Strona 20 z 37

: 29 cze 2010, 20:16
autor: ZaciszaniN
zeus pisze:Ale 144 co 30 min przez cały dzień (DP) to chyba przesada ](*,)
Faktycznie 144 na wakacje będzie rzadziej, ITS na tej linii będzie miał 5 brygad w DP zamiast 7, jak teraz PKS.

: 29 cze 2010, 20:16
autor: Solaris U10
Wolfchen pisze:Owszem, przegęcie. Podobnie, jak 517 co 20 przez cały dzień (rzadziej, niż w DS) ](*,)
Od rozpoczęcia budowy węzła na Łopuszańskiej Aleje korkują się nawet w międzyszczycie, co sprawia, że jazda 517, przynajmniej do Ursusa, jest teraz już zupełnie nieopłacalna, nie ma więc co marnować wozów na tę linię.

: 29 cze 2010, 20:38
autor: zeus
Czym jest spowodowany spadek brygad niskopodłogowych widoczny np. w rozkładach 509 i 510 :?:

: 29 cze 2010, 21:01
autor: marekb
zeus pisze:Czym jest spowodowany spadek brygad niskopodłogowych widoczny np. w rozkładach 509 i 510 :?:
poszły na linie nieporęckie. Na 508 też są Ikarusy.
Skąd na 517 w dś tyle niskiej podłogi?

: 29 cze 2010, 21:05
autor: Szeregowy_Równoległy
Z 509 i 510?

: 29 cze 2010, 21:10
autor: Glonojad
Z urealnienia rzeczywistego stanu MZA?

: 29 cze 2010, 21:27
autor: marko80
skoro ITS mega schodzi w DP z 509 czemu nie może objąc ze 2 brygad na 511 w DP, aż sie prosi zeby jakieś lionsy jezdziły na 511 w DP, mieliby dużo bliżej z zakładu do pętli np rano kiedy pierwszy kurs z dąbrówki wislanej rusza o 4:29. R-13 musi ładny kawałek zrobić żeby dojechać tu na ta godzine, ITS ma o połowe blizej, moim zdaniem brygady 1 i 3 powinny być ITSu. 1 bo wyjezdza bardzo rano a 3 bo zjezdza jako ostatnia o 23:50, reszta może być w R-13.

: 29 cze 2010, 21:29
autor: Dęboszczak
marko80 pisze:skoro ITS mega schodzi w DP z 509 czemu nie może objąc ze 2 brygad na 511 w DP, aż sie prosi zeby jakieś lionsy jezdziły na 511 w DP, mieliby dużo bliżej z zakładu do pętli np rano kiedy pierwszy kurs z dąbrówki wislanej rusza o 4:29. R-13 musi ładny kawałek zrobić żeby dojechać tu na ta godzine, ITS ma o połowe blizej, moim zdaniem brygady 1 i 3 powinny być ITSu. 1 bo wyjezdza bardzo rano a 3 bo zjezdza jako ostatnia o 23:50, reszta może być w R-13.
na 511 są większe dzienne kilometry, jeśli ITSp na 511 to tylko na dodatkach

: 29 cze 2010, 22:00
autor: marekb
Szeregowy_Równoległy pisze:Z 509 i 510?
Na 517 w dś 7 niskich wozów będzie, wychodzi że 6 ze Stalowej + maraton na IKarusa?

: 29 cze 2010, 22:18
autor: marko80
To na 510 beda jezdzic teraz ikarusy 260 i kwadraty z tego wynika.

: 29 cze 2010, 22:24
autor: Bernard
Rozkład 509 będzie wyglądał pewnie tak samo jak w zeszłym roku czyli R-13 6c, R-10 4c i 2d tylko niskich podłóg mniej. Rozkład 736 też z tego co widzę praktycznie taki sam jak zeszłoroczny tylko wszystkie całki niskie 52 i 54 tylko nie pamiętam dokładnie z czym się przebierały.

: 29 cze 2010, 22:38
autor: marko80
marekb pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Z 509 i 510?
Na 517 w dś 7 niskich wozów będzie, wychodzi że 6 ze Stalowej + maraton na IKarusa?
A czy nie może być tak ze w DS na 517 jest tylko niskich wozów bo kleszczowa wystawi deskorolki/neoplany? Jest to przeciez mozliwe, na 189 od kwietnia juz jezdza 15 metrowce w DS a przeguby wystawia tylko woronicza, podobnie w DS jest na 523 przeguby ostra kleszczowa 15 tki. Są wakacje wiec byłoby to logiczne ze w DS 15 metrowe by wystarczyły.

: 29 cze 2010, 23:34
autor: zeus
marekb pisze:poszły na linie nieporęckie
Zajebiście, nie będziesz miał czym jeździć :D
Bernard pisze:Rozkład 736 też z tego co widzę praktycznie taki sam jak zeszłoroczny tylko wszystkie całki niskie 52 i 54 tylko nie pamiętam dokładnie z czym się przebierały.
Wszystko jest identycznie niemal jak w zeszłym roku poza obsadą wozów niskopodłogowych

: 29 cze 2010, 23:37
autor: dzidek
Dlaczego zjazdy z 517 są tylko do przystanku Popularna?

: 30 cze 2010, 0:05
autor: Bastian
A tak w zasadzie to wywalam ten temat do działu Rozkłady i Obsługa - jakoś tam bardziej jednak pasuje.