: 27 mar 2013, 23:35
156 na trasie Podgrodzie... Zajezdnia Utrata?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Relacja szkolna to przede wszystkim pomiędzy Targówkami istnieje. Na Szmulki to już drobiazg.Domas pisze:Dobrze, to jak w takim razie załatwisz relacje szkolne Targówek <-> Szmulki?
W takim wypadku 140 nie musi pchać się aż na Wschodni - na Utracie może krańcować.pawcio pisze:Relacja szkolna to przede wszystkim pomiędzy Targówkami istnieje.
Okej, w tej kwestii się zgadzam, ale mimo wszystko czy nie będzie to marnowanie brygad? Targówek Przemysłowy nie jest aż tak rozległym osiedlem. W kwestii szkolnej wystarczy im linia co 20 minut w szczycie i co 30 poza.emyl pisze:Przecież zaproponowałem 156...
Kod: Zaznacz cały
Odpowiadając na Pańskie wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że została przeprowadzona analiza możliwości przyspieszenia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej. Wykazała ona zasadność likwidacji przystanków tramwajowych DYREKCJA FSO i BUDZYŃSKIEJ-TYLICKIEJ, jednak dla uzyskania pełnego efektu zasadne jest jednoczesne wprowadzenie innych zmian, tj:
· podniesienia maksymalnej prędkości dla tramwajów na tym odcinku (co będzie wiązało się m.in. z koniecznością wygrodzenia całej trasy);
· zmiany urządzeń i programów sygnalizacji świetlnej celem wdrożenia pełnego priorytetu dla tramwajów;
· likwidacji bądź komasacji innych przystanków, co będzie wiązało się z przebudową peronów przystankowych zarówno tramwajowych jak i autobusowych;
· uruchomienia dodatkowych przystanków autobusowych w miejsce likwidowanych tramwajowych (a obecnie kursująca tym odcinkiem ul. Jagiellońskiej linia 509 charakteryzuje się dużym wykorzystaniem przez pasażerów).
Biorąc pod uwagę szeroki aspekt zagadnienia, w tym aspekty prawne związane z dopuszczalną prędkością pojazdów na obszarze m.st. Warszawy, ewentualna realizacja przedsięwzięcia polegającego na skróceniu czasu przejazdu tramwajów ulicą Jagiellońską mogłaby nastąpić wraz z kompleksową przebudową tej trasy.
Przewidujemy, że zasadność przebudowy można będzie w pełni uzasadnić w momencie oddania do użytkowania dalszej części trasy tramwajowej: od pętli ŻERAŃ FSO przez ul. Modlińską do połączenia z trasą tramwajową prowadzącą z mostu Marii Skłodowskiej-Curie do osiedla Tarchomin. Niemniej nie wykluczamy, że w przypadku doraźnej potrzeby usprawnienia ruchu tramwajowego na ciągu ulicy Jagiellońskiej – w wyniku znacznego wzrostu zapotrzebowania pasażerów na przejazd tramwajem na ciągu ulicy Jagiellońskiej – ponownie rozważymy możliwość likwidacji przedmiotowych przystanków (na stałe lub tymczasowo).
Skasować 226 i zasilić 125 (znaczna większość i tak podróżuje na odcinku Grochowska - dw Wileński)Os0 pisze:Trzeba by coś zrobić z 226 wtedy.