Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Oczywiście. Na Targówku przez Borzymowską, Trocką, Pratulińską, Handlową, Ossowskiego, Barkocińską, Myszkowską, Gorzykowską i Radzymińską do Kraśnickiej. Zapewniony dojazd z Targówka do UD i obsługa bazarku i przychodni w okolicach pętli, a także zapewniona wygodna przesiadka z Przemysłowego na linie radzymińskie. O krańcu zachodnim już nic nie będę pisał, wiadomo dlaczego.
Relacja szkolna to przede wszystkim pomiędzy Targówkami istnieje. Na Szmulki to już drobiazg.Domas pisze:Dobrze, to jak w takim razie załatwisz relacje szkolne Targówek <-> Szmulki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Domas, ogarnij się i nie rób czatu
Czytaj uważnie. Jeśli na Utracie będzie 156, to sporo podróżnych z potoku przezeń generowanego wybierze właśnie je, bo podróż na jednoperonową przesiadkę do radzymińskich "metrobusów" wyda im się sporo atrakcyjniejsza, niż gnicie w Scanii na Szmulkach. Taka linia za diabły nie będzie kursować na pusto.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Pewnie temat niezbyt pasuje i trochę głupio odkopuję, ale co mi tam - napisałem do ZTMu nt. likwidacji ZP Dyrekcja FSO i Budzyńskiej-Tylickiej i dostałem odpowiedź :O Wnioski pozostawiam wam samym, odpowiedź jest jak dla mnie dosyć rzeczowa, chociaż argument uruchamiania nowych przystanków autobusowych lub przenoszenia istniejących ZP brzmi dość komicznie.
Kod: Zaznacz cały
Odpowiadając na Pańskie wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że została przeprowadzona analiza możliwości przyspieszenia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej. Wykazała ona zasadność likwidacji przystanków tramwajowych DYREKCJA FSO i BUDZYŃSKIEJ-TYLICKIEJ, jednak dla uzyskania pełnego efektu zasadne jest jednoczesne wprowadzenie innych zmian, tj:
· podniesienia maksymalnej prędkości dla tramwajów na tym odcinku (co będzie wiązało się m.in. z koniecznością wygrodzenia całej trasy);
· zmiany urządzeń i programów sygnalizacji świetlnej celem wdrożenia pełnego priorytetu dla tramwajów;
· likwidacji bądź komasacji innych przystanków, co będzie wiązało się z przebudową peronów przystankowych zarówno tramwajowych jak i autobusowych;
· uruchomienia dodatkowych przystanków autobusowych w miejsce likwidowanych tramwajowych (a obecnie kursująca tym odcinkiem ul. Jagiellońskiej linia 509 charakteryzuje się dużym wykorzystaniem przez pasażerów).
Biorąc pod uwagę szeroki aspekt zagadnienia, w tym aspekty prawne związane z dopuszczalną prędkością pojazdów na obszarze m.st. Warszawy, ewentualna realizacja przedsięwzięcia polegającego na skróceniu czasu przejazdu tramwajów ulicą Jagiellońską mogłaby nastąpić wraz z kompleksową przebudową tej trasy.
Przewidujemy, że zasadność przebudowy można będzie w pełni uzasadnić w momencie oddania do użytkowania dalszej części trasy tramwajowej: od pętli ŻERAŃ FSO przez ul. Modlińską do połączenia z trasą tramwajową prowadzącą z mostu Marii Skłodowskiej-Curie do osiedla Tarchomin. Niemniej nie wykluczamy, że w przypadku doraźnej potrzeby usprawnienia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej – w wyniku znacznego wzrostu zapotrzebowania pasażerów na przejazd tramwajem na ciągu ulicy Jagiellońskiej – ponownie rozważymy możliwość likwidacji przedmiotowych przystanków (na stałe lub tymczasowo).
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Nie wiedziałem czy dać to tu, czy do Południa. Najwyżej ktoś przeniesie. Trudno... No więc. Da się coś zrobić z linią 125? Ona prosi, wręcz błaga na kolanach, żeby jeździła częściej poza szczytem. ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Trzeba by coś zrobić z 226 wtedy.
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Skasować 226 i zasilić 125 (znaczna większość i tak podróżuje na odcinku Grochowska - dw Wileński)Os0 pisze:Trzeba by coś zrobić z 226 wtedy.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Tyle, że będzie wtedy za dużo autobusów w Międzylesiu.
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)