Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4110
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W 2015r. ma już być. Domyślam się że wybudowanie niespełna 60m. torów to nie jest tak widowiskowa i efektowna inwestycja jak tramwaj na Tarchomin.
Papierologia jest w zasadzie identyczna, a to ona zabiera większość czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
w czasach gdy co druga osoba w korporacji ma Multisporta nikt nie chce chodzic po schodach?MichalJ pisze:Co to jest "brak normalnego dojścia"? Jest normalne dojście, po schodach. Chcesz przejścia przez szyny? No co ja poradzę, że standardy teraz inne. Na Centralnym też ma być przejście w poziomie szyn?
-
- Posty: 5829
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
grzegorz, Mokotów już za wczesnej komuny kończył się za Lasem Kabackim( 54, 56?)
miłośnik 13N
Zgadzam się, ale odniosłem się wtedy do postu Reserveda i potwierdziłem jego obserwację. Swoją drogą to czekam na powrót pomysłu zbudowania tramwaju na Wyczółki.Autobus Czerwon pisze:Przypominam że zostanie też zmniejszona podaż w tramwajach 31 (Jazzy Duo na rzecz potrójniaków).
Była o tym dyskusja. Historyczny Służewiec to mniej więcej aleja Wyścigowa i ulica Bokserska. To na północ stało się Służewcem dopiero potem.Służewiec to nie tylko okolica białych kołnierzyków.
Zgadzam się, ale odniosłem się wtedy do postu Reserveda i potwierdziłem jego obserwację. Swoją drogą to czekam na powrót pomysłu zbudowania tramwaju na Wyczółki.Autobus Czerwon pisze:Przypominam że zostanie też zmniejszona podaż w tramwajach 31 (Jazzy Duo na rzecz potrójniaków).
Była o tym dyskusja. Historyczny Służewiec to mniej więcej aleja Wyścigowa i ulica Bokserska. To na północ stało się Służewcem dopiero potem.Służewiec to nie tylko okolica białych kołnierzyków.
-
- Posty: 5829
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pierwotnie tramwaj na Służewiec miał jechać prosto, do pętli Bokserska. Na szczęście ktoś mądry stwierdził, że lepsze będzie powiązanie trama ze stacją kolejową. Z Okęciem było trudno, więc padło na Służewiec. A tram na Wyczółki? Nie mówię nie
miłośnik 13N
-
- Posty: 5829
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pierwotnie tramwaj na Służewiec miał jechać prosto, do pętli Bokserska. Na szczęście ktoś mądry stwierdził, że lepsze będzie powiązanie trama ze stacją kolejową. Z Okęciem było trudno, więc padło na Służewiec. A tram na Wyczółki? Nie mówię nie
miłośnik 13N
-
- Posty: 5829
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Coś w tym jest bo na skrzyżowaniu Domaniewskiej i Suwaku są zrobione przystanki; zatoka, wypłytowienie, guzki. Samo skrzyżowanie stało się zaś... rondem. Widać, że byto to wszystko niedawno przebudowywane.Autobus Czerwon pisze:Ostatnio słyszałem zapowiedź nowej linii autobusowej, czy też korekty istniejącej linii 218 (nie określono tego dokładnie), w każdym razie obsłużona miała by zostać ulica Suwak oraz nieobsługiwana część ulicy Postępu (?).
Dzięki, pomyliłem się, chodziło mi o to, że obejmował Ursynów.Stary Pingwin pisze:grzegorz, Mokotów już za wczesnej komuny kończył się za Lasem Kabackim( 54, 56?)
Dziś Ursynów jest samodzielny, więc w wątku o komunikacji na Mokotowie z założenia nie dyskutujemy o sprawach czysto ursynowskich, a w wątku służewieckim mówimy o Służewcu w jego obecnym kształcie, czemu Autobus Czerwon zdawał się dziwić.
Chyba w zeszłym roku na forum ktoś dał taką mapkę z projektami tras tramwajowych i dziś sobie przypomniałem. Z tego co pamiętam to trasa prowadziła przez Gotarda co jest bez sensu. Myślałem o Obrzeżnej bo tam i miejsce jest i mało kombinowania, a w zamian za tramwaj uwalić 165.Stary Pingwin pisze:Pierwotnie tramwaj na Służewiec miał jechać prosto, do pętli Bokserska. Na szczęście ktoś mądry stwierdził, że lepsze będzie powiązanie trama ze stacją kolejową. Z Okęciem było trudno, więc padło na Służewiec. A tram na Wyczółki? Nie mówię nie
Boże, co za idiota wymyślił to 402. Odcięcie od przystanku nad torami, czemu to ma służyć, wygaszaniu popytu? Ponownemu skierowaniu tranzytu do centrum?
Kręcenie się jak gie w przeręblu, żeby na 'pętlę' zajechać. Zgadnijcie, jaka jest odległość od PKP Służewiec 01 do Wynalazek 04 trasą 402?
I do tego dwa razy w jednym kółku w korek na Marynarskiej przed Postępu...
Kręcenie się jak gie w przeręblu, żeby na 'pętlę' zajechać. Zgadnijcie, jaka jest odległość od PKP Służewiec 01 do Wynalazek 04 trasą 402?
I do tego dwa razy w jednym kółku w korek na Marynarskiej przed Postępu...
Sama linia 402 nie jest głupim pomysłem, ale jej końcówka na Służewcu rzeczywiście przedziwna. Nie można było zrobić postoju przy megakładce (nieużywanej!) w węźle S79? Przecież istniał taki plan.
Może GDDKiA się zbiesiła?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem