Strona 199 z 257

: 21 sty 2009, 9:33
autor: Kra
195 pisze:
Rosa pisze:Czyli ze 112 ludzie się teraz bedą musieli przesiadać na (wg metra) nieprzesiadkowej stacji Słodowiec.
To się ludzie z Żeromskiego ucieszą z poprawy.
no i dlatego warto by tymczasowo linię 112 w stronę CH.Marki skierować-tak jak wcześnie proponowałem-przez <M> Marymont, czyli Karolin-...-Żeromskiego-Włościańska-Żelazowska-Al.Armii Krajowej-...-CH.Marki ;-) ażeby ułatwić przesiadkę ludziom z Żeromskiego do metra, do czasu kiedy nie zostaną wybudowane przystanki na Kasprowicza przy Słodowcu czy coś takiego ;-)
A może zrobić nieco dziwniejszy manewr - 112 przez Słowackiego, PL Wilsona, Krasińskiego, Wisłostradę, zaś 114 od Pl. Wilsona przez Słowackiego do Trasy TT - prawdopodobnie potrzeba byłaby dodatkowa brygada dla 112 ale skoro mają być dodatki na 114 to jest skąd brać :-k

: 21 sty 2009, 9:36
autor: 195
Kra pisze:A może zrobić nieco dziwniejszy manewr - 112 przez Słowackiego, PL Wilsona, Krasińskiego, Wisłostradę,
czas przejazdu w obie strony byłby lepszy jak niegdyś na linii 195 ;-) Na nowej trasie 112 będzie jechało w obie strony po 60-70 minut i to bez korków

: 21 sty 2009, 9:43
autor: Bastian
195 pisze:warto by tymczasowo linię 112 w stronę CH.Marki skierować-tak jak wcześnie proponowałem-przez <M> Marymont, czyli Karolin-...-Żeromskiego-Włościańska-Żelazowska-Al.Armii Krajowej-...-CH.Marki ;-)
Nie jest to możliwe ze względu na przepustowość skrzyżowania Słowackiego - Włościańska. Spada co prawda 701, za to wchodzi 132.

Prędzej Żeromskiego - Duracza - Kasprowicza - Żeromskiego z przystankiem przy Słodowcu. Na to akurat są szanse.

[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 09:45 ]
Kra pisze:prawdopodobnie potrzeba byłaby dodatkowa brygada dla 112 ale skoro mają być dodatki na 114 to jest skąd brać :-k
A to już nie ma obaw, czy do 114 zabiorą się pasażerowie z Broniewskiego? :>

: 21 sty 2009, 9:55
autor: Kra
Bastian pisze:A to już nie ma obaw, czy do 114 zabiorą się pasażerowie z Broniewskiego? :>
Jeżeli zdaniem ZTM (jako organizatora przewozów) dodatki są niezbędne to niech je wprowadzi do rozkładu, jeżeli jest przeciwnie to powinno się je wykorzystać w innym miejscu. =;

dopisek: A wczoraj to mnie nieco poniosło. Przepraszam.

: 21 sty 2009, 10:01
autor: JacekM
Bastian pisze:A to już nie ma obaw, czy do 114 zabiorą się pasażerowie z Broniewskiego? :>
Nie zabiorą się raz, drugi raz poczekają o 7 rano piętnaście minut i już zaczną szukać innego dojazdu (np. rano 2-28 w koordynacji 2-10 :rotfl2: ). O to chodziło, czyż nie?

: 21 sty 2009, 10:49
autor: pjok-79
BASTIANIE
Czy możesz wreszcie odnieść się do udupienia zamiany 103 ze 106. Wiele osób już o tym pisało, więc może w końcu się wypowiesz.
Nie można 106 wywalić na Hutę lub Chomiczówkę, a 103 skrócić tylko do UKSW i zostawić na Wrzecionie?

: 21 sty 2009, 10:50
autor: Doman
JacekM pisze:Bastian napisał/a:
A to już nie ma obaw, czy do 114 zabiorą się pasażerowie z Broniewskiego?
Nie zabiorą się raz, drugi raz poczekają o 7 rano piętnaście minut i już zaczną szukać innego dojazdu (np. rano 2-28 w koordynacji 2-10 ). O to chodziło, czyż nie?
Jeśli sie nie zabiorą do 114 to pojadę tramwajem i się okaże, że nie są w stanie wejść na Dw. Gdańskim do metra, wiec odkurzą samochody i zaczną mieć w dupie politykę ZTMu. Zrobi sie luz w autobusach i ZTM utnie wtyczki. Wtedy znów ludzie przejdą do tramwajów, ale sie okaże, ze do metra juz jest tylko 28, bo przecież 2 sie nie sprawdza, wiec wybiorą swoje pojazdy.... itd itd.

Ursynów metro ma 13.5 lat i jeszcze słychać głosy nad usprawnieniem komunikacji naziemnej, zatem ciekawe ile lat bedą czekały na to Żoliborz i Bielany?

: 21 sty 2009, 11:01
autor: fraktal
pjok-79 pisze:Czy możesz wreszcie odnieść się do udupienia zamiany 103 ze 106.
Co prawda znów odpowiadam na pytanie nie skierowane do mnie i to w dodatku, snując przypuszczenia, ale myślę, że chodzi po prostu o brak brygad. Zostawienie 103 na UKSW wiązałoby się z pogorszeniem częstotliwości tejże linii, więc jako dowozówka do metra średnio by działało. Pytanie tylko po co komu częsta linia, która nie dowozi Wrzeciona do Metra Wawrzyszew, nie jedzie Żeromskiego (uczniowie z podstawówki przy Kasprowicza, często wysiadali na Żeromskiego właśnie) i jedzie przez Powązkowską. Jedyny plus - mieszkańcy Piasek będą mieli trochę lepszą dowozówkę do stacji metra Stare Bielany i to rzeczywiście może być jakąś zaletą.

: 21 sty 2009, 11:09
autor: pjok-79
Tylko gdzie w tym wszystkim jest poprawa komunikacji. Zauważ również że proponuję duże skrócenie 106, a w dalszej perspektywie likwidację linii na rzecz 189

: 21 sty 2009, 11:40
autor: Harry
Kra pisze:Układ, który powstał, może nieco przypadkowo, moim zdaniem sprawdza się, chyba wystarczyłyby drobne korekty
Pełna zgoda.

: 21 sty 2009, 12:46
autor: Bastian
No toż i są - z wyjątkiem akurat bardzo uzasadnionej zmiany 112 - tak naprawdę drobne korekty...

: 21 sty 2009, 12:46
autor: pawcio
pjok-79 pisze:a w dalszej perspektywie likwidację linii na rzecz 189
Musisz mieć bardO długą perspektywę.

: 21 sty 2009, 12:59
autor: Glonojad
A może 112 po trasie 106 wyciągnąć na południe?

: 21 sty 2009, 13:03
autor: pawcio
Trzycyfrowy czas przejazdu?

: 21 sty 2009, 13:14
autor: Glonojad
Skąd, tylko 73 - 94. ;D