Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2012, 19:55

A jak mieszkańcy zaczną Ci pisać, żeby skierować 175 na Choszczówkę, to też bezrozumnie to pchniesz dalej? :>

[ Dodano: |15 Sty 2012|, 2012 19:58 ]
Walas pisze:Także nie wiem dlaczego ta linia została skrócona, bo jak napisał ZTM z powodu "poprawy punktualności i regularności kursowania" a też od kierowców wiem, że na tej linii opóźnienia nie przekraczały 10-15min. I to jest pwód do skracania linii?
Faktycznie, co to jest 15 minut opóźnienia na linii kursującej co 30 minut. ](*,)

Also, zastanowiłeś się może, skąd biorą się ci pasażerowie na tej Żabie? :>
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 sty 2012, 20:06

Mnie sie zdarzyło przesiadać w 176 na Starzyniaku z 509. Teraz widze że 509 nie będzie miało połączenia ze 176. Nie mam się z czego cieszyć i dla mnie trase zmieniono na gorsza.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2012, 20:09

Ile osób dziennie jeździ z Gocławia na Choszczówkę? Dziesięć?
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Łukasz
Posty: 11623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2012, 20:51

fik pisze:Ile osób dziennie jeździ z Gocławia na Choszczówkę? Dziesięć?
Z 509 do Choszczówki można się ciągle przesiąść w 133. Praktycznie zmiana może dotyczyć kilku przystanków na Marywilskiej lub Ołówkowej.

[ Dodano: Nie 15 Sty, 2012 ]
Walas pisze:Także nie wiem dlaczego ta linia została skrócona, bo jak napisał ZTM z powodu "poprawy punktualności i regularności kursowania" a też od kierowców wiem, że na tej linii opóźnienia nie przekraczały 10-15min. I to jest pwód do skracania linii?
Widzisz, poznasz jeszcze miliard numerków bocznych autobusów, a dalej nic nie zrozumiesz z układu :( 10 minut spóźnienia jak ktoś dojeżdża tym autobusem do SKMki, to jednak odrobinę za dużo. Nawet 5.

A wiem, że odkąd jest SKMka, to mało kto jeździł 176 do Centrum, bo i tak się trzeba było przesiadać.
ŁK

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 15 sty 2012, 20:56

fik pisze:A jak mieszkańcy zaczną Ci pisać, żeby skierować 175 na Choszczówkę, to też bezrozumnie to pchniesz dalej? :>
Aż tacy mieszkańcy Choszczówki nie są. Wystarcza im 176 i 133, byle częściej.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 sty 2012, 21:18

fik pisze:Ile osób dziennie jeździ z Gocławia na Choszczówkę? Dziesięć?
509 to w tym momencie nie tylko Gocław. Nie ma juz tramwajów z Targowej na Bródno.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2012, 22:06

Z Targowej na Bródno jest 169.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

ness
Posty: 960
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 15 sty 2012, 22:18

A nie lepiej z tego co sie odzyska ze 176 machanac jakies lokalne 2xx po choszczowce, pludach i bialolece dworskiej do pociagu?
Ewentualnie dolozyc z brygade i takie cos machnac (na 214 i 575 nie bylo problemu z wozami wiec nie kupuje braku brygad :P).

Łukasz
Posty: 11623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2012, 22:30

ness pisze:A nie lepiej z tego co sie odzyska ze 176 machanac jakies lokalne 2xx po choszczowce, pludach i bialolece dworskiej do pociagu?
Ewentualnie dolozyc z brygade i takie cos machnac (na 214 i 575 nie bylo problemu z wozami wiec nie kupuje braku brygad :P).
Lokalne 2xx nazywa się 176, 133 i 151. Nie wiem właściwie, o co Ci chodzi.
ŁK

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 sty 2012, 22:32

fik pisze:Z Targowej na Bródno jest 169.
Weź, co to za alternatywa.
Dzisiaj mozna dojechac 176 z pl Hallera na przystanek Daniszewska w 16 minut.
Ty proponujesz 169 + 176 czyli 169 z Inzynierskiej do szpital Bródnowski 16 minut + przesiadka i potem jeszcze 9 minut 176.
Wspaniałe zastępstwo. Zamiast 16 minut 25 minut + przesiadka czyli MINIMUM 10 minut dłuzej, średnio 20 minut dłużej.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1334
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory/Ochota

Post autor: Os0 » 15 sty 2012, 22:42

Ale było tutaj mówione o pasażerach z Targowej na Bródno, więc 169 się nadaje.
:mewa: 2 17 211 509 511 516 723 731 N03 N63
1 9 15 128 136 154 157 172 186 208 414 N01 N38 N88

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 sty 2012, 22:58

Os0 pisze:Ale było tutaj mówione o pasażerach z Targowej na Bródno, więc 169 się nadaje.
No na Bródno DO 176 do ktorego jakos potencjalni pasażerowie muszą teraz dojechac.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sty 2012, 0:06

Rosa pisze: Weź, co to za alternatywa.
Jaki potok, taka alternatywa.
Rosa pisze: Dzisiaj mozna dojechac 176 z pl Hallera na przystanek Daniszewska w 16 minut.
Ty proponujesz 169 + 176 czyli 169 z Inzynierskiej do szpital Bródnowski 16 minut + przesiadka i potem jeszcze 9 minut 176.
Typowa dla ciebie manipulacja faktami - czas oczekiwania na 176 doliczasz tylko w jednym przypadku i jedziesz naookoło. Policzmy rzetelnie:

Dzisiaj:
a) DS, czasy minimalne: 15 minut oczekiwania na 176 + 15 minut jazdy = 30 minut podróży.
b) szczyt DP, czasy maksymalne: 10 minut oczekiwania na 176 + 18 minut jazdy = 28 minut podróży.

Jutro:
a) DS, czasy minimalne: 4 minuty oczekiwania na 26 + 13 minut jazdy + 15 minut oczekiwania na 176 + 4 minuty jazdy = 36 minut podróży (można skrócić do 32 przesiadając się na Rembielińskiej, ale zaraz się dowiem, że kluczowy jest ZP ZYNDRAMA Z MASZKOWIC :))
b) szczyt DP, czasy maksymalne: 2 minuty oczekiwania na 26 + 15 minut jazdy + 10 minut oczekiwania na 176 + 5 minut jazdy = 32 minuty podróży.

Jak widać, czas podróży wydłuża nam się maksymalnie o 6 minut, a nie o żadne 20; biorąc pod uwagę wspomniane piętnastominutowe opóźnienia na obecnej trasie, de facto uzyskamy skrócenie czasu podróży w podanej przez ciebie relacji.

176 obsługuje samodzielnie TRZY ZP (Smugowa, Zyndrama, Sadkowska), pozostałe są osłonięte przez inne linie, do których jest doskonała przesiadka z 509.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 16 sty 2012, 0:22

Sam proponowałeś 169, teraz sie przerzuciłes na 26.
Widzisz jeśli ja jade 509 i mam zaplanowaną przesiadke w 176 to moge całkiem nieźle w nią wycelować i z pewnością nie musze brac czasu oczekiwania 15 minut. W przypadku 2 przesiadek coś takiego jest już niemożliwe.
Równie dobrze możnaby proponowac skrócenie 145 do Okularowej argumentując to korkami na Marsa czy tez planowac skrócenie 147 czy 146 do Gocławia. Bez sensu, linia powinna dowozić GDZIEŚ a nie zmuszać pasażera do jazdy z kilkoma przesiadkami, takie cos bardzo zniechęca do zbiorkomu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sty 2012, 0:33

Rosa pisze:Sam proponowałeś 169, teraz sie przerzuciłes na 26.
169 proponowałem z Targowej, nie z Hallera, przy założeniu minimalizacji liczby przesiadek.
Rosa pisze:Widzisz jeśli ja jade 509 i mam zaplanowaną przesiadke w 176 to moge całkiem nieźle w nią wycelować i z pewnością nie musze brac czasu oczekiwania 15 minut.
Nie ma czegoś takiego, jak wcelowanie w przesiadkę. Jeśli wyjdziesz 15 minut później z pracy/szkoły, to i tak te 15 minut marnujesz.
Rosa pisze:W przypadku 2 przesiadek coś takiego jest już niemożliwe.
Poza trzema przystankami na totalnym zadupiu nadal wszędzie masz dojazd z jedną przesiadką.
Rosa pisze:W przypadku 2 przesiadek coś takiego jest już niemożliwe.
W ogromnej większości relacji realizowanych przez 176 liczba przesiadek nie ulega zmianie, naprawdę tego nie widzisz? Jaką robi pasażerowi różnicę, czy do jedynki przesiądzie się na Bródnie, czy Starzyniaku?
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

ODPOWIEDZ