Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 03 paź 2012, 11:29

Dokładnie.
Albo z Saskiej odjeżdżają autobusy sekwencyjnie. Pospieszne mijają czarne po drodze. Do Pl. Na Rozdrożu dojeżdżają jednocześnie 3 dowolne autobusy.
2 wypuszczają ludzi, trzeci czeka na swoją kolejkę przed przystankiem. Potem ten autobus, oraz jakiś inny (który wyjechał 2-3 minuty później z Saskiej) wypuszczają ludzi na przystanku w tym samym momencie.
Loteria.

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 03 paź 2012, 11:45

MichalJ pisze:Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.

Tyle warte te czerwońce...
Nie, tyle warte te 523, o zajebistości rozkładu którego na całej trasie było już dyskutowane wiele. Na TŁ ma ten sam czas przelotu, co czarnuchy. Jednak takimi 514/525 jest trochę szybciej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 paź 2012, 14:13

Lipa pisze:Przy Saskiej nie opłaca się teraz wsiadać w czarnuchy bo za chwilę podjeżdża wtyczka na 514 i wyprzedza nabitego czarnucha, który traci po minucie na każdym przystanku (czyli Wał, Torwar i Rozbrat). A to już razem 3 minuty w stosunku do czerwońca.
Ale to oznacza, że nie ma żadnej potrzeby wzmacniania 523 na odcinku praskim, skoro można swobodnie przepuszczać zabieralne autobusy bez obaw o zabieralność czerwońca, więc i żadnego dodatkowego 423 nie trzeba.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 03 paź 2012, 16:33

Zacytowałeś wypowiedź Lipy odnośnie wtyczek 514 na Saskiej, z konkluzją nt. 423.
Nie odnajduję sensu Twojej wypowiedzi w połaczeniu z tym cytatem i ww. miejscem, bo ciężko się martwić o zabieralność wtyczki 514 skoro to jej pierwszy przystanek i podjeżdża CAŁKIEM pusta.
Czy raczej pod słowem "czerwońce" kwestionujesz sens istnienia obecnych wtyczek i wszystkiego dodatkowego na Saskiej?

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 04 paź 2012, 0:06

MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.

Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.

Tyle warte te czerwońce...
Rano wszystko jedzie podobnie i w zależności do sytuacji, ale nie powiesz mi, że 523 to zła linią, albo "czerwońce nic nie warte". Przykład sprzed 2 godzin - 182 na Zachodnim 22 17, jadę 523 na Zachodnim 22 21 i na Saskiej wysiadam minutę wcześniej, dzięki czemu mogę się przesiąść w 182 jadąc do domu. Świetna linia jednym słowem.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 paź 2012, 11:58

Twardziel, jechać późniejszym autobusem, żeby się przesiąść na wcześniejszy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 04 paź 2012, 12:18

KwZ pisze:Twardziel, jechać późniejszym autobusem, żeby się przesiąść na wcześniejszy.
Hehe. Pogratulować nerw. Z takim Grodziem nie do zrobienia - oni tak potrafią dać czadu, ze nie przesiądziesz sie nawet na późniejszy z tego samego przystanku:)

Późniejszy w realu oczywiście, bo rozkładowo to nawet nie wspominam :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 04 paź 2012, 14:11

Kosiniak pisze:Rano wszystko jedzie podobnie i w zależności do sytuacji, ale nie powiesz mi, że 523 to zła linią, albo "czerwońce nic nie warte". Przykład sprzed 2 godzin - 182 na Zachodnim 22 17, jadę 523 na Zachodnim 22 21 i na Saskiej wysiadam minutę wcześniej, dzięki czemu mogę się przesiąść w 182 jadąc do domu. Świetna linia jednym słowem.
Cholera, ja chyba żyję w innej rzeczywistości, niż ci z was, co opiewają tu zajebistość ogólną i szczególną 523. Bo mi się wieczorem, ale nieco wcześniejszym i w przeciwnym kierunku, zdarza późniejszym 182 (czasem też 143) dogonić wcześniejsze 523... :-#

ADD: już pomijam, że parę razy - dość dawno, ale rozkład się nie zmienił w sensie przelotu in plus - jadąc ostatnim na Bemowo - 23:27 z Wiatraka - dojeżdzałem na Górce na +10 mniej więcej. Tak, 23:50 nie 00:00, oczywiście jeśli kierowca akurat miał w dupie rozkład (co już w przypadku ostatniego kursu jest karygodne akurat nawet dla mnie). Tyle moich 0.02PLN tu, na czasach przejazdu pisałem więcej.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 04 paź 2012, 15:44

MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.

Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
No to co? 182 ma lzej bo wiezie mniej. Lepiej by bylo jak by 523 stawal wszedzie i 1) sam jechal dluzej 2) spowalnial jadace za nim 182?

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 04 paź 2012, 16:06

KwZ pisze:Twardziel, jechać późniejszym autobusem, żeby się przesiąść na wcześniejszy.
Pomyślałeś chociaż przez chwilę, że jadę z Bemowa na Gocławek? I dlatego cieszę się, iż 523 dogania 182, które zawsze jest kilka minut przed 523 i 154? Podobnie jest w drugą stronę, tylko oczywiście to 154 i 184 są o tę minutę wcześniej, niż 182.

Oczywiście, są momenty, gdy 523 zawodzi, ale to rzadkość.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 paź 2012, 16:08

Nie, pomyślałem, że widziałeś faktyczny odjazd 182, a nie tylko na rozkładowej informacji się opierasz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 paź 2012, 16:34

Ostatnio, jak wsiadłem przy HK do 523, bo mi się bardzo śpieszyło, to między Al. Wielkopolski a GUSem zostało wyprzedzone przez SU15 na 187, który startował pewnie z okolic Zachodniego, bo nie widziałem go nijak na horyzoncie przy wsiadaniu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 paź 2012, 16:38

fik pisze:Ostatnio, jak wsiadłem przy HK do 523, bo mi się bardzo śpieszyło, to między Al. Wielkopolski a GUSem zostało wyprzedzone przez SU15 na 187, który startował pewnie z okolic Zachodniego, bo nie widziałem go nijak na horyzoncie przy wsiadaniu.
Bo rozkład jest do dupy. Jak przy HK jestem o czasie, to potem muszę trochę się poślimaczyć, bo inaczej na pierwszą Wiatraczną wpadnę na plusie. Natomiast jadąc na zmianę (przyspieszenie nie przekracza +2) prawie codziennie wyprzedzam 182 przy Zesłańcach, on zjeżdża na przystanek a ja nie, a drugie 182 dopadam przed Międzynarodową.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 04 paź 2012, 16:48

KwZ pisze:Nie, pomyślałem, że widziałeś faktyczny odjazd 182, a nie tylko na rozkładowej informacji się opierasz.
Skoro nie widziałem 182 ani na RZS, ani na całej długości Jerozolimskich i Wawelskiej, ujrzałem dopiero przy politechnice, a wyprzedziłem na Torwarze to wydaje mi się, iż można spokojnie przyjąć, że był o czasie. Poza tym o tej porze i jeden i drugi jeździ dość regularnie. Przede wszystkim wiem jak to wszystko wygląda z ponad rocznego doświadczenia na tej trasie, więc to co mówię o świetnej roli 523 nie jest bajdurzeniem dla zasady.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 08 paź 2012, 15:55

MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.
Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
Tyle warte te czerwońce...
Ale weź pod uwagę, że to 523 zjeżdżające z mostu, na Saskiej musiało być później niż 182, które za mostem jechało 15 sekund za nim. 182 zatrzymał się wcześniej przy Wale i przy Torwarze ale Ty już tego nie widziałeś i piszesz jedynie o przystanku Rozbrat. Oznacza to, że 523 wyprzedził 182 na odcinku pomiędzy Saską a Pl. Na Rozdrożu, co tylko potwierdza moje wcześniejsze słowa. A jeśli wydłużysz obserwacje o odcinek od Przyczółku to przewaga 523 nad 182 jeszcze wzrasta, ponieważ na Przyczółku obserwowane przez Ciebie 523 było dużo później niż 182, które widziałeś. Tylko w takim razie dlaczego piszesz, że nic nie warte te czerwońce?

[ Dodano: |8 Paź 2012|, 2012 16:10 ]
fik pisze:Ale to oznacza, że nie ma żadnej potrzeby wzmacniania 523 na odcinku praskim, skoro można swobodnie przepuszczać zabieralne autobusy bez obaw o zabieralność czerwońca, więc i żadnego dodatkowego 423 nie trzeba.
Oczywiście, że w obecnej sytuacji, kiedy w DP są wtyczki na 514, dodatkowe 423 nie jest potrzebne. My pisaliśmy o sytuacji, w której 423 miałoby zastąpić rzeczone wtyczki, tyle że wtedy już na dłuższym odcinku.

[ Dodano: |8 Paź 2012|, 2012 16:20 ]
Płowieszczołak pisze:Zacytowałeś wypowiedź Lipy odnośnie wtyczek 514 na Saskiej, z konkluzją nt. 423. Nie odnajduję sensu Twojej wypowiedzi w połaczeniu z tym cytatem i ww. miejscem, bo ciężko się martwić o zabieralność wtyczki 514 skoro to jej pierwszy przystanek i podjeżdża CAŁKIEM pusta.[...]
Drugi przystanek, wtyczki na 514 włączają się od Międzynarodowej.

ODPOWIEDZ