Strona 20 z 44

: 27 mar 2013, 23:35
autor: Domas
156 na trasie Podgrodzie... Zajezdnia Utrata?

: 27 mar 2013, 23:38
autor: Emyl
Oczywiście. Na Targówku przez Borzymowską, Trocką, Pratulińską, Handlową, Ossowskiego, Barkocińską, Myszkowską, Gorzykowską i Radzymińską do Kraśnickiej. Zapewniony dojazd z Targówka do UD i obsługa bazarku i przychodni w okolicach pętli, a także zapewniona wygodna przesiadka z Przemysłowego na linie radzymińskie. O krańcu zachodnim już nic nie będę pisał, wiadomo dlaczego.

: 27 mar 2013, 23:41
autor: Domas
Dobrze, to jak w takim razie załatwisz relacje szkolne Targówek <-> Szmulki?

: 27 mar 2013, 23:49
autor: Emyl
Przesiadkami. W każdym razie na pewno nie żadną linią całotygodniową.

: 28 mar 2013, 10:28
autor: Domas
No mówię zdecydowanie o linii szkolnej, szkolne = dni robocze + ew. tylko w szczycie. Poza tym trzeba się liczyć z falą protestów w przypadku takiego 156, "bo dojeżdża do metra".

: 28 mar 2013, 12:21
autor: pawcio
Domas pisze:Dobrze, to jak w takim razie załatwisz relacje szkolne Targówek <-> Szmulki?
Relacja szkolna to przede wszystkim pomiędzy Targówkami istnieje. Na Szmulki to już drobiazg.

: 28 mar 2013, 12:29
autor: Domas
pawcio pisze:Relacja szkolna to przede wszystkim pomiędzy Targówkami istnieje.
W takim wypadku 140 nie musi pchać się aż na Wschodni - na Utracie może krańcować.

: 28 mar 2013, 17:46
autor: Emyl
Przecież zaproponowałem 156...

: 30 mar 2013, 12:39
autor: Domas
emyl pisze:Przecież zaproponowałem 156...
Okej, w tej kwestii się zgadzam, ale mimo wszystko czy nie będzie to marnowanie brygad? Targówek Przemysłowy nie jest aż tak rozległym osiedlem. W kwestii szkolnej wystarczy im linia co 20 minut w szczycie i co 30 poza.

: 30 mar 2013, 13:04
autor: Emyl
Domas, ogarnij się i nie rób czatu :D Czytaj uważnie. Jeśli na Utracie będzie 156, to sporo podróżnych z potoku przezeń generowanego wybierze właśnie je, bo podróż na jednoperonową przesiadkę do radzymińskich "metrobusów" wyda im się sporo atrakcyjniejsza, niż gnicie w Scanii na Szmulkach. Taka linia za diabły nie będzie kursować na pusto.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 27 paź 2013, 23:21
autor: winnux8
Pewnie temat niezbyt pasuje i trochę głupio odkopuję, ale co mi tam - napisałem do ZTMu nt. likwidacji ZP Dyrekcja FSO i Budzyńskiej-Tylickiej i dostałem odpowiedź :O Wnioski pozostawiam wam samym, odpowiedź jest jak dla mnie dosyć rzeczowa, chociaż argument uruchamiania nowych przystanków autobusowych lub przenoszenia istniejących ZP brzmi dość komicznie.

Kod: Zaznacz cały

Odpowiadając na Pańskie wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że została przeprowadzona analiza możliwości przyspieszenia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej. Wykazała ona zasadność likwidacji przystanków tramwajowych DYREKCJA FSO i BUDZYŃSKIEJ-TYLICKIEJ, jednak dla uzyskania pełnego efektu zasadne jest jednoczesne wprowadzenie innych zmian, tj:
·         podniesienia maksymalnej prędkości dla tramwajów na tym odcinku (co będzie wiązało się m.in. z koniecznością wygrodzenia całej trasy);
·         zmiany urządzeń i programów sygnalizacji świetlnej celem wdrożenia pełnego priorytetu dla tramwajów;
·         likwidacji bądź komasacji innych przystanków, co będzie wiązało się z przebudową peronów przystankowych zarówno tramwajowych jak i autobusowych;
·         uruchomienia dodatkowych przystanków autobusowych w miejsce likwidowanych tramwajowych (a obecnie kursująca tym odcinkiem ul. Jagiellońskiej linia 509 charakteryzuje się dużym wykorzystaniem przez pasażerów).
Biorąc pod uwagę szeroki aspekt zagadnienia, w tym aspekty prawne związane z dopuszczalną prędkością pojazdów na obszarze m.st. Warszawy, ewentualna realizacja przedsięwzięcia polegającego na skróceniu czasu przejazdu tramwajów ulicą Jagiellońską mogłaby nastąpić wraz z kompleksową przebudową tej trasy.
Przewidujemy, że zasadność przebudowy można będzie w pełni uzasadnić w momencie oddania do użytkowania dalszej części trasy tramwajowej: od pętli ŻERAŃ FSO przez ul. Modlińską do połączenia z trasą tramwajową prowadzącą z mostu Marii Skłodowskiej-Curie do osiedla Tarchomin. Niemniej nie wykluczamy, że w przypadku doraźnej potrzeby usprawnienia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej – w wyniku znacznego wzrostu zapotrzebowania pasażerów na przejazd tramwajem na ciągu ulicy Jagiellońskiej – ponownie rozważymy możliwość likwidacji przedmiotowych przystanków (na stałe lub tymczasowo).

Praga Pół‚noc i jej problemy komunikacyjne

: 11 kwie 2014, 15:30
autor: Pawel_
Nie wiedziałem czy dać to tu, czy do Południa. Najwyżej ktoś przeniesie. Trudno... No więc. Da się coś zrobić z linią 125? Ona prosi, wręcz błaga na kolanach, żeby jeździła częściej poza szczytem. :>

Praga Pół‚noc i jej problemy komunikacyjne

: 11 kwie 2014, 17:02
autor: Os0
Trzeba by coś zrobić z 226 wtedy.

Praga Pół‚noc i jej problemy komunikacyjne

: 11 kwie 2014, 18:34
autor: Patryk2222
Os0 pisze:Trzeba by coś zrobić z 226 wtedy.
Skasować 226 i zasilić 125 (znaczna większość i tak podróżuje na odcinku Grochowska - dw Wileński)

Praga Pół‚noc i jej problemy komunikacyjne

: 11 kwie 2014, 18:45
autor: Os0
Tyle, że będzie wtedy za dużo autobusów w Międzylesiu.