Strona 198 z 235

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 16 sty 2020, 23:20
autor: MisiekK
Michalk001 pisze:
16 sty 2020, 21:01
Jedynie brakuje charakterystycznych tabliczek znamionowych pomiędzy środkowymi drzwiami
Trzeba dorobić....
Michalk001 pisze:
16 sty 2020, 21:01
wydaje mi się że one z Konstalu wychodziły w jaśniejszym odcieniu czerwieni.
Czerwień była bardziej ceglasta. Tu jest RAL 3003 - 13N tak, te 105Na już miały inny odcień - malowano tym co zakład miał. Ale nie ma co się nad tym znęcać - wypłowieje.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 16 sty 2020, 23:43
autor: vernalisadonis
Ten wóz jest z 1988r. Czy w tym czasie 105tki były już produkowane bez tych charakterystycznych szyb nad drzwiami oraz w kabinie motorniczego?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 0:17
autor: Stary Pingwin
Jechałem za nim i zauważyłem,że kabina drugiego wozu jest w wersji oryginalnej(mała). A jak w pierwszym wagonie?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 1:44
autor: fraktal
vernalisadonis pisze:
16 sty 2020, 23:43
Ten wóz jest z 1988r. Czy w tym czasie 105tki były już produkowane bez tych charakterystycznych szyb nad drzwiami oraz w kabinie motorniczego?
Tak, rzeczywiście dobrze odwzorowali ten tramwaj, mnie aż przeszedł dreszcz, jak go dzisiaj zobaczyłem, ponieważ podróży tramwajami w 1988 roku nie wspominam zbyt miło: ogromne tłoki, co było dolegliwe zwłaszcza w ciasnych parówkach, motorniczowie zostawiający tramwaj w trakcie pracy i wbiegający po coś do sklepu, dzwonienie dzwonkiem wewnętrznym, gdy ludzie jeszcze wsiadali, zamykanie drzwi po piętach (oczywiście przytrzaskiwanie drzwiami też się zdarzało, na szczęście dość rzadko. Sam nie wiem, czemu zacząłem się interesować KM po tym wszystkim, co widziałem w ówczesnej codziennej drodze do przedszkola. :razz:

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 2:19
autor: Michalk001
vernalisadonis pisze:
16 sty 2020, 23:43
Ten wóz jest z 1988r. Czy w tym czasie 105tki były już produkowane bez tych charakterystycznych szyb nad drzwiami oraz w kabinie motorniczego?
Szybki nad drzwiami miały tylko wozy 10xx, od 1100 były już takie jak obecnie jeszcze jeżdżą.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 6:46
autor: Łukasz
A dzwonek wewnętrzny ma, czy ten piszczyk co miał przed renowancją?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 15:48
autor: fraktal
Ma dzwonek.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 20:08
autor: drobert
Stary Pingwin pisze:
17 sty 2020, 0:17
Jechałem za nim i zauważyłem,że kabina drugiego wozu jest w wersji oryginalnej(mała). A jak w pierwszym wagonie?
W pierwszym jest normalna kabina w klimatyzacją włącznie.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 21:32
autor: Stary Pingwin
Dzięki za info.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 22:12
autor: drobert
Pulpit jest trochę inny niż standardowy bo są zetki, stare kontrolki i przyciski czy jeden woltomierz z wyjątkiem elektronicznego prędkościomierza, mesita czy przycisku piasecznicy umieszczonego w innym niż standardowo miejscu bo w jednym rzędzie ze stacyjką. No i fotel jest taki jak w normalnych wagonach a nie stary.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 sty 2020, 22:56
autor: Stary Pingwin
Najlepsze są zetki-dzyń, bum i jedziemy. Nie ma ociągania się i trzymania drzwi.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 18 sty 2020, 21:30
autor: fraktal
Stary Pingwin pisze:
17 sty 2020, 22:56
Najlepsze są zetki-dzyń, bum i jedziemy. Nie ma ociągania się i trzymania drzwi.
Chyba że akurat drzwi ulegną awarii. :razz:

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 19 sty 2020, 11:25
autor: Stary Pingwin
Tam nie ma się co zepsuć.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 20 sty 2020, 19:52
autor: Michalk001
Dziś trafił mi się na 15 - o ile faktycznie w pierwszym wagonie drzwi są wolniej ustawione, o tyle w 1251 trzaskają jak powinny. 😁 Resztę już inni dopisali, oryginalny dzwonek, wszystkie lampki, w 1252 duża kabina, w 1251 mała. Ale sama inicjatywa super, wagon żywcem wzięty z Konstalu (jedynie brakuje charakterystycznych tabliczek znamionowych pomiędzy środkowymi drzwiami).

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 21 sty 2020, 9:15
autor: Szeregowy_Równoległy
Jechałem tym cudakiem wczoraj, gdy zjeżdżał późnym popołudniem do zajezdni. Nie przerabiał zwrotnic. Ani na Wilsonie, ani na Marymoncie. Może dlatego był opóźniony, a motorowy próbował zabić prowadzony skład.