Uzgodnicie to z moderacją OB to będziecie to tam pisać. Ale nie tutaj, bo nie temu służy ten temat! Sprawa jest zamknięta i nie podlega żadnej dyskusjiTyrystor pisze:Na OB?
Informacja pasażerska
Dzisiaj na DTP można było ujrzeć nowe, elektroniczne tablice boczne, które szczerze powiedziawszy baardzo mi się spodobaly. Są czytelne, kolorowe ale bez jakiejś przesady. Dokładnie zostało opisane m.in. czy linia jest strefowa czy nie włącznie z oznakowaniem (również kolorystycznym 1,2, oraz logo "bus") takim jak na biletach. Jest również czas przejazdu między każdym przystankiem no i najważniejsze, że pod przystankiem wypisane są linie na jakie można się przesiąść. Uważam, że całkiem funkcjonalna tablica - jakby ktoś miał zdjęcie to można wrzucić
Biletomat okej, tylko lipa trochę, że nie przyjmuje papierków.
Biletomat okej, tylko lipa trochę, że nie przyjmuje papierków.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Dzięki za wrzutę MeWa.
Hmm, nie byłoby mniej czytelnie z dużymi literami? I tak numery linii pod nazwą przystanku są na tyle małe, że dla niektórych pewnie mało widoczne. Ale myślę, że chyba zrobienie dużych liter w razie czego nie będzie dużym problemem
Czy właśnie takie tablice będą w nowych SU Mobilisu? A w planach jest montowanie ich w obecnej flocie MZA czy ajentów?
Hmm, nie byłoby mniej czytelnie z dużymi literami? I tak numery linii pod nazwą przystanku są na tyle małe, że dla niektórych pewnie mało widoczne. Ale myślę, że chyba zrobienie dużych liter w razie czego nie będzie dużym problemem
Czy właśnie takie tablice będą w nowych SU Mobilisu? A w planach jest montowanie ich w obecnej flocie MZA czy ajentów?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Na to zwróciłem uwagę.Piotrek pisze:numery linii pod nazwą przystanku są na tyle małe, że dla niektórych pewnie mało widoczne.
Natomiast w tych tablicach drzemie coś zupełnie innego, skoro to ekran to może mieć bardzo zmienna treść, jak wiele BWLek mogłoby sie nagle zrobić by kierowca nie musiał targać pół tony tablic łatwe trasy objazdowe i wariantowe - pokazywał by się aktualny dojazd a nie piramida wariantów (jak na 733), również ważna sprawa - trasa mógł by być zawsze z lewej do prawej - bo sam pamietam w początkach poruszania sie KM wiele trudności sprawiało mi określenie kierunku poruszania się pojazdu, na dobra sprawę to bez przejechania jednego przystanku jest to lekko trudne
No i pytanie tylko dodatkowe e a gdzie druga strona tablicy swoja droga mógłby być przycisk pokazujący tablice w powiększeniu i przewijająca się by pokazać właśnie linie do których można sie przesiąść.
Z tego co się dowiedziałem to tak.Piotrek pisze:Czy właśnie takie tablice będą w nowych SU Mobilisu?
A co do tych tablic, to podoba mi się oznaczenie ile minut jeszcze zostało do jakiego przystanku. Dodatkowo, to cały czas bardzo czytelne Warszawskie korale, bałem się tego systemu a tu proszę, chyba będziemy mieli najlepszą informacje pasażerską w Europie (wewnątrzautobusową).
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Pewnie można, ale w takiej sytuacji gdy odznaczone przystanki są na szaro i minuty też zostają podane, to nie widzę problemu żeby leciało od prawej do lewejTeokryt pisze:trasa mógł by być zawsze z lewej do prawej - bo sam pamietam w początkach poruszania sie KM wiele trudności sprawiało mi określenie kierunku poruszania się pojazdu, na dobra sprawę to bez przejechania jednego przystanku jest to lekko trudne
Okej, dzięki. To fajnie, ciekawe co z resztą "starych" autobusówkajo pisze:Z tego co się dowiedziałem to tak.
You're right!kajo pisze:chyba będziemy mieli najlepszą informacje pasażerską w Europie (wewnątrzautobusową).
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Takie ekrany powinny być montowane we wszystkich wozach oprócz Ikarusów i Jelczy starszych niż seria 49XX.
Świetnie to wygląda.
Oczywiście w przynajmniej 30% przypadków coś by na nich nie działało, o ile całe by działały, ale może i to by się kiedyś zmieniło...
Przydłoby się jeszcze uczłowieczenie niektórych przystanków
Świetnie to wygląda.
Oczywiście w przynajmniej 30% przypadków coś by na nich nie działało, o ile całe by działały, ale może i to by się kiedyś zmieniło...
Przydłoby się jeszcze uczłowieczenie niektórych przystanków
http://www.youtube.com/watch?v=TIWb-aEcztc&fmt=18
Takie coś zarejestrowałem jak jechałem na DTP w 154
Ot chyba nie mógł wystartować a przy okazji zdradził rozmiar matrycy 16x120 (jak mało widać to niestety ale YT strasznie obcina jakość)
Takie coś zarejestrowałem jak jechałem na DTP w 154
Ot chyba nie mógł wystartować a przy okazji zdradził rozmiar matrycy 16x120 (jak mało widać to niestety ale YT strasznie obcina jakość)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zgadzam się - jeśli to wejdzie i będzie dobrze obsługiwane (aktualność danych, utrzymanie w działaniu, precyzja lokalizacji pojazdu w konkretnym miejscu, zapowiadanie głosowe) to będzie najlepszy system informacyjny wewnętrzny w Europie. Aczkolwiek legenda mogłaby być dwujęzyczna do kompletu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Strona R&G już dawno zdradziła. Podobnie jak i oznaczenie tego wyświetlacza (ETL 416120)Teokryt pisze:http://www.youtube.com/watch?v=TIWb-aEcztc&fmt=18
Takie coś zarejestrowałem jak jechałem na DTP w 154
Ot chyba nie mógł wystartować a przy okazji zdradził rozmiar matrycy 16x120 (jak mało widać to niestety ale YT strasznie obcina jakość)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11