Strona 200 z 271

: 06 lut 2013, 19:30
autor: fik
Kosiniak pisze:
fik pisze: :kaput:
ale co Cię tak dziwi? 143,182 i 188 nie wystarczą na obsługę Międzynarodowej, Rozbratu, nie mówiąc o Torwarze, Wale i Kanałku? Odcinkowo jeszcze mamy 138, 141, 187 mało?
Po co tam zatrzymywać niepotrzebnie 502, 514, 520, 523?
Ej, przyznaj się, masz w domu kapliczkę z tablicami linii czerwonych i codziennie się do niej modlisz.


BTW, 188 i 143 jako silne linie... :bredzisz:

: 06 lut 2013, 19:33
autor: pawcio
fik pisze:BTW, 188 i 143 jako silne linie... :bredzisz:
Widać, że jesteś z okolic utramwajonych. 10/15/15 w trakcji autobusowej to naprawdę jest dobra oferta.

: 06 lut 2013, 19:35
autor: fik
pawcio pisze:10/15/15 w trakcji autobusowej to naprawdę jest dobra oferta.
To, że ktoś jest najlepszym kopaczem w lidze polskiej, nie czyni z niego jeszcze dobrego kopacza. 10/15//15 to jest oferta przeciętna niezależnie od trakcji (a 188 nie ma nawet tego przecież).

: 06 lut 2013, 19:40
autor: MichalJ
Dobra oferta autobusowa to jest 105, 182 czy E-8, a nie jakieś tam co 10 w szczycie.

: 06 lut 2013, 19:46
autor: pawcio
Teoretycznie. Praktycznie już dawno temu zauważyłem o siebie taki mechanizm. Linii tramwajowych 10/15/15 przy planowaniu podróży unikam. Linie autobusowe 10/15/15 jak najbardziej wchodzą u mnie w grę.

: 06 lut 2013, 19:48
autor: fik
To ja mam odwrotnie stanowczo, głównie ze względu na nieporównywalnie wyższą punktualność tramwajów.

: 06 lut 2013, 19:49
autor: pawcio
Lata przyzwyczajeń, kiedy najlepszą możliwą ofertą dla mnie było 111 z częstotliwością 10/12/14-16.

: 06 lut 2013, 19:50
autor: fik
Ja pamiętam na 111 mikroszczyt 3' z Gocławia w okolicy naszych czasów licealnych :P

: 06 lut 2013, 19:54
autor: pawcio
Kończący się 24-minutową dziurą na śniadanie i jeden kurs w takcie 4-minutuwym po południu znakomicie wpisujący się czasowo w pomysł odwożenia ukochanej do domy.

: 06 lut 2013, 20:54
autor: Kosiniak
fik pisze:
Kosiniak pisze: ale co Cię tak dziwi? 143,182 i 188 nie wystarczą na obsługę Międzynarodowej, Rozbratu, nie mówiąc o Torwarze, Wale i Kanałku? Odcinkowo jeszcze mamy 138, 141, 187 mało?
Po co tam zatrzymywać niepotrzebnie 502, 514, 520, 523?
Ej, przyznaj się, masz w domu kapliczkę z tablicami linii czerwonych i codziennie się do niej modlisz.


BTW, 188 i 143 jako silne linie... :bredzisz:
Jesteś taki cwaniak, a nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi. Na wymienione przeze mnie przystanki wystarczy częstotliwość tych 3 linii RAZEM. 80% i tak jeździ do metra, po co tam kolejne autobusy?

Tak mam taką kapliczkę i modlę się do niej gorliwie #-o Nie potrafisz zrozumieć, że TŁ daje realną możliwość podziału na czerwone i czarne?

: 06 lut 2013, 20:57
autor: yavorius
Kosiniak pisze:Tak mam taką tabliczkę
Tabliczkę czy kapliczkę? :tancze:

: 06 lut 2013, 21:40
autor: Kosiniak
yavorius pisze:
Kosiniak pisze:Tak mam taką tabliczkę
Tabliczkę czy kapliczkę? :tancze:
poprawione ;-)

: 07 lut 2013, 9:06
autor: jasiu
od 525 to się proszę odstosunkować.
- pokażcie mi drugą linię peryferia-centrum, która dobrze pracuje w obu kierunkach.
- w S1/KM7 już teraz jest ścisk w szczycie
- i tak coś musi zostać na Ostrobramskiej, a najbliższe krańce na Zapłowieczu to Marysin i Międzylesie właśnie.

: 07 lut 2013, 9:09
autor: Bastian
jasiu pisze:- pokażcie mi drugą linię peryferia-centrum, która dobrze pracuje w obu kierunkach.
Wszystkie tramwaje na Okęcie, Żeran Wschodni, Służewiec :P

: 07 lut 2013, 9:09
autor: jasiu
rhemek pisze:No i po jak chcesz potem ludziom tłumaczyć, że linia jest zbędna, skoro wmacnia sie ją z 30 minut na 20 m ?
Nie jest zbędna, powinna być po prostu linią stricte wawerską.