Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 02 gru 2007, 15:15

inż. Glonojad pisze:A co z POŁCZYŃSKĄ-PARKINGIEM?
Jeżdżę tą trasą codziennie w DP o różnych porach i przez cały tydzień na tym przystanku wysiadają góra 2 osoby. Tramwaj zatrzymuje się, uaktywnia CG i po około 2 sekundach znów rusza. O ignorowaniu sygnalizacji dla tramwaju przy wyjeździe z parkingu nie wspomnę. Żaden tramwaj się nie zatrzymuje.
Jeśli chodzi o Bolesławicką to jednak kilka wieżowców w okolicy jest. Więc trochę mieszkańców z niego korzysta.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2007, 15:37

Nie pamiętam, jak dokładnie wygląda zagospodarowanie Bródna przy Budowlanej, ale może dałoby się przystanki BOLESŁAWICKA i JULIANOWSKA połączyć w jeden zespół z dwukierunkowym dojściem? :-k

Patrząc na google (zaznaczam!) to odnoszę wrażenie, że trzeba skasować Bolesławicką i przesunąc platformę w stronę Centrum na południową stronę skrzyżowania i styknie. Ewentualnie dodatkowe przejście dla pieszych gdzieś w połowie odcinka, musiałbym sprawdzić czy dasię na ulicy tej klasy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 02 gru 2007, 16:55

(-o< Do likwidacji przystanki: WYBRZEŻE HELSKIE, zarówno autobusowe jak i tramwajowe. Frekwencja 1%.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 02 gru 2007, 17:08

barluk pisze:(-o< Do likwidacji przystanki: WYBRZEŻE HELSKIE, zarówno autobusowe jak i tramwajowe. Frekwencja 1%.
Na odcinku 16 i 18 od Parku do Żerania nie powinno być : Parku Traugutta, Wybrzeża, Z Pimotu i Platerówek zrobić jeden przystanek pośrodku, bo z niego korzystają studenci dwóch uczelni (Koźminski i Wyższa Szkoła Ceł czy jakoś tak) i uczniowie technikum (im. Starzyńskiego) i masa osób się przewija, ale 2 przystanki są niepotrzebne, dalej następnym przystankiem powinna być albo dyrekcja, bo tam trochę ludzi czasami wysiada, ale Budzyńskiej Tylickiej i Śliwic nie powinno być, bo szkoda hamulców w tramach, a poza tym szkoda czasu ludzi, którzy jeżdżą z Żerania tramami do centrum, bo często rano jest taka opcja, że często tramy odjeżadżają z Żerania nabite po brzegi, a po południu często przyjeżdżają na Żerań nabite w jakiś 60 % a czasem nawet i więcej. Nie mam pojęcia po co te przystanki są utrzymywane.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 gru 2007, 18:04

inż. Glonojad pisze:dyskusji jest przystanek przy Berlinie
Jak długo mam czekać na tramwaj (kilka minut) bądź właśnie mi ucieka, to tam idę z przystanku Metro Politechnika, większa szansa na miejsce niż jak tłumy się rzucą przy stacji metra :D Ale jakoś szczególnie potrzeby nie wydaje się.

Co do Jagiellońskiej - czy tu przesuwanie przystanków nie jest kłopotliwe z uwagi na rozmieszczenie przejść podziemnych?

A co z jednokierunkowym przystankiem tramwajowym Teatr Komedia?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2007, 19:28

MeWa pisze:
inż. Glonojad pisze:dyskusji jest przystanek przy Berlinie
Jak długo mam czekać na tramwaj (kilka minut) bądź właśnie mi ucieka, to tam idę z przystanku Metro Politechnika, większa szansa na miejsce niż jak tłumy się rzucą przy stacji metra :D Ale jakoś szczególnie potrzeby nie wydaje się.
Wiesz, na tej zasadzie, to ja kiedyś podbiłem frekwencję na Połczyńskiej, z ciekawości :p
Co do Jagiellońskiej - czy tu przesuwanie przystanków nie jest kłopotliwe z uwagi na rozmieszczenie przejść podziemnych?
Proponowałem dwie liwidacje oraz przesuwanie w ramach budowy Trasy Mostu Krasińskiego.
A co z jednokierunkowym przystankiem tramwajowym Teatr Komedia?
To to jest w ogóle Komedia, ten jeden przystanek i torowisko bezpodsypkowe dla 12 kursów na godzinę... ;)

Tak szczerze, to nie znam Żoliborza i nie wiem, czy jest potrzebny (ale łatwo skłonić dzielnicę do jego likwidacji opowiadając o hałasie rozruchu i hamowania), ale szczerze wątpię... dla mnie zresztą cały ten odcinek jest do eksploatacji technicznej raczej niż liniowej i to do czasu wybudowania tramwaju w ul. Krasińskiego (odc. Broniewskiego - pl. Wilsona).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 02 gru 2007, 19:32

inż. Glonojad pisze:ale łatwo skłonić dzielnicę do jego likwidacji opowiadając o hałasie rozruchu i hamowania
był nawet artykuł w gazecie o skarżących sie mieszkańcach (z okazji budowy metra chcieli nieodbudowywania torowiska)
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 02 gru 2007, 19:40

MeWa pisze:
Co do Jagiellońskiej - czy tu przesuwanie przystanków nie jest kłopotliwe z uwagi na rozmieszczenie przejść podziemnych?
Ja proponowałem całkowitą kasacje Śliwic i Budzyńskiej, a tam są przejścia podziemne, tam gdzie postulowałem przeniesienie (Platerówek i Pimot) przejść podziemnych nie ma.

IMHO trzeba wreszcie zdać sobie sprawę, że to już nie ten Żerań sprzed lat, kiedy to często z tramów na Jagiellońskiej korzystało kilka tysięcy ludzi na godzine.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2007, 19:43

Skoro Platerówki połączą się ze Śliwicami na węźle z Trasą Krasińskiego (a to akurat jest dość pewne), to nie bardzo mogą połączyć się z Pimotem... pytanie czy ten ostatni jest wtedy uzasadniony czy też nie powinien wylecieć?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 02 gru 2007, 19:48

inż. Glonojad pisze:Skoro Platerówki połączą się ze Śliwicami na węźle z Trasą Krasińskiego (a to akurat jest dość pewne), to nie bardzo mogą połączyć się z Pimotem... pytanie czy ten ostatni jest wtedy uzasadniony czy też nie powinien wylecieć?
Nie sądze, bo z Pimotu korzysta więcej osób, jak z Platerówek, ideałem byłoby właśnie zrobienie czegoś pośrodku, wtedy każdy miałby blisko (może poza nieliczną grupą studnetów ze szkoły ceł). Ale szkoła ceł ma 101 i 144 z których jak widzę częściej korzystają jak z tramów - zwłaszcza teraz po zamknięciu wiaduktu przy pimocie, gdzie z tramów trzeba chodzić do specjalnie postawionych świateł (nadrabiają około 300 metrów, Koźmiński zresztą też).
Dokładnie z Pimotu korzysta grupa studentów stosunkowo nieliczna z szkoły celnej i rzesze z Koźmińskiego (bo w budynku D, który jest przy Pimocie korzysta z tego co wiem 6 kierunków studiów i wszystkie mają dziekanat w budynku D, a z Platerówek korzysta LO Starzyńskiego i kierunek prawa Koźmińskiego, z tym, że to jest też duża grupa studentów, bo prawo jest największym kierunkiem w Koźmińskim.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2007, 20:53

No cóż, to Pimot zostaje... ale zaraz, gdzie jest to przejście dla pieszych? W stronę Platerówek czy Golędzinowa?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 02 gru 2007, 23:46

inż. Glonojad pisze:No cóż, to Pimot zostaje... ale zaraz, gdzie jest to przejście dla pieszych? W stronę Platerówek czy Golędzinowa?
Po zamknięciu kłądki na której kompletnie nic nie robią, i ludzie i tak chodzą, tylko omijają duże parkany, ale sporo też chodzi do świateł które postawili między Pimotem a Golędzinowem jako zastępstwo kładki. Kolejne światła dla tramów i dla samochodów, jedyny plus dla ludzi jadących samochodem od Starzyniaka do Koźmińskiego, bo jak skręcają to trzeba czasami bardzo długo czekać, teraz są te światła i one zatrzymują ruch przez co nie ma w zasadzie nieustannej fali.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2007, 21:16

To się z tymi światłami postarali... powinni byli zawiesić przystanek pod nieczynną kładką :/.

Tak z ciekawości - a jakby przystanek w miejscu tych świateł był zamiast poprzednich? :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2007, 19:48

Uzupełniłem listę przystanków do likwidacji

viewtopic.php?p=264294#264294

Co powiecie o przystanku BONIFRATERSKA ?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 07 gru 2007, 21:00

inż. Glonojad pisze:Co powiecie o przystanku BONIFRATERSKA ?
może i mało pożytku, ale szkody tez mało, Międzyparkowa ma jedynie charakter pomocniczy w całej sieci
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

ODPOWIEDZ