Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Prisze dowód.
https://plus.google.com/photos/10291316 ... trmaxsDeYg
Zdjęcie zrobione kalkulatorem, także proszę się nie denerwować na jakość.
https://plus.google.com/photos/10291316 ... trmaxsDeYg
Zdjęcie zrobione kalkulatorem, także proszę się nie denerwować na jakość.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Dzisiaj na linii KM1 widziałem 3 składy piętrowe, składające się z 3 wagonów. I niech mi ktoś powie, po co wysyłają piętrusy jako osobówki?! Szczególnie jeszcze w sobotę i niedzielę, gdzie jest mniej ludzi i występuje "rzeź połączeń". Koszty uruchomienia tego składu są pewnie 2-3 razy droższe od zwykłego kibla, więc po co je wysyłają. Dla prestiżu?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O tak, zwłaszcza w szczycie. Ciekawie musi też wyglądać wysiadanie z wagonu sterowniczego na wysokich, podmiejskich peronach.TOMEK pisze:Te pociągi są po to, żeby jeździły, a nie stały na bocznicy i obiegi "skierniewickie" są dla nich najbardziej optymalne.
Zobaczymy, czy jutro ktoś wpadnie na ten "genialny" pomysł...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pierwsze słyszę żeby perony podmiejskie znacząco różniły wysokością się od peronów dalekobieżnych. Będzie takie same wysiadanie jak do tej pory na Centralnym - noga wysoko w górę i jazda. Zresztą podobnie wysiada się z ER75 na WWO czy z ,,Elfa'' - tez trzeba podnieśc wyżej nogę i jakoś Ci to nie przeszkadzaGlonojad pisze:O tak, zwłaszcza w szczycie. Ciekawie musi też wyglądać wysiadanie z wagonu sterowniczego na wysokich, podmiejskich peronach.TOMEK pisze:Te pociągi są po to, żeby jeździły, a nie stały na bocznicy i obiegi "skierniewickie" są dla nich najbardziej optymalne.
.Glonojad pisze:Zobaczymy, czy jutro ktoś wpadnie na ten "genialny" pomysł..
Wpadnie - obiegi na wagony były ułożone już od 10.02. Tylko z tego powodu że PLK-a zakazała jazdy elektrowozów po torze 4śr trzeba było zmieniać zestawienie na ezety. Teraz już zniknęła przeszkoda i można wrócić do pierwotnych obiegów.
[ Dodano: |3 Mar 2013|, 2013 10:28 ]
Przynajmniej do czerwca trzeba będzie poczekać. Chyba że coś się zmienicewicz pisze:Proszę niech wyślą część na siódemkę.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Różnica miedzy wejściem z wagonu AB push-pulla a wejściem z ELFa/Flirta jest jednak odczuwalna. Niemniej jednak mi pomysł puszczania piętrusów poza szczytem na te linie i tak się podoba, bo póki co te składy w dzień po prostu głównie stały.rufio198 pisze:Zresztą podobnie wysiada się z ER75 na WWO czy z ,,Elfa'' - tez trzeba podnieśc wyżej nogę i jakoś Ci to nie przeszkadza
Które to dokładnie pociągi dostaną się we władanie piętrusów? Informacja jak zwykle na razie dość lakoniczna.