O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 sie 2013, 19:56

Dzisiejszy z Helu ma 78 minut na dzień dobry. Ale nie rozumiem, dlaczego on łapie tyle spóźnień na Gdynia-Warszawa, więcej niż inne pociągi.

Przy okazji - czy na odcinku Hel-Gdynia ciągnąca toto stonka umie zasilać klimatyzację?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2013, 20:07

Grupa do Helu jest bez klimy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 sie 2013, 20:13

A z czym jest? Bo 'prawdziwych' odsuwanych do połowy okien to nie ma...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2013, 22:13

Nie wiem, nie jechałem. W zestawieniach klimę ma tylko grupa do Gdyni.

Może być niestety zestawiona m.in. z dwójek bezprzedziałowo-rowerowych z PESY - pierwsza dycha nie miała klimy OIDP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 sie 2013, 22:36

Skąd wiesz? Zestawienia na stronie intercity w ogóle takimi szczegółami jak klima się nie zajmują.

Awatar użytkownika
marcin3001
Posty: 316
Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Młynów

Post autor: marcin3001 » 14 sie 2013, 22:38

Glonojad pisze:W zestawieniach klimę ma tylko grupa do Gdyni.
O a gdzie są takie zestawienia, że widać co ma klimę? Na stronie IC tego nie ma.
Tymczasem w grupie na Hel znajduje się wagon z placem zabaw dla dzieci, czyli któryś 154A, a one klimę mają na pewno.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2013, 23:09

Hm. Jestem pewien, że gdzieś to czytałem... w takim razie jednak nie jestem w stanie podać źródła :(

Gógle wyrzuciły mi takie cóś:
Zestawienie Jantara jest chyba najlepsze od lat. Wagony Z2B, to niemal cud na tym pociągu, do tego zmodernizowane 111Arow. Wszystko fajnie wygląda, poza tym rozkładem, który praktycznie nie pozwala zmieścić się w czasie.
za:

http://www.kolejowe-sprawy.pl/viewtopic.php?p=54491
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 sie 2013, 23:11

Hehe. Jak tylko się filmik załaduje, to wszyscy będziecie mogli zobaczyć, jakie wagony jeżdżą na Hel i co je ciągnie. Ale to już chyba jutro, bo sieć tu marna...

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 sie 2013, 23:11

drapka pisze: "Rafał: Nazwy pociągów od zawsze tworzyły klimat kolei. Obecnie wszystkie pociągi w komunikacji krajowej mają nadane nazwy." Genialne. I o wiele lepiej oddaje klimat kolei, przynajmniej w wydaniu PKP niż nazwy pociągu :)
Ja go kiedyś zapytałem o bilet rewelacyjny.

Powiedział tylko "dziękuję za słowa uznania".

[ Dodano: Śro 14 Sie, 2013 23:16 ]
drapka pisze:więc zacząłem się przyglądać i widzę, że na 3 dni opóźnienia nie miał raz.
Gdzie są archiwalne opóźnienia?

[ Dodano: Śro 14 Sie, 2013 23:17 ]
MichalJ pisze:Dzisiejszy z Helu ma 78 minut na dzień dobry.
Już 106, dojechał prawie do Kutna - czyli jedzie, byle do przodu.

A można już składać reklamacje na opóźnienia?
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 sie 2013, 23:59

O, już jest.
http://www.youtube.com/watch?v=bilZ1seJSPQ
To jak z tą klimą? :)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 sie 2013, 11:10

MichalJ pisze:O, już jest.
http://www.youtube.com/watch?v=bilZ1seJSPQ
To jak z tą klimą? :)
Jest. Czy zasilana? Nie wiem. Tak na przyszłość - ta strona pokazuje zwykle prawdę: http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=2013

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 sie 2013, 14:40

Oczywiście, że wyłączona. Miał pekap lokomotywy spalinowe do ruchu pasażerskiego, to je gdzieś oddał na zmarnowanie...

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 16 sie 2013, 11:50

kveld pisze:
drapka pisze:A czy ktoś może orietuje się, na czym polega fenomen takiego pociągu EIC Jantar (W-wa Wshcodnia-Hel przez Bygdoszcz), który, jak spoglądam na infopasażera, to ma tak średnio koło godziny opóźnienia? Jechałem tym dyliżansem w niedzielę i osiągnąłem 85 minut na Centralnym (już do Helu przyjechał na -40), więc zacząłem się przyglądać i widzę, że na 3 dni opóźnienia nie miał raz.
http://www.rynek-kolejowy.pl/47018/jant ... zniony.htm
No właśnie czytam to, czytam i nie rozumiem. :-s

[ Dodano: Pią 16 Sie, 2013 11:58 ]
MichalJ pisze:Przy okazji - czy na odcinku Hel-Gdynia ciągnąca toto stonka umie zasilać klimatyzację?
Jak jechałem z Helu to najpierw coś tam wiało i było przyjemnie, potem gdzieś przed Puckiem zgasł wyświetlacz i się zrobiło ciepło, potem za Puckiem przyszedł pan konduktor i coś tam w szafce pomajstrował, sprawdził nawiew pod oknem, zrobiło się ciut chłodniej i włączył się wyświetlacz, a za Gdynią to już jakaś pani zaczęła się skarżyć przez telefon, że jej wieje w ramię i w nogi i że zimno. Wagon był bezprzedziałowo-rowerowy.
MichalJ pisze:Oczywiście, że wyłączona. Miał pekap lokomotywy spalinowe do ruchu pasażerskiego, to je gdzieś oddał na zmarnowanie...
Mam przypadkiem przy sobie zdjęcie, jakie zrobiłem lokomotywie i miała napisane SM42-616. a na górze "Wrocław"

[ Dodano: Pią 16 Sie, 2013 11:59 ]
Łukasz pisze:Gdzie są archiwalne opóźnienia?
Codziennie patrzyłem na aktualne.
Popatrz, jaka franca!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 sie 2013, 13:47

kveld pisze:Mam przypadkiem przy sobie zdjęcie, jakie zrobiłem lokomotywie i miała napisane SM42-616. a na górze "Wrocław"
To ta lokomotywa nie miała prawa zasilać składu.
A nawiew sam w sobie to z baterii przez jakiś czas może iść. Ale nie długo.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 23 sie 2013, 15:06

W nowym rozkładzie nie będzie pociągu... EC Praga!

http://www.rynek-kolejowy.pl/47419/to_j ... _praha.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ