KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
- a/p TALENT
- Posty: 1726
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Jak mniemam, wycięcie 105 i 112 z trasy Radiową i Wrocławską było spowodowane także totalnym młynem w szczycie porannym na lewoskręcie z Radiowej we Wrocławską. Myślę, że niezłym pomysłem może być skorygowanie trasy muchowozu 220 z pętli Nowe Bemowo , Piastów Śląskich, Wrocławską do Radiowej / tak jak 122 po zmianach /.
Podzieliłem się ze społeczeństwem bemowskim newsem o zmianach tras autobusów -
dawno nie słyszałem tak robaczywych komentarzy....
Podzieliłem się ze społeczeństwem bemowskim newsem o zmianach tras autobusów -
dawno nie słyszałem tak robaczywych komentarzy....
ZUS fundatorem emigracji
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36973
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nowolazurową na Skorosze bardzo chętnie. Wcześniej tego nie widzęGlonojad pisze:A może 112 po trasie 106 wyciągnąć na południe?

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- a/p TALENT
- Posty: 1726
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Geografie :
1. częste zmiany w przebiegu tras są zawsze totalnie negowane - zwłaszcza jak dotyczy to tak oswojonych linii jak 105 i 112. ZTM mogło - nawet dla wątłej osłody goryczy - zaproponować korektę trasy 220.
2. zabranie z Radiowej/Wrocławskiej 2 linii autobusowych pod ogólnym hasłem -Metro na Młocinach, czas na cięcia linii autobusowych- może tylko liczyć na mało parlamentarne komentarze ze strony bemowian" z lotniska".
1. częste zmiany w przebiegu tras są zawsze totalnie negowane - zwłaszcza jak dotyczy to tak oswojonych linii jak 105 i 112. ZTM mogło - nawet dla wątłej osłody goryczy - zaproponować korektę trasy 220.
2. zabranie z Radiowej/Wrocławskiej 2 linii autobusowych pod ogólnym hasłem -Metro na Młocinach, czas na cięcia linii autobusowych- może tylko liczyć na mało parlamentarne komentarze ze strony bemowian" z lotniska".
ZUS fundatorem emigracji
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Jeżeli dobrze zrozumialem, to uważasz że kolejne wycinanie linii z Żeromskiego to świetny pomysłKra pisze:ps. A tak w ogóle to się zacząłem zastanawiać po co te zmiany od lutego w takim zakresie. Układ, który powstał, może nieco przypadkowo, moim zdaniem sprawdza się, chyba wystarczyłyby drobne korekty (typu 701 do Huty czy skrócenie 121) i reszta by działała w porządku.


Po 114, 708, 726 chciałbyś jeszcze zlikwidować kolejną linię na Żeromskiego (701), nic nie dodając w zamian?
Uważam że skierowanie lini 112 na ich miejsce jest dobrym pomysłem

Zgadzam się całkowicie z BastianemBastian pisze:No toż i są - z wyjątkiem akurat bardzo uzasadnionej zmiany 112 - tak naprawdę drobne korekty...
Ale przeniesiono wcześniej bardzo silnie obsadzone 114 z Żeromskiego.JacekM pisze:Wywalenie prawie połowy linii z Broniewskiego to doprawdy drobna korekta...
Dodatkowo jest tam pełno linii tramwajowych...

Taki miał być sens powyższego posta...Piotrek pisze:No i nie będzie 701 na Żeromskiego. W zamian oprócz 112 częstsze 110.

Taki jest niestety skutek pełzającej rewolucji. Jak by to zrobić raz, a dobrze, to by takich kontrowersji nie było.adaszko pisze:Ale przeniesiono wcześniej bardzo silnie obsadzone 114 z Żeromskiego.JacekM pisze:Wywalenie prawie połowy linii z Broniewskiego to doprawdy drobna korekta...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W zamian za 520, więc było na 0 wtedy.adaszko pisze:Ale przeniesiono wcześniej bardzo silnie obsadzone 114 z Żeromskiego.
PLONK, 2 i 28 dowożą do metra i nie są ze sobą skoordynowane. 35 nawet nie liczę... A kolega chyba nie bywa na Broniewskiego, nie zna realiów, a postuje tylko na podstawie dogmatów, które nie zawsze są słuszne...Dodatkowo jest tam pełno linii tramwajowych...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Tak się dziwnie składa że mieszkam w tamtych okolicach od urodzeniaJacekM pisze:A kolega chyba nie bywa na Broniewskiego, nie zna realiów, a postuje tylko na podstawie dogmatów, które nie zawsze są słuszne...

Tak, ale wcześniej jak już wspomniałem w bardzo krótkim czasie na Żeromskiego zlikwidowano 114, 708, 726, a dodatkowo jeszcze teraz 701 i 103JacekM pisze:Ale przeniesiono wcześniej bardzo silnie obsadzone 114 z Żeromskiego.
W zamian za 520, więc było na 0 wtedy.
Czy ja mówię coś o ŻeromskiegoTak, ale wcześniej jak już wspomniałem w bardzo krótkim czasie na Żeromskiego zlikwidowano 114, 708, 726, a dodatkowo jeszcze teraz 701 i 103

dobra, dobra, zresztą nie jest to najistotniejszy wątek...Tak się dziwnie składa że mieszkam w tamtych okolicach od urodzenia
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.