Strona 191 z 264

: 05 sty 2010, 11:39
autor: PePe
marcin89 pisze:i to nie małe pieniądze
czytałem gdzieś te kwoty i nie są porażające jak na całkowite koszty funkcjonowanie tego potworka jakim niewątpliwie jest SKM
marcin89 pisze:nie porywać się z motyką na słońce
nie wiesz że Prezesi jako niekorzystający z usług swoich firm nie mają płacone za to co nie robią tylko za to o czym marzą :D ??
marcin89 pisze:warto było by zadbać o własną lokomotywownię ;) Bo jak na razie funkcjonuje na wariackich papierach :)
generalnie korzystam z usług SKM od jakiegoś 1,5 roku i uważam że jest coraz gorzej... no ale parę kolesi z partyjnego rozdania i układzików ma ciepłe posadki i o to kaman zapewne ;-)

: 05 sty 2010, 15:43
autor: Neoś_998
PePe pisze:](*,) nie wiecie może do kogo wystapić z wnioskiem formalnym o zmianę nazwy SKM na Szybka Kolej Podmiejska???

taka nazwa chyba byłaby prawidłowa ponieważ osoby mieszkające w obszarze miasta niestety w żaden sposób nie są w stanie korzystać z SKM - dlatego może warto dać sobie spokój i kupić jakieś szynobusy i puszczać w obszarze miasta???

:-" :-" Pozdrawiam wszystkich zostających na peronie codziennie o 7:21 w Rembertowie.. :boohoo: :boohoo: a Dyrekcji SKM gratuluję wspaniałego zapewne samopoczucia z powodu jednoskładowych porannych pociągów puszczanych po 15 minutowej przerwie w Rembertowie a dla mieszkańców Wesołej i Woli Grzybowskiej po ponad 20 minutowej z tym że oni jeszcze mają szanse się "wcisnąc"...

P.S. żeby nie było treść tą puściłem również do SKM i ZTM - ale pewnie tylko się pośmieją =P~ =P~

Człowieku weź się i ogarnij bo masz jakaś obsesje na punkcie SKM jesteś taki mądry to idź i zrób porządek a poza tym masz ukochane KM, które jest super i nie mają problemów taborowych itp. naprawdę myślcie ludzie co piszecie to samo jeśli chodzi o spóźnienia SKM to było już wyjaśniane nie raz warto jeszcze raz to przeczytać a sami wiecie co by było bez SKMWA na kolei

: 05 sty 2010, 21:57
autor: Bucefał
PePe pisze:](*,) nie wiecie może do kogo wystapić z wnioskiem formalnym o zmianę nazwy SKM na Szybka Kolej Podmiejska???

taka nazwa chyba byłaby prawidłowa ponieważ osoby mieszkające w obszarze miasta niestety w żaden sposób nie są w stanie korzystać z SKM - dlatego może warto dać sobie spokój i kupić jakieś szynobusy i puszczać w obszarze miasta???

:-" :-" Pozdrawiam wszystkich zostających na peronie codziennie o 7:21 w Rembertowie.. :boohoo: :boohoo: a Dyrekcji SKM gratuluję wspaniałego zapewne samopoczucia z powodu jednoskładowych porannych pociągów puszczanych po 15 minutowej przerwie w Rembertowie a dla mieszkańców Wesołej i Woli Grzybowskiej po ponad 20 minutowej z tym że oni jeszcze mają szanse się "wcisnąc"...

P.S. żeby nie było treść tą puściłem również do SKM i ZTM - ale pewnie tylko się pośmieją =P~ =P~

Jeżeli już to jakim prawem chcesz pozostawić przymiotnik "szybka"?! Czyżbyś nie jeździł na odcinku zachodnia-włochy?

Co do fragmentu o "podmiejskości" to bzdury. Zapraszam na stację Ursus, Włochy...to w sumie 2/3 trasy od centrum w tamtą stronę.

[ Dodano: |5 Sty 2010|, 2010 22:01 ]
Glonojad pisze:E tam. Człony się wypnie, pójdą do 19WE-02 :p
Ciekawe, jak szybko zrobią się rdzawe zacieki i przez ile lat będzie ciekło z klimy..

: 05 sty 2010, 22:21
autor: Michał J
Bucefał pisze:Jeżeli już to jakim prawem chcesz pozostawić przymiotnik "szybka"?! Czyżbyś nie jeździł na odcinku zachodnia-włochy?
Tam wszystko tak jezdzi. Nikogo nie bronię, ale to nie wina SKM, że ten odcinek przemierza sie raczaj powoli.
Bucefał pisze:Ciekawe, jak szybko zrobią się rdzawe zacieki i przez ile lat będzie ciekło z klimy..
Klimatyzacja ma to do siebie, że gdy jest właczona, to ze skraplacza cieknie woda. To że leci po scianach jest winą producenta, że nie zadbał o odrpowadzenie wody w inny sposób.

: 06 sty 2010, 7:11
autor: zofey
S2 jest w sumie na całej długości najszybszym środkiem komunikacji miejskiej w Warszawie (nie licząc KM2, ale w tych pociągach nie honoruje się wszystkich biletów).

: 06 sty 2010, 9:10
autor: PePe
:-" no i dzisiaj o 7:21 z Rembertowa 2-a składy trójmiejskie ;-) ...


pewnie dlatego że napisałem skargę ;-) ;-) :D


P.S. to pierwsze podwójne składy widziane przeze mnie chyba od połowy grudnia :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

: 06 sty 2010, 14:04
autor: Neoś_998
PePe pisze::-" no i dzisiaj o 7:21 z Rembertowa 2-a składy trójmiejskie ;-) ...


pewnie dlatego że napisałem skargę ;-) ;-) :D
No brawo brawo =D> A jakie zapełnienie miał ten pociąg :?:

: 06 sty 2010, 16:17
autor: Michał J
Dwa spoty też jechały w parze.

: 06 sty 2010, 16:30
autor: Neoś_998
No dobra a wszystkie brygady jeździły te ''D'' i ''E'' też :?: bo to trochę dziwne czyżby wszystkie pojazdy były sprawne i tylko dwie jednostki rezerwy :?:

: 06 sty 2010, 16:56
autor: rufio198
Neoś_998 pisze:No dobra a wszystkie brygady jeździły te ''D'' i ''E'' też :?: bo to trochę dziwne czyżby wszystkie pojazdy były sprawne i tylko dwie jednostki rezerwy :?:

SKM tak ma. Tylko 2 ezety w rezerwie

: 06 sty 2010, 17:28
autor: Neoś_998
rufio198 pisze:SKM tak ma. Tylko 2 ezety w rezerwie
To oznacza że wszystkie ezety były sprawne

: 09 sty 2010, 20:59
autor: JotPeCet
zofey pisze:Przyjdzie się w Otwocku na niskim zatrzymać i pasażerowie będą się uczyć wspinaczki :brawo:
Otwock to nie Celestynów...

: 11 sty 2010, 12:01
autor: Bernard
Obrazek

Tłok i ścisk w SKM-ce: lepiej najwcześniej za pół roku

Potworny ścisk panuje w ostatnich tygodniach w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej. Wciąż psują się składy. Lepiej ma być najwcześniej za pół roku.


Wraz z wejściem w życie w połowie grudnia nowego rozkładu jazdy podróż SKM do centrum Warszawy z Pruszkowa i Sulejówka miała być znacznie wygodniejsza. Część pociągów została skrócona, ale zaczęły jeździć częściej, na czym - według władz kolejki - mieli skorzystać pasażerowie. Niestety, kolejarzom szyki popsuła aura. Składy Szybkiej Kolei Miejskiej, podobnie jak te należące do Kolei Mazowieckich, zaczęły się na mrozie notorycznie psuć. - To stare konstrukcje, które są dosyć awaryjne w takich warunkach - wyjaśnia Leszek Walczak, szef SKM-ki.

Efekt jest taki, że nieliczne podwójne składy często są skrócone o połowę. W efekcie mnóstwo podróżnych nie mieści się w środku i zostaje na peronach. Czasem na trasę w ogóle nie udaje się puścić pociągu.

W tej sytuacji Zarząd Transportu Miejskiego wspólnie z SKM-ką zdecydował się nieco zmienić rozkład jazdy. Od środy zawieszone zostaną krótsze kursy pozaszczytowe - z Pruszkowa o godz. 5.24, 9.02 i 19.46 i z Warszawy Wschodniej o godz. 4.30, 6.22 i 14.03. - Dzięki temu będziemy mieli pewność, że na poranne kursy z Pruszkowa od godz. 7.17 i z Sulejówka o 7.08 wyjadą podwójne składy - mówi Leszek Walczak.

Spółka ma wciąż niewiele pociągów - osiem własnych oraz cztery wydzierżawione od fabryki ZNTK z Mińska Maz. i od Szybkiej Kolei Miejskiej z Trójmiasta. Ten ostatni przewoźnik pod koniec stycznia pożyczy jeszcze jeden skład. Sytuacja ma się poprawić w połowie roku - wtedy zaczną jeździć cztery nowe pociągi dostarczone przez nowosądecki Newag. Leszek Walczak zapowiada, że po tej dostawie spółka nie zrezygnuje z dzierżawy pięciu pociągów, choć jeszcze niedawno zakładała taki scenariusz. To oznacza, że składy kursujące między Pruszkowem i Sulejówkiem zostaną wydłużone.

Kolejny raz SKM-ka wzbogaci się o tabor w drugiej połowie 2011 r. Chodzi o 13 pociągów, które mają kursować z lotniska Okęcie do Dworca Wschodniego, skąd połowa z nich pojedzie do Legionowa, a połowa do Sulejówka. Już wiadomo, że dostarczy je bydgoska Pesa. W rozstrzygniętym niedawno przetargu nie odwołał się jej konkurent, czyli Newag. Do podpisania umowy dojdzie najpewniej na początku lutego.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... a_pol.html

: 11 sty 2010, 14:17
autor: bartoni722
ZTM pisze:Utrudnienia na linii SKM w dniu 12.01.2010
od 12.01.2010 (wtorek) od godz. 18:40 do 13.01.2010 (środa) do godz. 00:26

Pociąg SKM relacji W-wa Zachodnia – W-wa Wschodnia odjeżdżający ze stacji W-wa Zachodnia o godz. 19:33 zostaje odwołany.

Pociąg relacji W-wa Rembertów – W-wa Zachodnia odjeżdżający ze stacji W-wa Rembertów o godz. 18:54 zostaje skrócony do stacji W-wa Wschodnia.

Pozostałe pociągi w kierunku wschodnim po godz. 18:40 będą kierowane przez Warszawę Centralną z pominięciem przystanków: W-wa Ochota, W-wa Śródmieście, W-wa Powiśle, W-wa Stadion.

Utrudnienia związane są z pracami torowymi na szlaku Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia.




od 13.01.2010 (środa) od godz. 18:40 do 14.01.2010 (czwartek) do godz. 00:26

Pociąg SKM relacji W-wa Zachodnia – W-wa Wschodnia odjeżdżający ze stacji W-wa Zachodnia o godz. 19:33 zostaje odwołany.

Pociąg relacji W-wa Rembertów – W-wa Zachodnia odjeżdżający ze stacji W-wa Rembertów o godz. 18:54 zostaje skrócony do stacji W-wa Wschodnia.

Pozostałe pociągi w kierunku wschodnim po godz. 18:40 będą kierowane przez Warszawę Centralną z pominięciem przystanków: W-wa Ochota, W-wa Śródmieście, W-wa Powiśle, W-wa Stadion.

Na odcinku W-wa Wschodnia – W-wa Zachodnia pociągi w kierunku zachodnim będą kursowały lewym torem (patrząc w kierunku jazdy) i będą odjeżdżały z peronów przeznaczonych dla odwrotnego kierunku.

Utrudnienia związane są z pracami torowymi na szlaku Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia.






Zawieszenie sześciu pociągów SKM
od 13.01.2010 (środa)

Obowiązuje: dzień powszedni

Zawieszeniu do odwołania ulega kursowanie 6 pociągów SKM:

- w relacji Pruszków - Warszawa Wsch.:

•pociąg nr 114240/1 odj. z Pruszkowa o godz. 5:24, przyj. do Warszawy Wsch. o godz. 5:55,
•pociąg nr 114242/3 odj. z Pruszkowa o godz. 9:02, przyj. do Warszawy Wsch. o godz. 9:33,
•pociąg nr 114246/7 odj. z Pruszkowa o godz. 19:46, przyj. do Warszawy Wsch. o godz. 20:17;
- w relacji Warszawa Wsch. - Pruszków

•pociąg nr 114222/3 odj. z Warszawy Wsch. o godz. 4:30, przyj do Pruszkowa o godz. 5:01,
•pociąg nr 114230/1 odj. z Warszawy Wsch. o godz. 6:22, przyj do Pruszkowa o godz. 6:53,
•pociąg nr 114232/3 odj. z Warszawy Wsch. o godz. 14:03, przyj do Pruszkowa o godz. 14:34.

: 11 sty 2010, 14:21
autor: Glonojad
Taka wielka szkoda z tych zawieszonych pociągów znowu nie będzie...