Dzięki, a jak ten dodatek na 17+41 lub 41+17 się będzie łączył?pawcio pisze:Żoliborski Swing na 6 będzie też w DP. Na 41 trzynasty dodatek rano będzie łączony z 17.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Dzięki, a jak ten dodatek na 17+41 lub 41+17 się będzie łączył?pawcio pisze:Żoliborski Swing na 6 będzie też w DP. Na 41 trzynasty dodatek rano będzie łączony z 17.
Nawet dwa takie kursy widzę. A w drugą stronę jeden kurs ze Służewca a drugiego nie ma...ashir pisze:A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum?
Będą trzy żoliborskie solówki 6+31, dwie z Młocin, jedna z Gocławka. Widać pozostałe dwie zjeżdżają z Wilanowskiej. Znika tylko wolska.MichalJ pisze:Nawet dwa takie kursy widzę. A w drugą stronę jeden kurs ze Służewca a drugiego nie ma...ashir pisze:A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum?
Znaczy co? Wyjazd na Wilanowską się ujawnia, a zjazd już nie? Burdel w tym Archeo nieziemski...pawcio pisze:Widać pozostałe dwie zjeżdżają z Wilanowskiej.
m - kurs tylko do przystanku WORONICZA i dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"
Ciekawe czy prąd dobry zrobią, na 420V 105N trochę słabo tam idzie.Stary Pingwin pisze:Nie żartuj, SKŁADY NA TARCHOMIN?
a mnie ciekawi dlaczego do tak krótkiego odcinka potrzeba zasilania aż dwóch podstacji o takiej mocy. O co chodzi ciągle z tym prądem na tarchominie dla tramwajów, w przypadku budowanych innych linii tramwajowych nie było takiego problemu.Kelly pisze:Ciekawe czy prąd dobry zrobią, na 420V 105N trochę słabo tam idzie.Stary Pingwin pisze:Nie żartuj, SKŁADY NA TARCHOMIN?