![:D](./images/smilies/mg.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Już mi się wesolo robi na samą myśl, co wymyślicie na Ostrobramskiej przy okazji wdrażania bus-pasów. Skoro ma zostać tyllko jeden jedyny pas dla aut, to już widzę jak takie dziwa jak 182 albo 502 sobie dadzą radę ze zwiększoną ilością pasażerów.
Moderator: Wiliam
Było jasne jeszcze przed wakacjami, że 106 trudno będzie utrzymywać, zwłaszcza przy silnym 114 na UKSW. Tym bardziej szkoda, że nie udało się przedłużyć 189. Choć niektórzy na tym forum się z tego ucieszą...mariow pisze:hmmm czyli 189 zostaje bez zmian ale 106 bedzie pociete .....
Wiesz przecież, że najtrudniej o wozy w DS, a kasowanie połączeń nawet wtedy nie jest łatwe. Po trochu, po trochu...Glonojad pisze:większość z wyżej wymienionych linii to 20 albo 30 w DS. Dowozówki...
Czy ty wiesz cokolwiek o funkcjonowaniu linii podmiejskich?kangoo2 pisze:No bo od razu nie można bylo skrócić 701 do Mlocin? Po co bylo w ogóle tworzyć to 210?
Będzie jeszcze badane, mierzone i konsultowane. Choć nie wiem, czego tu się można dobadać, skoro oczywiste jest, że status quo jest niemożliwe do utrzymania...Reks pisze:A co ze 522? Zostanie?
Dużo hałasu o nic. Jedyną znaczącą zmianą jest 112. Makabrycznie zaczyna wyglądać 106, ciekawe czy 184 dostanie identyczną częstotliwość w imię koordynacjiMolo pisze:• 103 - wycofana z Młocin i Wrzeciona: od pl. Wilsona bezpośrednio ul. Krasińskiego do Powązkowskiej, Trasą AK, Broniewskiego, Jarzębskiego, al. Zjednoczenia, Kasprowicza do pętli Metro-Młociny (co 12 min w szczycie, co 15 min poza szczytem, co 20 min w święta - dziś kursuje co 20 min przez cały tydzień)
• 105 - wycofana z Nowego Bemowa: trasa skrócona z pl. Trzech Krzyży do Starego Bemowa (odpowiednio co 15-20-20 min).
• 106 - wycofana z węzła Metro-Młociny: od ul. Sokratesa Przy Agorze i Marymoncką do UKSW na Młocinach (co 20-30-30 min).
• 110 - kursy co kwadrans (teraz co 20 min).
• 112 - wycofana z Wrocławskiej i Broniewskiego: prosto ul. Powstańców Śląskich, al. Reymonta, Żeromskiego do stacji metra Słodowiec, Słowackiego do Trasy AK (co 10-12-15 min - dziś co 15-20-20 min)
• 121 - wycofana z pl. Wilsona, Marymontu i os. Piaski: Gwiaździsta, Podleśna, Marymoncka, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada, Chomiczówka (co 15-20-20 min.)
• 122 - trasa przedłużona: bez zmian z Gwiaździstej przez pl. Wilsona do ul. Powstańców Śląskich, stąd Piastów Śląskich, Wrocławską, Radiową, Kaliskiego, Lazurową do os. Górczewska (częstsze kursy co 10/12-15-20 min)
• 132 - wycofana z pl. Wilsona i Bielan: od os. Derby na Białołęce bez zmian do mostu Grota-Roweckiego, Trasą AK do stacji metra Marymont.
• 205 - nowa linia: Gwiaździsta, Podleśna, Klaudyny, Rudzka, Hłaski, Gdańska, Słowackiego, pl. Wilsona, Mickiewicza, pl. Inwalidów, al. Wojska Polskiego, pl. Grunwaldzki, al. Jana Pawła II do dawnego ronda Babka (co 20-20-30 min).
• 210 - zlikwidowana i połączona z linią 701 na trasie Metro-Młociny - Wólka Węglowa - Łomianki (co 20-30-30 min).
dobrze by było wydłużyć ją do Nowego BemowaMolo pisze:• 121 - wycofana z pl. Wilsona, Marymontu i os. Piaski: Gwiaździsta, Podleśna, Marymoncka, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada, Chomiczówka (co 15-20-20 min.)
porażka, a już miałem nadzieje ze 189 będzie jeździło 5-6/10/10Molo pisze:• 106 - wycofana z węzła Metro-Młociny: od ul. Sokratesa Przy Agorze i Marymoncką do UKSW na Młocinach (co 20-30-30 min).
Mnie teżJacekM pisze:I naprawdę fascynuje mnie tak wysoka częstotliwość 103...
No patrz, a TGM ma na ten temat dokładnie przeciwne zdanie195 pisze:Denerwuje mnie że nadal będzie 131 i 522 na mojej ulicy zamiast jednej silnej dowózki do metra
Tam zaraz błędu. Gdyby 701 już od listopada mogło połączyć cmentarz i Placówkę z Młocinami, to 210 by w ogóle nie zaistniało. Ale wiadomo, podmiejskie to kwestia uzgodnień, dopłat itp.Piotrek pisze:No i brawo za przyznanie się do błędu w sprawie 210.
I dlatego ma wozić od Sadów Żoliborskich do Piasków (operuję nazwami przystanków jbc) muchy?Bastian pisze:Ale chodzi o to, by na al. Zjednoczenia i Galla Anonima pojawiła się linia dość przyzwoita.
Frajerstwo wierzyć, że niby by była. Taką promocję to i teraz mieliśmy w postaci wtyczek na 522.Bastian pisze:No patrz, a TGM ma na ten temat dokładnie przeciwne zdanie195 pisze:Denerwuje mnie że nadal będzie 131 i 522 na mojej ulicy zamiast jednej silnej dowózki do metra![]()
Ale po co ci 522 co 10 minut i 131 co 20? Tak będzie lepiej?TGM pisze:Co nie znaczy, że nie można puścić 131 przez Waryńskiego. Przecież ten fragment zupełnie nie zależy od reszty zmian.
Żenujące.106 (co 20-30-30 min).
To Łomianki będą mniej płacić? Bo widzę, że częstotliwość ta sama, a trasa no sporo krótsza.Bastian pisze:Tam zaraz błędu. Gdyby 701 już od listopada mogło połączyć cmentarz i Placówkę z Młocinami, to 210 by w ogóle nie zaistniało. Ale wiadomo, podmiejskie to kwestia uzgodnień, dopłat itp.
Jakby nic innego wymyślić się nie dało...Bastian pisze:Ale po co ci 522 co 10 minut i 131 co 20? Tak będzie lepiej?TGM pisze:Co nie znaczy, że nie można puścić 131 przez Waryńskiego. Przecież ten fragment zupełnie nie zależy od reszty zmian.
W świetle wyłączenia mostu, rewelacyjne!TGM pisze:Dajmy na to 190+390=190 Marki - Znana i 522 Wilanów - Jelonki.