DTP ma być imprezą dla mieszkańców - takie jest jej założenie....reserved pisze:Zdania są podzielone, ja myślę, że DTP idzie w kierunku imprezy dla mieszkańców niż dla MKM-ów. Sami zdecydujmy, która wersja DTP jest lepsza. Mimo wszystko ta pierwsza..tak mi się wydaję.
DTP 2009
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Przekazuję sugestie żony - pełnia władzy na DTP Młociny dla Wawkomu oraz dysponentów ogórków i innych zabytkowych autobusów / pewnie myślała o KMKM /. Taka myśl przyszła jej po wizycie w zabytkowym tramwaju na WOŚP 2009 oraz na pl. Bankowym podczas Nocy Muzeów. Była pod wrażeniem kompetencji i sprawności wolontariuszy z Wawkomu i KMKM.
ZUS fundatorem emigracji
A jakieś uzasadnienie?reserved pisze:Zdania są podzielone, ja myślę, że DTP idzie w kierunku imprezy dla mieszkańców niż dla MKM-ów. Sami zdecydujmy, która wersja DTP jest lepsza. Mimo wszystko ta pierwsza..tak mi się wydaję.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czego uzasadnienie? DTP imprezą dla mieszkańców?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Zdecydowanie w przyszłym roku coś takiego nie może zostać na deser, tylko musi być wcześniej.pietia pisze:szczególnie spodobał mi się występ kapeli folkloru warszawskiego
Toteż za rok będzie już #289.pietia pisze:Brak ikarusów to też minus. Owszem, może nie należy się nimi szczególnie chwalić, ale w końcu to kawał historii stołecznej komunikacji (podobnie jak ogórki) i choćby z tego względu powinny były być zaprezentowane (przynajmniej 5254 i 6319).
Cóż, WARS zagrał z nami nieładnie. Będziemy kombinować z rok, zdecydowanie nie z ich udziałem.pietia pisze:Po drugie: brak cateringu. Drugiego dnia też nie było z tym najlepiej, tam jednak sytuacje ratowały budki i knajpki na samym dworcu, podczas gdy M. Młociny to gastronomiczna pustynia.
Ja bym też poszedł trochę w stronę edukacyjną. Na przykład godzinna pogadanka z ekspertami i dyskusja (oczywiście w sali konferencyjnej, dla zainteresowanych)bercik pisze:myślę też że możeby warto zrobić jakiś kawałek DTP jako imprezę Festiwalu Nauki (coś w stylu jak działa sterowanie ruchem w metrze, plany rozwoju sieci tramwajowej, etc) - terminy na ogół chyba są zgodne ... to chyba pozwoliłoby dotrzeć z DTP do szerszego kręgu mieszkańców (także tych na codzień bardziej oddalonych od komunikacji miejskiej), bo jest on nieźle promowany
O #7370 walczyłem do ostatniego dnia, ale okazało się, że był uszkodzony. A wtedy już było za późno na załatwianie kleszczowych zabytków. Ja dostałem listę pojazdów MZA trzy dni przed imprezą. Z resztą #7370 też miało stać na peronie zabytkowym, a nie MZA.TOMEK pisze:hoć z drugiej strony jakby na Młocinach były wozy #5254, #6319, #7370 czy #9002 to byłoby to ciekawe urozmaicenie (no chyba, ze to też "złomy"), ale z wypowiedzi przedmówców wynika, że organizatorzy mieli na to ograniczony wpływ.
Pewnie 70% z nich pierwszy raz było na węźle Młociny.TOMEK pisze:pewnie dla warszawiaków czy przypadkowych turystów była to ciekawa impreza
Taka była konwencja, że impreza trwa do 18:00, ale od 17:00 będzie wyciszana. Mimo wszystko jestem zdania, że za rok powinna być skrócona jeszcze o godzinę.TOMEK pisze:O samym przebiegu się nie wypowiadam, bo przybyłem na MŁOCINY po 17, kiedy już się wszystko powoli zwijało.
Wycofali się z obsługi pierwszego dnia.rufio198 pisze:Czekaj, czekaj- z tego co widziałem na Zachodnim było i stoisko Warsu i w wagonie restauracyjnym tez była prowadzona normalna działalność gastronomiczna.
Skoro się wycofali to co robili na Zachodnim?
Nie "nieśmiało", tylko przypadkiem. To była prezentacja w ramach pojazdów "testowych". Z resztą rok temu na podobnej zasadzie na Woronicza było Libero z Mobilisu.Elim G. pisze:Plus za autobusy testowe i za to, że powoli (choć nieśmiało – A 608) pojawiają się ajenci.
Narzucona przez MZA. My chcieliśmy zrobić co 20 minut. Na zasadzie - jednym wozem na Kleszczową, następną brygadą z powrotem - dwa zabytki i dwa (wiadomo które) Ikarusy.Elim G. pisze:Do tego dochodzi marna częstotliwość dowozówek na Kleszczową.
Zdecydowanie już za rok. Nasz klubowy Ikarus właśnie się maluje.tarantula01 pisze:Co do braku Ikarusów na Młocinach - za 3-4 lata będą na DTP na pewno, ze statusem dzisiejszych ogórków.
Przepraszam, ale to trąci malkontenctwem.tarantula01 pisze:Położenie stoisk na Młocinach też warto rozważyć pod kątem nie zajmowania drogi dla rowerów
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rozmawiałem z nim dwa razy i uważam, że gość ma naprawdę głowę na karku. Z resztą to widać po tym, z jakim impetem wszedł w noc Muzeów - dwa dni przed odbywało się prawie "malowanie trawników". Jak mu nie będą rzucali kłód pod nogi, to może wiele zdziałać.MeWa pisze:Chyba i tak pod nowym prezesem [Muzeum Kolejnictwa - Petroniusz]jest nieco lepiej
Tak, wiem Piotruś, zaorajmy zabytki. Nudny się robisz. Nie chcesz, to nie przychodź.5690 pisze:Miejmy nadzieje że DTP 2010 już nie będzie by nie robić wstydu
Miej litość!a/p TALENT pisze:Przekazuję sugestie żony - pełnia władzy na DTP Młociny dla Wawkomu oraz dysponentów ogórków i innych zabytkowych autobusów / pewnie myślała o KMKM /. Taka myśl przyszła jej po wizycie w zabytkowym tramwaju na WOŚP 2009 oraz na pl. Bankowym podczas Nocy Muzeów. Była pod wrażeniem kompetencji i sprawności wolontariuszy z Wawkomu i KMKM.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Ale wiecie co? Może nie wychodzi mi to tip-top, ale zaczynam lubić tę robotę.
Drugi raz koordynowałem DTP, po raz pierwszy w nowym miejscu. Poznałem skalę przygotowań w obu formułach. Wierzcie mi, DTP na zajezdniach to był pikuś. To naprawdę był poligon doświadczalny, dla spółek, dla klubu, ale i dla mnie. Zupełna zmiana formuły - czy słuszna, zdania są podzielone. Ja myślę, że warto iść w tym kierunku, albo zmieniać co roku. Bo poprzednie trzy imprezy były na Mokotowie/Woronicza. Nie chciałbym, żeby kolejnych kilka było tylko na Młocinach, a kolejne węzły są dopiero w planach. Marzy mi się DTP np. na Os. Górczewska albo na Winnicy.
Dlatego tak bardzo mi też zależało na Waszych opiniach i tak bardzo brakuje mi opinii "nie-miłośników". Czy im się podobało, bo (nie obraźcie się na mnie) to dla nich głównie jest ta impreza. Wiem, że w tym roku było sporo niedociągnięć, ale dzięki Wam wiem też o wadach całej imprezy, o których, krążąc tylko po Młocinach, nie miałem pojęcia. Nad częścią z nich na pewno będziemy pracować, z niektórymi będzie dużo trudniej.
pozdrawiam
Michał Piwowarski
KMKM
Dlatego, że tylko tak możemy wypromować komunikację w mieście. Inaczej możemy się spotykać w swoim gronie na prywatnych spotkaniach i oglądać to co nas interesuje. Co tu dużo tłumaczyć... myślałem, że łatwo pojąć, dlaczego lepsze są spotkania dla szerszego ogółu publiczności. Tak samo więcej osób woli chodzić na coś dla przeciętnego odbiorcy, a nie dla znawcy tematu.m72 pisze:A jakieś uzasadnienie?
On ostatnio ciągle psuje Volvo jak nim jeździ
Popsuł drzwi od kabiny a wcześniej też coś w nim popsuł
Ja przynajmniej się nim tak popsułem, że ze starości wyrwał się zamek od klapy akumulatorów i teraz ma nowy
A poza tym Levarze to pęknięcie jest całkiem duże i nie dziwię się, że MZA nie chciało tym się chwalić...
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nas chciałeś umieścić koło SSKSu, ale się nie daliśmyPetroniusz pisze:Przepraszam, ale to trąci malkontenctwem.tarantula01 pisze:Położenie stoisk na Młocinach też warto rozważyć pod kątem nie zajmowania drogi dla rowerówTrzeba było protestować, jak Was tam rozstawiałem
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Lepiej chyba wszystkich ustawić po tej stronie, gdzie było stoisko TW.
Pozdrawiam
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
moją możesz potraktować jako wpół-miłośnikaPetroniusz pisze:brakuje mi opinii "nie-miłośników"
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
co do opinii "nie-milosnikow" to wydaje mi się iż najlepiej je zbierać na samym DTP poprzez jakąś ankietę (tak jak ZTM robił ankietę) ... ewentualnie jakąś sondę internetową na stronach ZTM ...
a jeszcze co do zawartości to myśle że takie orginały jak te z galerii dtp 2006 (nie mojej) - http://www.fuw.edu.pl/~michalj/tram/dtp ... 31104.html http://www.fuw.edu.pl/~michalj/tram/dtp ... 30851.html http://www.fuw.edu.pl/~michalj/tram/dtp ... 32022.html też warto prezentować ... bo raczej powinny wzbudzić zainteresowanie (także) u nie-miłośników
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To chyba na Obozową trzeba by wozić ludzi? Z drugiej strony na Młocinach jest dużo miejsca na takie cuda.
PS. Czy TW mają "szlifierkę główek szyn" - jakieś mechaniczne ostre szczotki, czy coś podobnego, do zdzierania wprasowanych liści opadających na tory jesienią?
PS. Czy TW mają "szlifierkę główek szyn" - jakieś mechaniczne ostre szczotki, czy coś podobnego, do zdzierania wprasowanych liści opadających na tory jesienią?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
No właśnie nie bardzo. Po rozplanowaniu Młocin okazało się, ze nie ma już na nic więcej miejsca. Owszem można ścisnąć wagony jak sardynki, ale lepiej jak można je podziwiać, robić zdjęcia ze wszystkich stron.tarantula01 pisze:To chyba na Obozową trzeba by wozić ludzi? Z drugiej strony na Młocinach jest dużo miejsca na takie cuda.
Kamienie szlifierskie to załatwiają.tarantula01 pisze:PS. Czy TW mają "szlifierkę główek szyn" - jakieś mechaniczne ostre szczotki, czy coś podobnego, do zdzierania wprasowanych liści opadających na tory jesienią?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.