Strona 195 z 271

: 15 gru 2012, 16:31
autor: pawcio
(i nie wrzucać ewidentnych niedoczasów w postoje na pętlach, bo potem różni tacy bredzą jaki to autobus jest szybki)
Z Busmanem takie numery już nie przejdą, bo czasy są wspólne dla wszystkich linii.

: 15 gru 2012, 17:32
autor: Szeregowy_Równoległy
pawcio pisze:
(i nie wrzucać ewidentnych niedoczasów w postoje na pętlach, bo potem różni tacy bredzą jaki to autobus jest szybki)
Z Busmanem takie numery już nie przejdą, bo czasy są wspólne dla wszystkich linii.
Dyskusja na ten temat była. I podobno nie ma możliwości poprawienia czasów przejazdu między przystankami w miejscach, gdzie są ewidentnie spaprane, bo trzeba byłoby poprawiać również wszystkie rozkłady, a to kosztowne i upierdliwe, więc niech będzie do dupy, bo tak jest łatwiej.

: 22 sty 2013, 19:42
autor: pawcio
pawcio pisze:Trzeba by obejrzeć sąsiednie koordynacje w Wesołej i Nowym Rembertowie. Na pewno trochę rozsunięto stada 502+514 na Ostrobramskiej.
Robert 514 pisze:no nie odsunięto tak jak być powinno
Paradoksalnie od momentu podniesienia częstotliwości 520 na Ostrobramskiej jest gorzej niż było, bo 8-10 minutowe dziury w międzyszczycie i DS są całkiem częste. A kiedyś wszystko razem złożone do kupy chodziło idealnie co 5 minut.

: 22 sty 2013, 21:22
autor: Kosiniak
Korzystam kilka razy w tygodniu i wiem, że jest beznadziejnie...stada i straszne dziury w rozkładach. Współczuje pracownikom Promenady - po 21 mają bodajże 15 minutową przerwę pomiędzy autobusami.

: 23 sty 2013, 8:31
autor: Płowieszczołak
pawcio pisze:Na pewno trochę rozsunięto stada 502+514 na Ostrobramskiej.
Z rana w porannym szczycie w kierunku metra Politechnika to raczej przysunięto. 514 jest punktualne, za to 502 jest na Ostrobramskiej spóźnione parę minut przez Trakt Brzeski. Dziś rano wsiadałem przy CH Promenada do 502 (8434), za nim w odległości 15 sekund jechało 514.

: 23 sty 2013, 10:31
autor: Kosiniak
Najlepiej dla Ostrobramskiej by było, gdyby 502 i 514 było co 15 minut od siebie, wtedy można mówić o dobrej koordynacji. Pytanie, czy da się tak zrobić, w stosunku do wcześniejszej trasy? :-k

: 23 sty 2013, 10:45
autor: pawcio
Wcale nie 15. 10-20 powinno być, by się spasowywało z taktem 520.

: 01 lut 2013, 22:43
autor: jasiu
A może zamiast gmerać przy 502/514 podbić częstotliwość 525 kosztem 125?

: 01 lut 2013, 22:55
autor: pawcio
Do czasu otwarcia Targowej dla tramwajów częstotliwości 125 obciąć nie dasz rady.

: 01 lut 2013, 22:55
autor: Wiliam
Dopiero co Grochowskiej ciachnięto 3, a 125 puste tam nie jeździ.

: 01 lut 2013, 23:16
autor: jasiu
tylko że już na odcinku zapłowieckim 125 ma na oko 2x słabszą frekwencję od 525. Ile razy bym nie jechał, w godzinach szczytu do Gocławka mam wolne miejsca siedzące.

: 01 lut 2013, 23:57
autor: pawcio
Odetniesz Międzylesie od Pragi na zachód od Wiatracznej?

: 02 lut 2013, 0:17
autor: jasiu
Myślałem raczej o zmniejszeniu częstotliwości 125 w DP i podbiciu w zamian 525 - adekwatnie do popytu.

: 02 lut 2013, 0:20
autor: fik
jasiu pisze:Myślałem raczej o zmniejszeniu częstotliwości 125 w DP
pawcio pisze:Do czasu otwarcia Targowej dla tramwajów częstotliwości 125 obciąć nie dasz rady.

: 02 lut 2013, 8:22
autor: ashir
A wcześniej 125 jeździło co 15/20//20, a 226 co 10/10//10 i chyba było to lepsze rozwiązanie. :-k