Zmiany obsługowe - kwiecień 2018

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2233
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 kwie 2018, 15:43

Pawel_ pisze:
11 kwie 2018, 13:38
2 ≠ 2. Szeregowy, do szkoły nie chodziłeś? :P
To twierdzenie może być prawdziwe. Zależy tylko, w jakim systemie liczbowym została określona liczba.
Przykłady równości prawidłowych, będących ~A do A:
32EEC = 20MZA
10URSUS = 4SOLARIS
28BMC = 7OTOKAR
Dlaczego prawdziwe?
Bo za EEC może tak naprawdę wystawić wiele mniej brygad, kilku Ursusów E obsługuje tyle brygad co SUE, a 28 miejsc według EEC to 7 według innych innych przewoźników.
I wszystko jest przyjęte jako prawidłowe aksjomaty. Z tym nie można dyskutować. Na tej podstawie, udowadniająć, że twierdzenie przeciwne do A jest prawdziwe, to twierdzenie B również jest prawdziwe.
Po prostu istnieje coś takiego jak moc liczby. Dziwię się, że w szkołach jeszcze uczą przestarzałej matematyki :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2018, 16:17

Szeregowy_Równoległy pisze:
11 kwie 2018, 13:03
Ja też nie rozumiem. Liczba brygad wystawianych przez zajezdnie się nie zmienia, oba zakłady muszą wystawić dwa wozy a w każdym dwóch kierowców, więc jaki jest cel tych manewrów? I czemu ta dyskusja odbywa się w tym temacie?
To proste. Zatrudnianie ludzi z drugiej zmiany na pierwszą średnio daje się pogodzić z przepisami prawa pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 kwie 2018, 20:54

Myślę że chodzi też o to, że część kierowców woli jeździć tylko na jedną zmianę (rano lub popołudniu) i MZA im idzie na rękę (może nawet bardziej niż TW :p). Nie jest to tylko wygoda, niektórym po prostu ciężko się przestawić z jednej na drugą zmianę i mniej są zmęczeni gdy mają jedną zmianę na stałe.

bogdan2312
Posty: 143
Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
Lokalizacja: Stara Ochota
Kontakt:

Post autor: bogdan2312 » 11 kwie 2018, 21:35

pawcio pisze:
11 kwie 2018, 16:17
Zatrudnianie ludzi z drugiej zmiany na pierwszą średnio daje się pogodzić z przepisami prawa pracy.
O co chodzi z tym zatrudnianiem? Osoba musi mieć na stale zmianę A lub zmianę B? Myślałem, że sytuacje wymagają pracy w różnych zmianach, oczywiście bez wariactw, typu dziś na B, jutro na A, czy dziś na C, jutro na B.
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"

Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2018, 22:06

Jak masz w grafiku A to jutro raczej też masz A. Jeżeli więc pierwsze A zamienisz na B, to potem zabraknie czasu przerwy dobowej do drugiego A.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 12 kwie 2018, 6:54

Mając grafik na zmianę B można przyjść na A po dniu wolnym i wtedy system przyjmie

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 kwie 2018, 9:08

Jeśli nie ugryziesz 35 godzin przerwy tygodniowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14622
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 kwie 2018, 11:01

No i nominał powinien się zgadzać, więc ten dzień wolny trzeba kiedyś odpracować.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 kwie 2018, 11:22

Możesz w nadliczbowych, jeśli nie jest to dzień wolny z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy. Aczkolwiek nie znam firmy transportowej, która oddaje wolne za każdy taki przypadek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3091
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 12 kwie 2018, 13:03

pawcio pisze:
12 kwie 2018, 9:08
Jeśli nie ugryziesz 35 godzin przerwy tygodniowej.
Można to jeszcze skrócić do minimum 24h jeżeli przechodzisz ze zmiany B na A.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 12 kwie 2018, 14:46

reserved pisze:
12 kwie 2018, 11:01
No i nominał powinien się zgadzać, więc ten dzień wolny trzeba kiedyś odpracować.
Powinien, ale nie musi. Z braku laku potrącą ci z wynagrodzenia/premii.

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 12 kwie 2018, 15:31

Co będzie na Z15 Falenica - Lokalna?.


wincenty
Posty: 1341
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 kwie 2018, 8:59

Coś szybko idea elektrycznego 174 poszła się...
Dziś na tej linii 6 diesli, za to 6 elektryków baluje gdzieś na 177 czy 739...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 kwie 2018, 15:34

wincenty pisze:
13 kwie 2018, 8:59
Coś szybko idea elektrycznego 174 poszła się...
Dziś na tej linii 6 diesli, za to 6 elektryków baluje gdzieś na 177 czy 739...
Za to dziś 1999 na 314(B)/174+N36 :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Zablokowany