Strona 195 z 257

: 19 sty 2009, 23:58
autor: Bastian
Nazgul pisze:106 zostaje do UKSW będąc kompletnym dublem 114, jakby nie mogło zostać skrócone do M Młociny, a 103 nie może zostać skrócone do UKSW realizując połączenie inną trasą, zapewniając jednocześnie dojazd z Przy Agorze do metra.
Akademiki są na Jelonkach, a nie na Powązkach...

: 19 sty 2009, 23:59
autor: Nazgul
pawcio pisze:Miało jeździć do Chomiczówki, nie było zgody. Cóż zrobić.
Skrócić do M Młociny

: 20 sty 2009, 0:05
autor: SławekM
Bastian pisze:
Nazgul pisze:106 zostaje do UKSW będąc kompletnym dublem 114, jakby nie mogło zostać skrócone do M Młociny, a 103 nie może zostać skrócone do UKSW realizując połączenie inną trasą, zapewniając jednocześnie dojazd z Przy Agorze do metra.
Akademiki są na Jelonkach, a nie na Powązkach...
No to jak macie problem z 106, to skrócić to coś do Cm. Wolskiego i po kłopocie.

: 20 sty 2009, 0:07
autor: Nazgul
Bastian pisze:Akademiki są na Jelonkach, a nie na Powązkach...
I co to za argument? Studenci UKSW to w większości mieszkańcy tamtych akademików? #-o Akademiki są też w innych miejscach, a jakoś nie mają dojazdu bezpośredniego do UKSW, podobnie jak i studenci na stałe mieszkający w Warszawie.

Wg Twojego myślenia lepszym rozwiązaniem w zakresie komunikacji miejskiej jest zapewnienie bezpośredniego dojazdu garstce studentów z akademików na Jelonkach do UKSW, niż jednoczesną obsługę okolic wolumenu przez 103 (dowożące tutejszą znacznie liczniejszą grupę uczniów do kilku szkół bielańskich, jak i też wiele osób na bazar) przy jednoczesnym zapewnieniu połączenia Przy Agorze z metrem :shock:

Może w takim toku dyskusji to ogóle wydłużmy wszystkie linie z Huty do UKSW, żeby jeszcze więcej studentów miało bezpośredni dojazd do tamtejszej arcyważnej uczelni.

: 20 sty 2009, 0:13
autor: desert_eag
Nadal nie rozumiem jak można robić reformę do połowy, przecież to wszystkim bokiem wychodzi... Czy Beton nie raczy tego dostrzec?

: 20 sty 2009, 0:24
autor: Bastian
Nazgul pisze:Wg Twojego myślenia lepszym rozwiązaniem w zakresie komunikacji miejskiej jest zapewnienie bezpośredniego dojazdu garstce studentów z akademików na Jelonkach do UKSW
Bynajmniej nie chodzi o mój tok myślenia...

: 20 sty 2009, 0:41
autor: KwZ
106 w takiej formie to lepiej skasować na rzecz silniejszego 184.
103 lepiej dać na UKSW przez Wrzeciono, co zapewni połączenie Wrzeciona z metrem, bazarkiem. Ponadto umożliwiłoby kasację 181. Kiedyś sprawdziłem, że przystanek Przy Agorze jest co prawda nieco dalej (90m), ale sam przystanek jest 600 m bliżej kampusu na Młocinach, więc i tak powinno być szybciej studentom.

Czy planowane są zmiany na 181? Czemu 103 jeździ przez Powązki?

: 20 sty 2009, 0:45
autor: Bastian
KwZ pisze:Ponadto umożliwiłoby kasację 181.
No chyba żartujesz?
KwZ pisze:Czemu 103 jeździ przez Powązki?
Bo obecnie nie ma w zasadzie możliwości dostania się tam z Bielan inaczej - nieczynne są przystanki na Trasie AK (186, 197).

: 20 sty 2009, 1:17
autor: geograf_OSU
Bastian pisze:Bo obecnie nie ma w zasadzie możliwości dostania się tam z Bielan inaczej - nieczynne są przystanki na Trasie AK (186, 197).
Tylko czy takie tlumy w tej relacji jezdza ze potrzebne jest bezposrednie polaczenie? Nie dalo sie przerzucic 197 przez Powazkowska i Tatarska?
I dlaczego wycofano z odcinka Perzynskiego-Zeromskiego-Schreogera puszczajac trasa 132?
Dobrze przynajmniej ze wycofano z UKSW.

: 20 sty 2009, 7:48
autor: pjok-79
Teraz na pewno mieszkańcy Wrzeciona skaczą z radości, że dowozówki do metra będą wysadzać ich 500 metrów od stacji Młociny i 600 metrów od stacji Wawrzyszew. Reforma jak cholera. Do tego dojazd z Wrzeciona do SP 209 z przesadką lub dojściem ok 800m. Brawo.
Młociny dojazd do metra też mają poprawiony. Z linii 103, 106, 114 została jedna. I tylko Bastianie proszę Cię nie pisz, że częsta, bo chyba częściej niż teraz nie będzie jeździła?

Czy nie można było uciąć 106 do Chomików, a 103 puścić z UKSW nie co 12 minut a co15?

: 20 sty 2009, 8:39
autor: Kra
Ja tak z głupia zapytam - a jak to 205 będzie skręcać z Pl. Inwalidów w lewo w kierunku Pl.Wilsona. Dotąd było wara od tego a teraz nagle można. I nie wróżę temu 205 sukcesu - raczej powinno być 157 Gdańską a 205 po jego obecnej trasie na Dolnym Marymoncie.
A co z reszty?
Na Broniewskiego ktoś popada ze skrajności w skrajność - było 520, 121 i 132 do metra (103 po części) - 11 (lub 10 - zależy jak liczyć 520) kursów w szczycie + 112 (4 kursy w szczycie). Pojawiło się 114 (wycofanie 520) - mamy 12 kursów w szczycie (+ 112).
Teraz wypada 121, 132 i 112 - zostaje 6 kursów w szczycie (114), miało być po części 103 ale "zwiedzanie" Powązek jest jakimś kosmicznym idiotyzmem (bez względu na to czy 186 i 197 tam stają czy nie - jest 122, 170, 406).
Wiem, że obecne obciążenie 114 jest takie sobie ale czy czasem ZTM nie poszedł za daleko ?

: 20 sty 2009, 8:42
autor: banan33
Właśnie mieszkańcy Wrzeciona , szaleją z radości. Fakt, że kawał do przystanków mają metro. Jest jeszcze sprawa 121. Uważam, iż ta linia powinną jechać przez Gdańską i Metro Marymont. ( chyba nie zmieni to ilości brygad? ). Ilekroć jeździłem z Metra Marymont na Wrzeciono korzystałem z tej linii, i żeby nie było, że prywata ( bo trochę tak ;-) ) to ten autobus zawsze był pełen i to o każdej porze, zarówno w jedną jak i drugą stronę. I zapełniał się właśnie przy Marymocie ( w stronę Wrzeciona). Także już pełen podjeżdza od strony Chomiczówki i ma także wieczorem ładne zapełnienie. Wyraźnie widać iż mieszkańcy Wrzeciona licznie wykorzystują tą drogę dojazdu do metra. Bądź co bądź wychodzi to szybciej niż z buta od metra, lub spacerek 500m do przystanku żeby pojechać Przy Agorze. Reasumując postuluje powrót 121 na Metro Marymont.

: 20 sty 2009, 8:58
autor: Kra
Bastian pisze:
Kra pisze:Podaż 1000 miejsc na godz. - jak to wyliczone ? Rozumiem 5,5 x 114
Pomiarowiec żadnego 0,5 autobusu nie widział (-(
Ok, spojrzałem :sad: na godz. 6 i 7 wtedy jest średnio 5,5 kursu na godz. - ale jak liczona jest podaż, SU 18 to ponad 160 os. tak jak napisane w wozie, jeżeli tak to powiedz mi jak się ma tam zmieścić tyle osób, w przegubowym Ikarusie to był już szczytowy maks. a w SU18 jest dużo mniej miejsc stojących.

: 20 sty 2009, 9:23
autor: Lukasz436
Sam trochę żałuję tego 189 z częstotliwością 5-8/10/10. Ale niedługo remont Marynarskiej. Wtedy by wszystko w stadach jeździło - nawet w DP...

Co do zmiany 131/520/522. Trochę szkoda że nie zostało to wprowadzone już. Wiele osób ode mnie z pracy dojeżdża z Wilanowa i jednak wolą częste 131 w porównaniu ze stadami na 131/522.

: 20 sty 2009, 10:04
autor: person
banan33 pisze:Ilekroć jeździłem z Metra Marymont na Wrzeciono korzystałem z tej linii, i żeby nie było, że prywata ( bo trochę tak ;-) ) to ten autobus zawsze był pełen i to o każdej porze, zarówno w jedną jak i drugą stronę. I zapełniał się właśnie przy Marymocie ( w stronę Wrzeciona).
Moje obserwacje są zgoła inne: 121 wyjeżdża puste z Gdańskiej (sytuacja mogła być inna w kilku porannych i popołudniowych kursach, gdy korzystała z nich młodzież szkolna) i takie samo wjeżdża w tą ulicę. Kto będzie czekał na linię-widmo, gdy tramwaje w stronę Wrzeciona kursują co chwilę?
Reasumując, dobrze że trasa i czas dojazdu zostaną skrócone.