Ja jeszcze raz spytam: czy to tylko mi się wydaje, że po 8.11. będzie problem z wyjazdem stamtąd na most?Matej pisze: przez Marywilską
Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Co do siedemsetek, to jest aż taka potrzeba, aby koniecznie jechały do metra? ZTM zapewne skróci z powrotem do Żerania.
Zawsze mogą jechać Białołęcką. Wtedy zahaczałyby i o tramwaje na Bródnie (a z tramwajami i pociągami będą się chyba musieli wszyscy przeprosić, bo jechać przez Grota będzie chyba ocierało się o debilizm: we wtorek mieliśmy popis zamkniętego jednego pasa i w korku Toruńska stała od Łabiszyńskiej).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Nie wiem czy gmina nieporęt dalej będzie chciała aby 705 i 735 jeździły na marymont jak na marywilskiej i przed wjazdem na trase toruńską przy wysockiego utkną w gigantycznych korkach a po zwezeniu mostu grota zupełnie nie będzie można tamtędy jezdzic. Mieszkancy nieporętu będą zachwyceni byleby tylko dotarli na marymont, ciekawe w jakim czasie, sądze ze przynajmniej w czasie nie mniejszym niż 2 godziny. To samo będzie na wisłostradzie gdyby te linie chciano tamtędy przepuścić. Jedyna opcja skrócić do zenia lub do młocin, chyba, że TMP - Marymoncka - Metro Marymont, tylko, że tam też może być nieciekawie i po co dublować tramwaj. 705 i 735 jeżdżą na tyle rzadko, że i miejsce na młocinach powinno się znaleźć.zeus pisze:Jest taka potrzeba. Proponuję żebyś sam się skrócił
705 i 735 będą jeździć bez zmian do Marymontu (info od Gminy Nieporęt)
Tak jak pisałem wczoraj: 511 Mostem Północnym na Młociny, stamtąd wywalić 156, bo jak będzie remont mostu Grota po 8 listopada to nie ma żadnego sensu, aby ta linia przekraczała Wisłę i awaryjnie wywalić 203 na trasę MCS i dalej zamiast 326 Płochocińską na Olesin i mamy miejsce na dwie linie.
518 - przez Gdański, 723 i 731 do Żerania. Konwaliowa to śmiem twierdzić że bardziej przystanek przesiadkowy niż generujący tłum własnych pasażerów, w pobliżu jest kilka bloków i osiedle domów jednorodzinnych.
186 - trasą, którą ja jeżdzę z Tarchomina do pl Wilsona jak Wisłostrada stoi: Nowodwory - Światowida - Myśliborska - TMP - Wisłostrada - Gwiazdzista - Potocka - Pl. Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - i dalej do Szcześliwic. Rozwiązuje się problem 114 na odcinku Broniewskiego - Pl. Wilsona i teraz można ciąć 114 na dwie linie, albo tylko jedną na Bielanach, a na Bródnie powyginać inne linie bez dodawania niczego. I coś trzeba zrobić ze 122, ja bym podciągnął pod Arkadię i koniec. Czekam na zmasowaną krytykę. Coś powinno też jechać z Młocin do Żerania.
518 - przez Gdański, 723 i 731 do Żerania. Konwaliowa to śmiem twierdzić że bardziej przystanek przesiadkowy niż generujący tłum własnych pasażerów, w pobliżu jest kilka bloków i osiedle domów jednorodzinnych.
186 - trasą, którą ja jeżdzę z Tarchomina do pl Wilsona jak Wisłostrada stoi: Nowodwory - Światowida - Myśliborska - TMP - Wisłostrada - Gwiazdzista - Potocka - Pl. Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - i dalej do Szcześliwic. Rozwiązuje się problem 114 na odcinku Broniewskiego - Pl. Wilsona i teraz można ciąć 114 na dwie linie, albo tylko jedną na Bielanach, a na Bródnie powyginać inne linie bez dodawania niczego. I coś trzeba zrobić ze 122, ja bym podciągnął pod Arkadię i koniec. Czekam na zmasowaną krytykę. Coś powinno też jechać z Młocin do Żerania.
203 na Olesinie? Co ty powiesz? Na Zgrupowania AK Kampinos to jak już... Z tym 186 to będzie i tak wyjście tymczasowe, bo Gwiaździsta zostanie zamknięta.
326 na Solinach czy Libero? Zmiłuj się - pamiętaj o niedostatkach krańca Fort Wawrzyszew... Co do 186 to pomysł niezły, ale nierealny w tym dokładnie kształcie - pamiętaj, że Gwiaździstą też zamykają - i co z odcinkiem Broniewskiego za Trasą AK? I jeszcze - po co ruszać 122 (poza brakiem przejazdu Gwiaździstą, ale tu pewnie wystarczy skrócić do Barszczewskiej, bo puszczanie kolejnej linii przez Klaudyny i Podleśną chyba mija się z celem)?lookasz84 pisze:Tak jak pisałem wczoraj: 511 Mostem Północnym na Młociny, stamtąd wywalić 156, bo jak będzie remont mostu Grota po 8 listopada to nie ma żadnego sensu, aby ta linia przekraczała Wisłę i awaryjnie wywalić 203 na trasę MCS i dalej zamiast 326 Płochocińską na Olesin i mamy miejsce na dwie linie.
518 - przez Gdański, 723 i 731 do Żerania. Konwaliowa to śmiem twierdzić że bardziej przystanek przesiadkowy niż generujący tłum własnych pasażerów, w pobliżu jest kilka bloków i osiedle domów jednorodzinnych.
186 - trasą, którą ja jeżdzę z Tarchomina do pl Wilsona jak Wisłostrada stoi: Nowodwory - Światowida - Myśliborska - TMP - Wisłostrada - Gwiazdzista - Potocka - Pl. Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - i dalej do Szcześliwic. Rozwiązuje się problem 114 na odcinku Broniewskiego - Pl. Wilsona i teraz można ciąć 114 na dwie linie, albo tylko jedną na Bielanach, a na Bródnie powyginać inne linie bez dodawania niczego. I coś trzeba zrobić ze 122, ja bym podciągnął pod Arkadię i koniec. Czekam na zmasowaną krytykę. Coś powinno też jechać z Młocin do Żerania.
A przesiadka do tramwaju?Mario pisze:Aha, od razu za pamięci prośba do ZTM, żeby przystanki Świderska na trasach objazdowych były na żądanie (jeżeli w ogóle muszą być), a nie tak jak podczas niedawnego frezowania Modlińskiej, kiedy autobusy bezsensownie zatrzymywały się tam i wietrzyły pokład.
Wniosek przyjęty i przekazany do dalszych analiz
Polityka złym doradcą w pracy!