: 15 gru 2012, 16:31
Z Busmanem takie numery już nie przejdą, bo czasy są wspólne dla wszystkich linii.(i nie wrzucać ewidentnych niedoczasów w postoje na pętlach, bo potem różni tacy bredzą jaki to autobus jest szybki)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Z Busmanem takie numery już nie przejdą, bo czasy są wspólne dla wszystkich linii.(i nie wrzucać ewidentnych niedoczasów w postoje na pętlach, bo potem różni tacy bredzą jaki to autobus jest szybki)
Dyskusja na ten temat była. I podobno nie ma możliwości poprawienia czasów przejazdu między przystankami w miejscach, gdzie są ewidentnie spaprane, bo trzeba byłoby poprawiać również wszystkie rozkłady, a to kosztowne i upierdliwe, więc niech będzie do dupy, bo tak jest łatwiej.pawcio pisze:Z Busmanem takie numery już nie przejdą, bo czasy są wspólne dla wszystkich linii.(i nie wrzucać ewidentnych niedoczasów w postoje na pętlach, bo potem różni tacy bredzą jaki to autobus jest szybki)
pawcio pisze:Trzeba by obejrzeć sąsiednie koordynacje w Wesołej i Nowym Rembertowie. Na pewno trochę rozsunięto stada 502+514 na Ostrobramskiej.
Paradoksalnie od momentu podniesienia częstotliwości 520 na Ostrobramskiej jest gorzej niż było, bo 8-10 minutowe dziury w międzyszczycie i DS są całkiem częste. A kiedyś wszystko razem złożone do kupy chodziło idealnie co 5 minut.Robert 514 pisze:no nie odsunięto tak jak być powinno
Z rana w porannym szczycie w kierunku metra Politechnika to raczej przysunięto. 514 jest punktualne, za to 502 jest na Ostrobramskiej spóźnione parę minut przez Trakt Brzeski. Dziś rano wsiadałem przy CH Promenada do 502 (8434), za nim w odległości 15 sekund jechało 514.pawcio pisze:Na pewno trochę rozsunięto stada 502+514 na Ostrobramskiej.
jasiu pisze:Myślałem raczej o zmniejszeniu częstotliwości 125 w DP
pawcio pisze:Do czasu otwarcia Targowej dla tramwajów częstotliwości 125 obciąć nie dasz rady.