Strona 20 z 22

: 09 paź 2011, 11:00
autor: grzegorz
Znawcą nie jestem, tylko skromnie pytam: dlaczego mała zajezdnia jaką jest Praga w obecnej sytuacji, gdy jest niemal odcięta od świata, nie może skupić się przede wszystkim na liniach ,,okołowiatrakowych'' (3, 8, 9, 22, 24, 25 - mało?) tylko jeszcze ma wysyłać wozy na drugi koniec świata, żeby takie 27 obsługiwać? By było ,,sprawiedliwie''?

: 09 paź 2011, 11:03
autor: Glonojad
Bo obsługuje wozy 116Na* - jako jedyna, oraz dostanie wszystkie tramwaje zakupione do obsługi trasy Zieleniecka - Targowa i sporą część z innych projektów. Obecna sytuacja jest wszak przejściowa (w co wszyscy wierzymy).

: 09 paź 2011, 11:05
autor: Bastian
I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/

: 09 paź 2011, 11:12
autor: Paweł D.
Bastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/
Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)

: 09 paź 2011, 11:13
autor: MichalJ
A swoją drogą - przeliczyłem się. Byłem przekonany, że po przeczołganiu się do jutra zostanie ogłoszone przełożenie zamknięcia na 'po euro'.

: 09 paź 2011, 11:30
autor: grzegorz
Glonojad pisze:Bo obsługuje wozy 116Na* - jako jedyna, oraz dostanie wszystkie tramwaje zakupione do obsługi trasy Zieleniecka - Targowa i sporą część z innych projektów. Obecna sytuacja jest wszak przejściowa (w co wszyscy wierzymy).
Oby, oby. Zieleniecka sama jednak wiosny jeszcze nie uczyni.

: 09 paź 2011, 11:33
autor: Bastian
Paweł D. pisze:
Bastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta... :/
Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)
Nie o to mi chodziło, tylko o to, że w momencie dostawy większości Swingów R-2 miała być już ponownie "otwarta na świat", bez cudowania z dojazdami. A tu ryfa.

: 09 paź 2011, 11:35
autor: fraktal
MichalJ pisze:No ale ile tych swingów w przeciętny dzień wyjeżdża? Tylko tyle, ile jest w rozkładzie, czy więcej?
Na pewno widać, że więcej wyjeżdża z Pragi, tyle że część jeździ na planowo niskich brygadach, zastępując ubooty. Jeszcze w wakacje można było często trafić na ponadplanowe swingi z Woli - na 9, 20 itp, teraz już rzadko, ale Wola ma ich najmniej, to nie ma co się dziwić. Żoliborz też wysyłał kiedyś sporo ponad plan, a teraz tego jakoś nie widać. Najmniej ponad plan wysyła chyba Mokotów właśnie, nie licząc 3116, którą często można było spotkać na 9.

: 09 paź 2011, 11:48
autor: Pan Piotr
Bastian pisze:
Paweł D. pisze:Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługi ;)
Nie o to mi chodziło, tylko o to, że w momencie dostawy większości Swingów R-2 miała być już ponownie "otwarta na świat", bez cudowania z dojazdami. A tu ryfa.
Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego to nie byłoby aż takiego "cudowania". Mówię o zakrętach do wyjazdów albo przejazdów technicznych, a nie regularnym ruchu. A tak to jest ciekawie z "czwórką" przed 4:00 albo po 1:00 snującą się w Al. Jerozolimskich.

: 09 paź 2011, 12:40
autor: Tranzystor
Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.

: 09 paź 2011, 13:04
autor: Paweł D.
Tranzystor pisze:
Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.
Takiej jest ułożyć odpowiednio rozkłady niż wybudować i konserwować rozjazdy, które "czasem' się przydadzą. Ale skoro fizycznie nie ma kto tych rozkładów ułożyć, jest jak jest. Na Feminie są już rozjazdy i co, same problemy z wykorzystaniem.

: 09 paź 2011, 13:07
autor: Pan Piotr
Tranzystor pisze:
Pan Piotr pisze:Gdyby istniały zakręty na rondzie Dmowskiego(...)
Kiedyś były, i nie mogę zrozumieć, dlaczego się ich pozbyli. (*,) W takich sytuacjach byłyby niezbędne.
Przykładowo:

- linii 4 włączenie się na trasę zajmuje 42 minuty

przy istniejących zakrętach na rondzie Dmowskiego zajęłoby to 25 minut.

: 09 paź 2011, 13:10
autor: Paweł D.
Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.

: 09 paź 2011, 13:19
autor: Pan Piotr
Paweł D. pisze:Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.
Odnosiłem wrażenie, że była mowa o zajezdni "Praga".

Poza tym mówiłem "gdyby istniały", mając na myśli, gdyby ich wcześniej nie zlikwidowano. Nie miałem na myśli budowy od nowa.

: 09 paź 2011, 13:20
autor: Glonojad
Kompletu relacji? Jakies 8 do 10 mln, nie liczac ewentualnej zabawy z tunelami. Ale przy obecnej organizacji ruchy oznaczaloby to paraliz trasy w Alejach - pelzanie po zwrotnicach na tak rozleglym skrzyzowaniu...