Rozdysponowanie SwingĂłw

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 09 paź 2011, 11:00

Znawcą nie jestem, tylko skromnie pytam: dlaczego mała zajezdnia jaką jest Praga w obecnej sytuacji, gdy jest niemal odcięta od świata, nie może skupić się przede wszystkim na liniach ,,okołowiatrakowych'' (3, 8, 9, 22, 24, 25 - mało?) tylko jeszcze ma wysyłać wozy na drugi koniec świata, żeby takie 27 obsługiwać? By było ,,sprawiedliwie''?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 11:03

Bo obsługuje wozy 116Na* - jako jedyna, oraz dostanie wszystkie tramwaje zakupione do obsługi trasy Zieleniecka - Targowa i sporą część z innych projektów. Obecna sytuacja jest wszak przejściowa (w co wszyscy wierzymy).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 paź 2011, 11:05

I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 paź 2011, 11:12

Bastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/
Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 paź 2011, 11:13

A swoją drogą - przeliczyłem się. Byłem przekonany, że po przeczołganiu się do jutra zostanie ogłoszone przełożenie zamknięcia na 'po euro'.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 09 paź 2011, 11:30

Glonojad pisze:Bo obsługuje wozy 116Na* - jako jedyna, oraz dostanie wszystkie tramwaje zakupione do obsługi trasy Zieleniecka - Targowa i sporą część z innych projektów. Obecna sytuacja jest wszak przejściowa (w co wszyscy wierzymy).
Oby, oby. Zieleniecka sama jednak wiosny jeszcze nie uczyni.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 paź 2011, 11:33

Paweł D. pisze:
Bastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/
Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)
Nie o to mi chodziło, tylko o to, że w momencie dostawy większości Swingów R-2 miała być już ponownie "otwarta na świat", bez cudowania z dojazdami. A tu ryfa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 paź 2011, 11:35

MichalJ pisze:No ale ile tych swingów w przeciętny dzień wyjeżdża? Tylko tyle, ile jest w rozkładzie, czy więcej?
Na pewno widać, że więcej wyjeżdża z Pragi, tyle że część jeździ na planowo niskich brygadach, zastępując ubooty. Jeszcze w wakacje można było często trafić na ponadplanowe swingi z Woli - na 9, 20 itp, teraz już rzadko, ale Wola ma ich najmniej, to nie ma co się dziwić. Żoliborz też wysyłał kiedyś sporo ponad plan, a teraz tego jakoś nie widać. Najmniej ponad plan wysyła chyba Mokotów właśnie, nie licząc 3116, którą często można było spotkać na 9.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 09 paź 2011, 11:48

Bastian pisze:
Paweł D. pisze:Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)
Nie o to mi chodziło, tylko o to, że w momencie dostawy większości Swingów R-2 miała być już ponownie "otwarta na świat", bez cudowania z dojazdami. A tu ryfa.
Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego to nie byłoby aż takiego "cudowania". Mówię o zakrętach do wyjazdów albo przejazdów technicznych, a nie regularnym ruchu. A tak to jest ciekawie z "czwórką" przed 4:00 albo po 1:00 snującą się w Al. Jerozolimskich.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 09 paź 2011, 12:40

Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 paź 2011, 13:04

Tranzystor pisze:
Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.
Takiej jest ułożyć odpowiednio rozkłady niż wybudować i konserwować rozjazdy, które "czasem' się przydadzą. Ale skoro fizycznie nie ma kto tych rozkładów ułożyć, jest jak jest. Na Feminie są już rozjazdy i co, same problemy z wykorzystaniem.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 09 paź 2011, 13:07

Tranzystor pisze:
Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.
Przykładowo:

- linii 4 włączenie się na trasę zajmuje 42 minuty

przy istniejących zakrętach na rondzie Dmowskiego zajęłoby to 25 minut.

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 paź 2011, 13:10

Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 09 paź 2011, 13:19

Paweł D. pisze:Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.
Odnosiłem wrażenie, że była mowa o zajezdni "Praga".

Poza tym mówiłem "gdyby istniały", mając na myśli, gdyby ich wcześniej nie zlikwidowano. Nie miałem na myśli budowy od nowa.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 13:20

Kompletu relacji? Jakies 8 do 10 mln, nie liczac ewentualnej zabawy z tunelami. Ale przy obecnej organizacji ruchy oznaczaloby to paraliz trasy w Alejach - pelzanie po zwrotnicach na tak rozleglym skrzyzowaniu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ