Strona 192 z 257

: 19 sty 2009, 19:49
autor: kangoo2
Fiu fiu, rewelacyjne zmiany, warto bylo czekać te dobre kilka miesięcy :D Widzę, że mieliście dużo czasu, żeby poobserwować 210 i skasowaliście ją w końcu, żeby pożenić go ostatecznie z 701... No bo od razu nie można bylo skrócić 701 do Mlocin? Po co bylo w ogóle tworzyć to 210? Już widzę, jak wam kolejna Pani Zosia napisze podziękowania jak nie będzie wiedzieć jak dojechać na cmentarz. Czyli nadal sztuka dla sztuki ](*,) ZTM jest bardzo potrzebny, kto by takie zmiany wymyślil =D>
Już mi się wesolo robi na samą myśl, co wymyślicie na Ostrobramskiej przy okazji wdrażania bus-pasów. Skoro ma zostać tyllko jeden jedyny pas dla aut, to już widzę jak takie dziwa jak 182 albo 502 sobie dadzą radę ze zwiększoną ilością pasażerów.

: 19 sty 2009, 19:49
autor: Reks
A co ze 522? Zostanie?

: 19 sty 2009, 19:55
autor: Bastian
mariow pisze:hmmm czyli 189 zostaje bez zmian ale 106 bedzie pociete .....
Było jasne jeszcze przed wakacjami, że 106 trudno będzie utrzymywać, zwłaszcza przy silnym 114 na UKSW. Tym bardziej szkoda, że nie udało się przedłużyć 189. Choć niektórzy na tym forum się z tego ucieszą...
Glonojad pisze:większość z wyżej wymienionych linii to 20 albo 30 w DS. Dowozówki...
Wiesz przecież, że najtrudniej o wozy w DS, a kasowanie połączeń nawet wtedy nie jest łatwe. Po trochu, po trochu...
kangoo2 pisze:No bo od razu nie można bylo skrócić 701 do Mlocin? Po co bylo w ogóle tworzyć to 210?
Czy ty wiesz cokolwiek o funkcjonowaniu linii podmiejskich? :mur:

[ Dodano: 2009-01-19, 19:56 ]
Reks pisze:A co ze 522? Zostanie?
Będzie jeszcze badane, mierzone i konsultowane. Choć nie wiem, czego tu się można dobadać, skoro oczywiste jest, że status quo jest niemożliwe do utrzymania... :roll:

: 19 sty 2009, 20:01
autor: fik
Molo pisze:• 103 - wycofana z Młocin i Wrzeciona: od pl. Wilsona bezpośrednio ul. Krasińskiego do Powązkowskiej, Trasą AK, Broniewskiego, Jarzębskiego, al. Zjednoczenia, Kasprowicza do pętli Metro-Młociny (co 12 min w szczycie, co 15 min poza szczytem, co 20 min w święta - dziś kursuje co 20 min przez cały tydzień)
• 105 - wycofana z Nowego Bemowa: trasa skrócona z pl. Trzech Krzyży do Starego Bemowa (odpowiednio co 15-20-20 min).

• 106 - wycofana z węzła Metro-Młociny: od ul. Sokratesa Przy Agorze i Marymoncką do UKSW na Młocinach (co 20-30-30 min).

• 110 - kursy co kwadrans (teraz co 20 min).

• 112 - wycofana z Wrocławskiej i Broniewskiego: prosto ul. Powstańców Śląskich, al. Reymonta, Żeromskiego do stacji metra Słodowiec, Słowackiego do Trasy AK (co 10-12-15 min - dziś co 15-20-20 min)

• 121 - wycofana z pl. Wilsona, Marymontu i os. Piaski: Gwiaździsta, Podleśna, Marymoncka, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada, Chomiczówka (co 15-20-20 min.)

• 122 - trasa przedłużona: bez zmian z Gwiaździstej przez pl. Wilsona do ul. Powstańców Śląskich, stąd Piastów Śląskich, Wrocławską, Radiową, Kaliskiego, Lazurową do os. Górczewska (częstsze kursy co 10/12-15-20 min)

• 132 - wycofana z pl. Wilsona i Bielan: od os. Derby na Białołęce bez zmian do mostu Grota-Roweckiego, Trasą AK do stacji metra Marymont.

• 205 - nowa linia: Gwiaździsta, Podleśna, Klaudyny, Rudzka, Hłaski, Gdańska, Słowackiego, pl. Wilsona, Mickiewicza, pl. Inwalidów, al. Wojska Polskiego, pl. Grunwaldzki, al. Jana Pawła II do dawnego ronda Babka (co 20-20-30 min).

• 210 - zlikwidowana i połączona z linią 701 na trasie Metro-Młociny - Wólka Węglowa - Łomianki (co 20-30-30 min).
Dużo hałasu o nic. Jedyną znaczącą zmianą jest 112. Makabrycznie zaczyna wyglądać 106, ciekawe czy 184 dostanie identyczną częstotliwość w imię koordynacji :kekeke:. Przewiduję interwały ponadgodzinne w porannym szczycie. Ogólnie to nie ma o czym pisać, miało być dobrze, a wyszła Ostrołęka (z całym szacunkiem dla tego pewnie sympatycznego miasta).

: 19 sty 2009, 20:14
autor: 195
Molo pisze:• 121 - wycofana z pl. Wilsona, Marymontu i os. Piaski: Gwiaździsta, Podleśna, Marymoncka, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada, Chomiczówka (co 15-20-20 min.)
dobrze by było wydłużyć ją do Nowego Bemowa ;-)
Molo pisze:• 106 - wycofana z węzła Metro-Młociny: od ul. Sokratesa Przy Agorze i Marymoncką do UKSW na Młocinach (co 20-30-30 min).
porażka, a już miałem nadzieje ze 189 będzie jeździło 5-6/10/10 ;-)

Denerwuje mnie że nadal będzie 131 i 522 na mojej ulicy zamiast jednej silnej dowózki do metra :mur:

: 19 sty 2009, 20:15
autor: JacekM
I naprawdę fascynuje mnie tak wysoka częstotliwość 103...

: 19 sty 2009, 20:38
autor: Piotrek
Dla mnie dobre zmiany. 110 częściej, ale będzie 20 w międzyszczycie czy nadal 30? bo w tekście jest mimo wszystko nie wyraźnie napisane. dobra zmiana jak wiadomo ze 112, 205 też uważam jako socjal za dobry pomysł. No i brawo za przyznanie się do błędu w sprawie 210. Teraz takie 701 z Młocin bedzie akurat.

: 19 sty 2009, 20:42
autor: Bastian
JacekM pisze:I naprawdę fascynuje mnie tak wysoka częstotliwość 103...
Mnie też :D
Ale chodzi o to, by na al. Zjednoczenia i Galla Anonima pojawiła się linia dość przyzwoita. Przypominam, że jeszcze czekają nas pewne korekty w okolicach Starych Bielan (pewnie wiosną) i Kochanowskiego (kieeedyś...).
195 pisze:Denerwuje mnie że nadal będzie 131 i 522 na mojej ulicy zamiast jednej silnej dowózki do metra :mur:
No patrz, a TGM ma na ten temat dokładnie przeciwne zdanie :P

Tym niemniej to jeszcze nie stracone ;)
W przeciwieństwie do 189, niestety. Zobaczymy, jak sobie na Powstańców Śląskich będzie radzić 112, a między nimi będzie się można dogodnie przesiąść...

[ Dodano: 2009-01-19, 20:44 ]
Piotrek pisze:No i brawo za przyznanie się do błędu w sprawie 210.
Tam zaraz błędu. Gdyby 701 już od listopada mogło połączyć cmentarz i Placówkę z Młocinami, to 210 by w ogóle nie zaistniało. Ale wiadomo, podmiejskie to kwestia uzgodnień, dopłat itp.

Inna rzecz, że teraz nagle znaleźli się obrońcy tego 210. Ech, żeby to inne rzeczy były tak bronione... :roll:

: 19 sty 2009, 20:49
autor: JacekM
Bastian pisze:Ale chodzi o to, by na al. Zjednoczenia i Galla Anonima pojawiła się linia dość przyzwoita.
I dlatego ma wozić od Sadów Żoliborskich do Piasków (operuję nazwami przystanków jbc) muchy?

: 19 sty 2009, 20:49
autor: TGM
Bastian pisze:
195 pisze:Denerwuje mnie że nadal będzie 131 i 522 na mojej ulicy zamiast jednej silnej dowózki do metra :mur:
No patrz, a TGM ma na ten temat dokładnie przeciwne zdanie :P
Frajerstwo wierzyć, że niby by była. Taką promocję to i teraz mieliśmy w postaci wtyczek na 522.

Co nie znaczy, że nie można puścić 131 przez Waryńskiego. Przecież ten fragment zupełnie nie zależy od reszty zmian.

: 19 sty 2009, 20:50
autor: Bastian
TGM pisze:Co nie znaczy, że nie można puścić 131 przez Waryńskiego. Przecież ten fragment zupełnie nie zależy od reszty zmian.
Ale po co ci 522 co 10 minut i 131 co 20? Tak będzie lepiej? :shock:

: 19 sty 2009, 21:00
autor: Kleszczu
106 (co 20-30-30 min).
Żenujące.

: 19 sty 2009, 21:03
autor: Piotrek
Bastian pisze:Tam zaraz błędu. Gdyby 701 już od listopada mogło połączyć cmentarz i Placówkę z Młocinami, to 210 by w ogóle nie zaistniało. Ale wiadomo, podmiejskie to kwestia uzgodnień, dopłat itp.
To Łomianki będą mniej płacić? Bo widzę, że częstotliwość ta sama, a trasa no sporo krótsza.

: 19 sty 2009, 21:09
autor: TGM
Bastian pisze:
TGM pisze:Co nie znaczy, że nie można puścić 131 przez Waryńskiego. Przecież ten fragment zupełnie nie zależy od reszty zmian.
Ale po co ci 522 co 10 minut i 131 co 20? Tak będzie lepiej? :shock:
Jakby nic innego wymyślić się nie dało...

Dajmy na to 190+390=190 Marki - Znana i 522 Wilanów - Jelonki.

: 19 sty 2009, 21:13
autor: pawcio
Łomianki będą płacić tyle, co płacą. Ponieważ nie doszła zgoda na korektę rozkładu, a doszła na zmianę trasy, to na razie rozkład 701 jest ułożony pod końcówki w Łomiankach.

[ Dodano: 2009-01-19, 21:14 ]
TGM pisze:Dajmy na to 190+390=190 Marki - Znana i 522 Wilanów - Jelonki.
W świetle wyłączenia mostu, rewelacyjne!