Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Dokładnie.
Albo z Saskiej odjeżdżają autobusy sekwencyjnie. Pospieszne mijają czarne po drodze. Do Pl. Na Rozdrożu dojeżdżają jednocześnie 3 dowolne autobusy.
2 wypuszczają ludzi, trzeci czeka na swoją kolejkę przed przystankiem. Potem ten autobus, oraz jakiś inny (który wyjechał 2-3 minuty później z Saskiej) wypuszczają ludzi na przystanku w tym samym momencie.
Loteria.
Albo z Saskiej odjeżdżają autobusy sekwencyjnie. Pospieszne mijają czarne po drodze. Do Pl. Na Rozdrożu dojeżdżają jednocześnie 3 dowolne autobusy.
2 wypuszczają ludzi, trzeci czeka na swoją kolejkę przed przystankiem. Potem ten autobus, oraz jakiś inny (który wyjechał 2-3 minuty później z Saskiej) wypuszczają ludzi na przystanku w tym samym momencie.
Loteria.
Nie, tyle warte te 523, o zajebistości rozkładu którego na całej trasie było już dyskutowane wiele. Na TŁ ma ten sam czas przelotu, co czarnuchy. Jednak takimi 514/525 jest trochę szybciej.MichalJ pisze:Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
Tyle warte te czerwońce...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale to oznacza, że nie ma żadnej potrzeby wzmacniania 523 na odcinku praskim, skoro można swobodnie przepuszczać zabieralne autobusy bez obaw o zabieralność czerwońca, więc i żadnego dodatkowego 423 nie trzeba.Lipa pisze:Przy Saskiej nie opłaca się teraz wsiadać w czarnuchy bo za chwilę podjeżdża wtyczka na 514 i wyprzedza nabitego czarnucha, który traci po minucie na każdym przystanku (czyli Wał, Torwar i Rozbrat). A to już razem 3 minuty w stosunku do czerwońca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Zacytowałeś wypowiedź Lipy odnośnie wtyczek 514 na Saskiej, z konkluzją nt. 423.
Nie odnajduję sensu Twojej wypowiedzi w połaczeniu z tym cytatem i ww. miejscem, bo ciężko się martwić o zabieralność wtyczki 514 skoro to jej pierwszy przystanek i podjeżdża CAŁKIEM pusta.
Czy raczej pod słowem "czerwońce" kwestionujesz sens istnienia obecnych wtyczek i wszystkiego dodatkowego na Saskiej?
Nie odnajduję sensu Twojej wypowiedzi w połaczeniu z tym cytatem i ww. miejscem, bo ciężko się martwić o zabieralność wtyczki 514 skoro to jej pierwszy przystanek i podjeżdża CAŁKIEM pusta.
Czy raczej pod słowem "czerwońce" kwestionujesz sens istnienia obecnych wtyczek i wszystkiego dodatkowego na Saskiej?
Rano wszystko jedzie podobnie i w zależności do sytuacji, ale nie powiesz mi, że 523 to zła linią, albo "czerwońce nic nie warte". Przykład sprzed 2 godzin - 182 na Zachodnim 22 17, jadę 523 na Zachodnim 22 21 i na Saskiej wysiadam minutę wcześniej, dzięki czemu mogę się przesiąść w 182 jadąc do domu. Świetna linia jednym słowem.MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.
Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
Tyle warte te czerwońce...
Hehe. Pogratulować nerw. Z takim Grodziem nie do zrobienia - oni tak potrafią dać czadu, ze nie przesiądziesz sie nawet na późniejszy z tego samego przystanku:)KwZ pisze:Twardziel, jechać późniejszym autobusem, żeby się przesiąść na wcześniejszy.
Późniejszy w realu oczywiście, bo rozkładowo to nawet nie wspominam
Popatrz, jaka franca!
Cholera, ja chyba żyję w innej rzeczywistości, niż ci z was, co opiewają tu zajebistość ogólną i szczególną 523. Bo mi się wieczorem, ale nieco wcześniejszym i w przeciwnym kierunku, zdarza późniejszym 182 (czasem też 143) dogonić wcześniejsze 523...Kosiniak pisze:Rano wszystko jedzie podobnie i w zależności do sytuacji, ale nie powiesz mi, że 523 to zła linią, albo "czerwońce nic nie warte". Przykład sprzed 2 godzin - 182 na Zachodnim 22 17, jadę 523 na Zachodnim 22 21 i na Saskiej wysiadam minutę wcześniej, dzięki czemu mogę się przesiąść w 182 jadąc do domu. Świetna linia jednym słowem.
ADD: już pomijam, że parę razy - dość dawno, ale rozkład się nie zmienił w sensie przelotu in plus - jadąc ostatnim na Bemowo - 23:27 z Wiatraka - dojeżdzałem na Górce na +10 mniej więcej. Tak, 23:50 nie 00:00, oczywiście jeśli kierowca akurat miał w dupie rozkład (co już w przypadku ostatniego kursu jest karygodne akurat nawet dla mnie). Tyle moich 0.02PLN tu, na czasach przejazdu pisałem więcej.
No to co? 182 ma lzej bo wiezie mniej. Lepiej by bylo jak by 523 stawal wszedzie i 1) sam jechal dluzej 2) spowalnial jadace za nim 182?MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.
Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
Pomyślałeś chociaż przez chwilę, że jadę z Bemowa na Gocławek? I dlatego cieszę się, iż 523 dogania 182, które zawsze jest kilka minut przed 523 i 154? Podobnie jest w drugą stronę, tylko oczywiście to 154 i 184 są o tę minutę wcześniej, niż 182.KwZ pisze:Twardziel, jechać późniejszym autobusem, żeby się przesiąść na wcześniejszy.
Oczywiście, są momenty, gdy 523 zawodzi, ale to rzadkość.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ostatnio, jak wsiadłem przy HK do 523, bo mi się bardzo śpieszyło, to między Al. Wielkopolski a GUSem zostało wyprzedzone przez SU15 na 187, który startował pewnie z okolic Zachodniego, bo nie widziałem go nijak na horyzoncie przy wsiadaniu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Bo rozkład jest do dupy. Jak przy HK jestem o czasie, to potem muszę trochę się poślimaczyć, bo inaczej na pierwszą Wiatraczną wpadnę na plusie. Natomiast jadąc na zmianę (przyspieszenie nie przekracza +2) prawie codziennie wyprzedzam 182 przy Zesłańcach, on zjeżdża na przystanek a ja nie, a drugie 182 dopadam przed Międzynarodową.fik pisze:Ostatnio, jak wsiadłem przy HK do 523, bo mi się bardzo śpieszyło, to między Al. Wielkopolski a GUSem zostało wyprzedzone przez SU15 na 187, który startował pewnie z okolic Zachodniego, bo nie widziałem go nijak na horyzoncie przy wsiadaniu.
Skoro nie widziałem 182 ani na RZS, ani na całej długości Jerozolimskich i Wawelskiej, ujrzałem dopiero przy politechnice, a wyprzedziłem na Torwarze to wydaje mi się, iż można spokojnie przyjąć, że był o czasie. Poza tym o tej porze i jeden i drugi jeździ dość regularnie. Przede wszystkim wiem jak to wszystko wygląda z ponad rocznego doświadczenia na tej trasie, więc to co mówię o świetnej roli 523 nie jest bajdurzeniem dla zasady.KwZ pisze:Nie, pomyślałem, że widziałeś faktyczny odjazd 182, a nie tylko na rozkładowej informacji się opierasz.
Ale weź pod uwagę, że to 523 zjeżdżające z mostu, na Saskiej musiało być później niż 182, które za mostem jechało 15 sekund za nim. 182 zatrzymał się wcześniej przy Wale i przy Torwarze ale Ty już tego nie widziałeś i piszesz jedynie o przystanku Rozbrat. Oznacza to, że 523 wyprzedził 182 na odcinku pomiędzy Saską a Pl. Na Rozdrożu, co tylko potwierdza moje wcześniejsze słowa. A jeśli wydłużysz obserwacje o odcinek od Przyczółku to przewaga 523 nad 182 jeszcze wzrasta, ponieważ na Przyczółku obserwowane przez Ciebie 523 było dużo później niż 182, które widziałeś. Tylko w takim razie dlaczego piszesz, że nic nie warte te czerwońce?MichalJ pisze:Dziś kilka minut przed 9 - ruch na trasie Ł z mostu bardzo duży, zmniejszenia przez wypadek nie odczułem.
Jedzie z mostu 523, jakieś 15 sekund za nim 182. 523 pomija przystanek Rozbrat, 182 nie. Na przystanku Marszałkowska 182 dogania poprzednika, do ronda Jazdy Polskiej podjeżdżają już zderzak w zderzak.
Tyle warte te czerwońce...
[ Dodano: |8 Paź 2012|, 2012 16:10 ]
Oczywiście, że w obecnej sytuacji, kiedy w DP są wtyczki na 514, dodatkowe 423 nie jest potrzebne. My pisaliśmy o sytuacji, w której 423 miałoby zastąpić rzeczone wtyczki, tyle że wtedy już na dłuższym odcinku.fik pisze:Ale to oznacza, że nie ma żadnej potrzeby wzmacniania 523 na odcinku praskim, skoro można swobodnie przepuszczać zabieralne autobusy bez obaw o zabieralność czerwońca, więc i żadnego dodatkowego 423 nie trzeba.
[ Dodano: |8 Paź 2012|, 2012 16:20 ]
Drugi przystanek, wtyczki na 514 włączają się od Międzynarodowej.Płowieszczołak pisze:Zacytowałeś wypowiedź Lipy odnośnie wtyczek 514 na Saskiej, z konkluzją nt. 423. Nie odnajduję sensu Twojej wypowiedzi w połaczeniu z tym cytatem i ww. miejscem, bo ciężko się martwić o zabieralność wtyczki 514 skoro to jej pierwszy przystanek i podjeżdża CAŁKIEM pusta.[...]