałosne.
Pozdrawiam również, mimo wszystko.

: 02 maja 2008, 18:10
autor: Frencher
ZaciszaniN pisze: Cieszy mnie chociaż, że wprowadzasz elementy humorystyczne, w postaci marzeń o trzech dodatkowych liniach całotygodniowych w Markach. Niektórym od dobrobytu to się już w du*** poprzewracało :grin: [/color]
Obiektywnie patrząc, to fakty są takie, iż gdy wszystko dojdzie do skutku, to przez Marki powstaną jedna lub dwie linie całotygodniowe - jeżeli nie będą ze sobą połączone, to powstanie linia do Radzymina (20 kursów dziennie), i druga do Nadmy (8 kursów dziennie) - albo jak już wspomniałem jedna, ale z 2 wariantami tras za Markami.
Ponadto UM Marki coraz bardziej przekonuje się do potrzeby uruchomienia linii całotygodniowej pod cmentarz na ulicy Bandurskiego (można to połączyć z koncepcją linii przez Zielonkę), ale obecnie konkretów brak w tym temacie... więc z tymi 3 liniami to nie przesadziłem :-$ :D

: 02 maja 2008, 18:41
autor: ITS A 218
Przegubowiec.com pisze:Ostrobramska(...)Również na 182 w dni robocze nie wypuści nic dłuższego niż 12 metrów
No, nareszcie znikną przeguby ze 182 z R10. Przydałoby się jeszcze przerzucić Neoplany z R11 ze 182 na 154 na przykład. Ale dobre chociaż i te ostrobramskie brygady które teraz będą solówkowe.

: 02 maja 2008, 18:49
autor: ZaciszaniN
Frencher pisze:obecnie konkretów brak w tym temacie... więc z tymi 3 liniami to nie przesadziłem :-$ :D
No właśnie. Dobrze, że chociaż przyznałeś =D> A i te dwie linie to mgliste plany radców Zielonki i Marek, z resztą nawet jeśli dojdą do skutku, to nie wiadomo przecież czy zostaną objęte taborem spod skrzydeł ZTMu czy PKS-ami firmy "Krzak" :D

: 02 maja 2008, 19:10
autor: Frencher
ZaciszaniN pisze:
Frencher pisze:obecnie konkretów brak w tym temacie... więc z tymi 3 liniami to nie przesadziłem :-$ :D
No właśnie. Dobrze, że chociaż przyznałeś =D> A i te dwie linie to mgliste plany radców Zielonki i Marek, z resztą nawet jeśli dojdą do skutku, to nie wiadomo przecież czy zostaną objęte taborem spod skrzydeł ZTMu czy PKS-ami firmy "Krzak" :D
Linie do Nadmy i Radzymina, to problem tylko i wyłącznie gminy Radzymin, oraz ZTM-u, który naobiecywał ;-) . A linia z Marek przez Zielonkę, jest tylko i wyłącznie mało konkretną wizją (czego nigdy nie ukrywałem) - w chwili obecnej jest na etapie rozważania, czy jest sens taką linię uruchamiać. Choć planowane osiedle w okolicach ulicy Fabrycznej i Ząbkowskiej w Makrach (deweloper ma już wykupione grunty, plan osiedla, i chyba obecnie kończy procedurę pozyskania pozwolenia na budowę) jak i już i tak bardzo zabudowana okolica wymuszą jakieś zmiany w tym rejonie, i potrzebę uruchomienia tam jakiejś komunikacji pod szyldem ZTM - jest więc to kwestia może 2-3 lat.

: 02 maja 2008, 19:19
autor: fik
rufio198 pisze:Pewny. Wawer i Ursusa tez maja swoje tzw Urzędy Dzielnic- a jedno leży w granicach adm Pragi Płd , drugie na Ochocie.
Brednie.
Frencher pisze:Na razie fakty są takie - z linii które docierają na Chomiczówkę cały czas zostaje normalne 106 i 170 + tramwaje w okolicy.
106 i 170 mają marginalne znaczenie w układzie komunikacyjnym Chomiczówki.