volviak pisze:Jarek pisze:Z Powsina powinno się jeździć częsta dowozówką do metra Wilanowska
A nie do Kabat (pomijając oczywiste braki infrastruktury z asfaltem włącznie)?
ness pisze:^^
Imho szybciej na dw.poludniowy bedzie dopiero kiedy skrzyzowanie dolina sluzewiecka/al. wilanowska stanie sie bezkolizyjne, czyli za... 5-7 lat albo i nigdy, opcjonanie kiedy dociagna poludniowa odbwodnice na wschod warszawy (zalezy ile ona zdejmie ruchu z DS i czy w ogole), tak czy siak nie mniej niz 5 lat.
Powsin docelowo do metra powinien wozic sie bezposrednio na kabaty, albo przez MW (przesiadka w trama czy co tam kiedys bedzie) plaskowickiej na imielin.
Podmiejskie z konstancina tak samo.
Analogicznie MW ciszewskiego/plaskowickiej do metra, a nie przez wilanowska.
MW jeśli już to na stokłosach niż na imielinie - popatrz sobie na mapę
- zwłaszcza, ze tam jest już ułomny, bo ułomny parking P+R
Co do Powsina - infrastruktura powstanie za 2 lata, ale pojawi się problem jak połączyć obsługę Powsina oraz Parku Kultury, z dojazdem do M. Kabaty
Nowokabacka nie będzie miała połączenia z ul. Gąsek, nad tą ulicą będzie przechodzić wiaduktem, to raz, a dwa, trzeba by budować kilkanaście metrów nowej drogi - więc nie da się wyciągnąć czegoś z pętli przy Parku Kultury przez Stare Kabaty (pomijając kwestię tylko jednego przystanku ).
Połączenie Drewny - Nowokabacka, będzie koło osiedla Patio, czyli za skrzyżowaniem Drewny/Przyczółkowa. IMHO dowozówka, która kursowałaby na trasie Wilanów - M. Kabaty, musiałaby kursować tak :
Wyjazd z Nowokabackiej w Drewny (ZP Os. Patio), Drewny prosto do Przekornej (ZP. Andrutowa) i dalej jak 519, czy 130 do pętli w Wilanowie.
Połączylibyśmy w ten sposób trzy w jednym - dowóz do metra, do urzędu dzielnicy i do węzła przesiadkowego.
Ew. mogłoby mieć podjazdy w wybrane kursy do Parku Kultury.
Przy okazji można by naprawić pewną niedogodność w postaci braku przystanku na Drewny kierunku Wilanowa w ZP Andrutowa