Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 18:27

pawcio pisze:Żoliborski Swing na 6 będzie też w DP. Na 41 trzynasty dodatek rano będzie łączony z 17.
Dzięki, a jak ten dodatek na 17+41 lub 41+17 się będzie łączył? :-k A te kursy co są niskie na 41 to jak wcześniej się domyślałem są z 33? :wink: Trochę łatwiej by było, jakby organizator konsekwentniej podawał wyjazdy i zjazdy. Np. nie może się zdecydować czy upubliczniać wyjazdy/zjazdy z/do Zajezdni Żoliborz do/z Metra Młociny dla 2, 6 i 17. Aktualnie będą widoczne wyjazdy i zjazdy dla 2, tylko wyjazdy dla 6 i nic w przypadku 17. A jak już upublicznia to nie może zapominać o podobnej sytuacji z zajezdnią "Praga", gdzie były już nawet widoczne kursy wyjazdowe z Wojnickiej do Kawęczyńskiej-Bazyliki. Konsekwencji w tym brak. Jedyne co to organizator cały czas uważa tajne/poufne wyjazdy i zjazdy na/z Pl. Narutowicza dla 77 z Woli, a wcześniej też z Żoliborza (bo brak wyjazdów i zjazdów Mokotowa można wytłumaczyć brakiem wspólnych przystanków, chociaż z Wiatracznej ostatnio dało się upowszechnić zjazdy przez Grochowską), mimo że ma odcinek wspólny. :razz:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 19:21

Tak. Dwa niskacze na 41 między szczytami i wieczorem będą jeździć na 33 zapewniając postoje. Nawet numery mają dopasowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 19:23

Ok, dzięki. :wink:

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 kwie 2015, 20:24

ashir pisze:A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum? :razz:
Nawet dwa takie kursy widzę. A w drugą stronę jeden kurs ze Służewca a drugiego nie ma...

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 20:30

A czy na Tarchominie Kościelnym zawitają 105Na i pochodne? :razz:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 20:35

MichalJ pisze:
ashir pisze:A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum? :razz:
Nawet dwa takie kursy widzę. A w drugą stronę jeden kurs ze Służewca a drugiego nie ma...
Będą trzy żoliborskie solówki 6+31, dwie z Młocin, jedna z Gocławka. Widać pozostałe dwie zjeżdżają z Wilanowskiej. Znika tylko wolska.
Tak. Na 17 na Tarchomin będą składy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 21:03

A na 2 uda się utrzymać 100% niskiej podłogi mimo zwiększenia częstotliwości? :wink: Co do przebieranek to w weekendy będą 2 kursy na 14 na trasie: Marymont-Potok - Metro Wilanowska i 3 kursy na trasie: P+R Al. Krakowska - Metro Wilanowska, a później 3 kursy na 15 na trasie: Banacha - Marymont-Potok i 2 kursy na trasie: Metro Wilanowska - P+R Al. Krakowska. Także od maja wolskie i żoliborskie solówki będą do spotkania w wielu miejscach Warszawy. :)

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 kwie 2015, 21:05

Nie żartuj, SKŁADY NA TARCHOMIN?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 kwie 2015, 21:12

pawcio pisze:Widać pozostałe dwie zjeżdżają z Wilanowskiej.
Znaczy co? Wyjazd na Wilanowską się ujawnia, a zjazd już nie? Burdel w tym Archeo nieziemski...

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 21:23

Oczywiście, że burdel i organizator już chyba średnio nad tym panuje. Przy następnej aktualizacji rozkładów inne wyjazdy/zjazdy znikną, za to inne się pojawią. :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 21:51

2 będzie cała niska. Na 17 będzie więcej składów z Żoliborza.
Wyjazdy i zjazdy do informacji pasażerskiej są robione ręcznie nie przez autora rozkładu i nie zawsze przez tę samą osobę. Wiec każda iteracja rozkładu danej linii może mieć inny zestaw, szczególnie na dojazdach które nie wymagają dorabiania opisów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 kwie 2015, 22:06

Niech się lepiej te osoby ogarną trochę:
http://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php? ... =3008&o=04
m - kurs tylko do przystanku WORONICZA i dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1516
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 26 kwie 2015, 6:18

Stary Pingwin pisze:Nie żartuj, SKŁADY NA TARCHOMIN?
Ciekawe czy prąd dobry zrobią, na 420V 105N trochę słabo tam idzie.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 26 kwie 2015, 10:44

Były czytelne rozkłady, mamy nie czytelne rozkłady. Cały czas się zastanawiam po jakiego wała ta reforma.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 kwie 2015, 11:56

Kelly pisze:
Stary Pingwin pisze:Nie żartuj, SKŁADY NA TARCHOMIN?
Ciekawe czy prąd dobry zrobią, na 420V 105N trochę słabo tam idzie.
a mnie ciekawi dlaczego do tak krótkiego odcinka potrzeba zasilania aż dwóch podstacji o takiej mocy. O co chodzi ciągle z tym prądem na tarchominie dla tramwajów, w przypadku budowanych innych linii tramwajowych nie było takiego problemu.

Zablokowany